2019-08-03, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretcinema
Så vad du säger är att det är satiriska vänstertroll, vilket det ju självklart är. Varför försvaras de så hårt på Flashback?
Den nuvarande samhällsdebatten är inte styrd av högermänniskor, vilket innebär att min kommentar inte menar detta.
De försvaras av många på flashback för flera olika anledningar.
Dina småkommentarer bidrar inte till något.
Citera
2019-08-03, 23:01
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Den stora frågan är, varför vill så många här ha kvar dessa vänstertroll på youtube? De sabbar ju bara för riktiga sanningssägare med sin satir.
Vänstertroll? Vad fan snackar du om din byfåne. Har du ens kollat på kanalen jag tvivlar på det.

En av deras mest populära nya duo är Erik o Matti. Två personer från AFS.

Vet du vad jag tror. Att du är en blatte..
Senast redigerad av Kosmos. 2019-08-03 kl. 23:06.
Citera
2019-08-03, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Varför vill man spärra swebbtv i Sverige men inte utomlands. Swebbtv är väl på svenska språket, och borde finnas i Sverige? Hur tänker man där?
För att arbetsordern kom direkt från regeringskansliets censur avd på sveavägen. Då spärra u-tubens svenska stab svenskars möjlighet att se kanalen, löfven kan inte censurera u-tuben utanför sveriges gränser.
Citera
2019-08-03, 23:59
Medlem
Efraim82s avatar
Märkligt att inte fler bryr sig måste jag säga. Vem vill leva i en polisstat?
Citera
2019-08-04, 00:15
Medlem
Jag tycker att det är bra att SwebbTV raderades från Youtube. Inte för att jag hade något emot SwebbTV. Jag har bara sett några enstaka avsnitt, och det jag såg verkade sansat och vettigt. Jag tycker att det är bra av en helt annan anledning. Varför valde makten att lägga påtryckningar på Youtube för att radera en sansad, vettig och lågmäld informationskanal? Därför att de är rädda. Det är kvitto på att de är rädda. Och det tycker jag är trevligt. Det som är betydligt mindre trevligt är att repressionen snart går in i nästa fas, med fysiskt våld riktat mot dissidenterna.
Citera
2019-08-04, 00:23
Medlem
hardusettminapas avatar
Klart dom har raderat den. Inga har på ett så träffsäkert sätt lyckats dragit ner byxorna på globalistsmutsen och deras nyttiga idioter som denna kanal. Och när den nu ökat och ökat i popularitet så var det dags att agera innan den blev för stor. Man satte förmodligen någon på uppdraget att med ljus och lykta kolla igenom deras videor efter något som skulle kunna tolkas som hets mot folkgrupp.

Må dessa äckliga avskum brinna i helvetet. Mitt hat för er är gränslöst.
Citera
2019-08-04, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efraim82
Märkligt att inte fler bryr sig måste jag säga. Vem vill leva i en polisstat?

De hade inte så många prenumeranter. Runt 27.000 senaste gången jag såg för någon vecka sedan, med andra ord tror jag många inte känner till dem kanske?

Vi som följde deras kanal på Youtube kändes ju nästan som en liten "community" i vissa mått.
Citera
2019-08-04, 02:16
Medlem
Citat:
Så vad du säger är att det är satiriska vänstertroll, vilket det ju självklart är. Varför försvaras de så hårt på Flashback?

Skulle tro att dom flesta om inte alla som deltagit i Swebbtv röstar höger.
Citera
2019-08-04, 02:45
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Jag tycker att det är bra att SwebbTV raderades från Youtube. Inte för att jag hade något emot SwebbTV. Jag har bara sett några enstaka avsnitt, och det jag såg verkade sansat och vettigt. Jag tycker att det är bra av en helt annan anledning. Varför valde makten att lägga påtryckningar på Youtube för att radera en sansad, vettig och lågmäld informationskanal? Därför att de är rädda. Det är kvitto på att de är rädda. Och det tycker jag är trevligt. Det som är betydligt mindre trevligt är att repressionen snart går in i nästa fas, med fysiskt våld riktat mot dissidenterna.

Jag håller med. Raderingen markerade något viktigt, för svenskarna, en annan fas av repression och nedtystning. Makten gjorde egentligen ett misstag här, blottade sin rädsla och sitt förakt för mycket.

