Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Men det där berättade jag ju igår kväll.
(FB) ASAP Rocky m fl åtalade efter bråk i Stockholm 30/6 -19. Dokument finns i trådstart.
Tycker fortfarande det är intressant att planet beställdes långt innan rättegången var slut; chansning eller diskret förhandsinfo tro.
Hahaha,
"HB-JOB", i Santa Ana säger man så om HBGary, när dom snokat upp känsliga saker, HBGary är en underrättelsefirma som vår forna statsminister Bild satt med i styrelsen., Skulle inte förvåna mig om HBGary är delägare i Cat-aviation på samma sätt som CIA är delägare i några "rendationplan" som brukar skubba till Kuba med div klientel. Har vi tur kanske Mustafa får en enkel till Guatamo och hotel California..(You can chek in any time,e-but never leave).
Finns inte på kartan att det sitter piloter stand-by som på 30 min tar upp en kärra, om vi ser till all organisation med personal-tankning-färdplaner etc. Sen ska dom även ha käk ombord, så antingen var den parkerad på ARN vilket jag inte tror på alls, 30 dagars stillestånd kostar satan, eller så var det från Zurich med lite tipstid bakom ryggen inkluderat, Tipset bör ha kommit in vid den svenska lunchen som var på 90 min...