Men kanalen kommer komma tillbaka på en annan plattform. Detta betyder inget för kanalen i sig utan mer för vad det berättar om etablissemanget. Fler tittare kommer tillkomma och sprida det fria ordet och den fria tanken!
Senast redigerad av -GG 2019-08-04 kl. 03:02.
Citera
2019-08-04, 03:03
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Lite synd att kanalen försvann. Jag tyckte Mikael Wilgert var mysig och trevlig att lyssna på. Så lyhörd och lugn på något sätt. Jag har inte hört att de har hetsat mot några grupper, men om de har gjort det så var det kanske bäst att google tog ner kanalen. Ändå tråkigt tycker jag..

Det är synd att du är en dubbelspelare. I dag kan allting tolkas som hets och hat, särskilt om media och regeringen är tolken.

Att du viker dig direkt är ingen förvåning men det är synd på ett bra intellekt i övrigt.
Citera
2019-08-04, 04:12
Medlem
Detta var nog det bästa som kunde hända Swebbtv. Så här mycket uppmärksamhet har dom aldrig fått. Hoppas att det håller i sig till nylansering på annan plattform.
Citera
2019-08-04, 05:33
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angstfish
Sveriges största och förmodligen mest sansade kanal inom dissidentmedia raderades nyss från Youtube av Google.
Anledningen påstås vara "Hets mot folkgrupp".

https://www.youtube.com/channel/UCD2d9CSkWXxnj3fBhEj3Pyw

Vad säger ni om detta?
Med tanke på de lösa grunder kanalen togs bort, tror ni kanalen kommer tillbaka?

Folk fattar inte det här men internet kommer att strypas helt. Overton fönstret kommer helt att försvinna. Möjligheten då folk kunde enkelt få tag på alternativ information som kunde leda till verklig positiv förändring.

När intelligenta människor granskat 11e september och andra liknande false flag aktiviteter. När intelligenta människor varnat för att några få zionistiska familjer har kontroll över hela banksystemet. Ja då har idioter, svagbegåvade arroganta människor skrikit foliehattar, antisemiter, rasister och annat trams. Men ok svagbegåvade kommer att få exakt vad de stridit för. Ett toatlitärt system utan möjlighet för befolkningarna att göra någon form av motstånd. Alla informationskanaler kommer att vara samsynkade exakt som tv-kanalerna har varit. Eliten kommer inte att tillåta någon form av dissidens.

Som Hillary Clinton sa we are in an information war and we are loosing it. Men ok nu har de vänt på skutan och fått kontroll på all form av dissidens.

Vi som får leva och tillåtas verka i den framtida totalitära bilderberg/zionist/frimurar kontrollerade världen kommer att minnas dagarna då internet var fritt så som hippierörelsen mindesdemonstrationerna för att stoppa krigen.

Aaron Russo talade före han dog om hans samtal med Rockefeller familjen han beskrev bland annat deras vilja att chippa alla människor och spåra allas rörelser. Så sjuka är eliten som konstant lurar oss genom "demokratin" till att göra som de vill.

Well vi behövde inte chippas - smartphonen har gjort det för dem. Och det enda som kunde ge en verklig demokrati - ett fritt internet med fri information det har de stoppat nu och för all framtid.

Tänk er själva - 2010 redan då tog Bonnier bort kommentarer från tidningarnas siter. Pga att folk började sprida information som var obekväm för eliten. Redan här borde folk tänka varför är de så rädd för information kring Bilderbergergruppen , kring 11e september , kring Rotschildfamiljens makt. Om det inte var sant fanns ju inget att frukta. Men givetvis är allt sant som skrivs eftersom de måste rensa, bannlysa, tysta, skriva lagar för att stoppa kritik. Svagbegåvade klarar inte att förstå det. Där är problemet.

För att ytterliggare cementera elitens makt i demokratins era är det perfekt att bjuda in all sköns folk från alla de svagaste och fattigaste 3e världen länderna under pretexten humanism , solidaritet osv. Medans invandringen är en agenda för att skapa division i ett tidigare homogent land. Inte det här klarar svagbegåvade att förstå heller. Den enkla frågan que bono tycks vara så svår att svara på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in