2019-08-03, 07:17
Bannlyst
Det finns inte en enda etnisk vit svensk i Sverige som innerst inne tycker om blattar och negrer, och vill ha att göra med dem i sin vardag, ha sina barn bland dem etc. Dock låter folk sig bli lurade genom PK-hjärntvättning etc, och röstar därefter.

Tyvärr.
Citera
2019-08-03, 07:54
Medlem
Det är svenska folket som gjort det här. I senaste valet så sent som i fjol röstade 80 % för detta. Då finns inget folk eller land att försvara. De dumma är svenska folket som utan eget mod och av social bekvämlighet låter sig ledas av politiker och aningslöst sväljer medias indoktrinering.
År efter år, val efter val.

Även inräknat alla som enbart röstar med bidragen för ögonen, skulle ansvarstagande svenskar och nysvenskar med Sveriges framtid i åtanke i senaste valet givit de nationella och subnationella partierna majoritet i Riksdagen. Men det hände inte, 2018.

De mest bittra i framtiden blir dagens medelklass, dvs merparten av mitten- och vänsterpartiernas väljarkår, som i sin enfald såg sina bostadslån som tillgångar och därför hade råd med ytlig moralism som skuggade framförhållningstänkande. Omsorgen för sina barns framtid vore ett tungt vägande skäl i planläggningen, som inte fanns.

Eftertankens kranka blekhet drabbar också de paradoxala både nationalistiska och globalistvurmande s k konservativa väljarna som genom nuets egoism och i rädsla för anseendet spolierade sina barn och barnbarns möjligheter att leva i ett Sverige de själva växte upp och gjorde karriär i.
(Om vi här bortser från den lilla skaran krösusar med förmögenheter som inte ens ett fallet Sverige kan frånta lyx eller deras barns och barnbarns framtid, men i vilket land?)
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2019-08-03 kl. 08:03.
Citera
2019-08-03, 08:12
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Tänkte fråga er invandringsfientliga hur ni känner för det faktum att ni inom 10-20 år kommer bli en permanent politisk minoritet i Sverige.

Vi vet ju att utomeuropeiska invandrare röstar 65 % för dem tre vänsterpartierna. Problemet är ju att många av dessa utomeuropeiska invandrare inte är medborgare och kan alltså inte rösta. Plus att väldigt många av dessa har fött barn som är under 18 år.

Dessutom är 25 % av etniska svenskar över 65 år. Och SDs starkaste demografigrupp är ju dem som är födda i Norden utanför Sverige och där dör dessa personer bokstavligen ut (250 000 finländare för 30 år sedan, 147 000 idag).

Bara förra månaden, i juli månad fick 3182 personer från Syrien det svenska medborgarskapet beviljat. Till detta ska man räkna in ytterligare några hundra barn till dessa som fick medborgarskap.

Hittills i år har 15 000 syrier fått sitt svenska medborgarskap beviljat, totalt sett över 16 000 om man räknar in barnen också.

Så bara i år kommer runt 26 000 syrier få medborgarskap. Det är 26 000 personer som till största del kommer kunna rösta på vänstern år 2022. Lägg då till alla dem som får medborgarskap 2020, 2021 och 2022.

Vi har nu enorma mängder somalier, eritreaner, afghaner, irakier, statslösa och syrier som får medborgarskap.

Om 20 år kommer det röra sig om kanske mer än 1 miljon utomeuropeiska invandrare som kommer bli svenska medborgare.

Lägg då till alla finnar som om 20 år kommer vara döda och etniska svenskar som idag är 65 år och över kommer dö ut.

Plus att alla dem barnen som idag föds plus alla dem som föddes mellan 2010 och 2019 kommer om 20 år kunna rösta.

Om 20 år i tillägg till alla nya medborgare från utanför Europa så kommer vi också ha hundratusentals barn från föräldrar födda utanför Europa som kan rösta.

Dessutom om 20 år kommer antalet etniska svenskar minska dramatiskt då 25 % av etniska svenskar idag är över 65 år gamla och kommer vara döda om 20 år.

Endast 29 % av utomeuropeiska invandrare röstar för Moderaterna, KD och SD.

Vi rör oss alltså mot en permanent vänstermajoritet i Sverige. Hur känner ni över detta?

Du har helt rätt när det kommer till demografin...tyvärr.
Men vad du glömmer är att om 20 år har vi inte längre någon parlamentarisk demokrati kvar i Sverige.
Jag har alltid personligen varit emot allmän rösträtt, då det delvis är allmän rösträtt som lett till massinvandring.
Men som sagt, om 20 år har vi demokrati längre.
Citera
2019-08-03, 08:12
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
---

Så ja, de svenskar som röstar på S, C, MP, V, L är ansvariga för kaoset. Makten vilar på etniska svenskarnas röst vid valurnan. Att skylla på att invandrares demografiska storlek på något sätt skulle påverka valutgången är befängt. För de är inte intresserade av att rösta.
Nå - fakta är i målet att det framför allt är moderaterna som är ansvariga för den stora flyktinginvandringen till Sverige. Även kristdemokraterna har varit drivande för hög invandring, senast nu när det gällde ökad anhörigthetsinvandring. Allt annat är mytbildningar. Faktum är att det end parti som försökt hålla emot lite är socialdemokraterna. Sverigedemokraterna då? Tja, stora i orden små på jorden. Åkesson har inte fårmått påverka invandringspolitiken en tum. Han har inte ens försökt seriöst att utnyttja SDs relativa parlamentariska styrka.

Honora ubi est honor tibi!!
Citera
2019-08-03, 08:17
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dcc55
3

Vi kommer om ca 15 år ha ett inbördeskrig i detta landet, det kommer att smyga på men snart har vi ett "Balkan" krig här...

Exakt!
Det är så uppenbart att ett etniskt inbördeskrig i Europa närmar sig att man måste vara både blind och döv för att missa alla tydliga tecken på vad som komma skall.
Dock är frågan vad vi har för samhälle efter kriget.
Citera
2019-08-03, 08:18
Medlem
Tja.. Jag är inte kritiskt mot invandring per se, men jag gillar inte att svensk förvaltning behandlar folk olika baserat på hudfärg och religion.

Med detta sagt så är det väl rätt ok, det är inte mycket jag som privatperson kan göra åt saken. Helt ärligt känner jag större gemensakap med vissa invandrargrupper än med ängsliga, atomiserade, nyliberala Svenskar.

Det kommer nog gå bra jag har ett stort socialt kontaktnät, lever i en medelstor släkt/familj som är väldigt sammansvetsad med svenska mått mätt. Har mycket personal från MENA som jag tror känner en större oro över samhällets utveckling än vad jag gör...

För det handlar om klass, inte ras. Skattebetalare mot parasiter. Där har ni konflikten.
Senast redigerad av StationOdenplan 2019-08-03 kl. 08:20.
Citera
2019-08-03, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smagsgala
Bryr mig ärligt talat inte, jag är inte den som kommer att drabbas hårdast ändå. De som kommer att drabbas hårdast är fjolliga vänsterpartister och kvinnor, de som röstat för det. När skiten träffar fläkten så konverterar jag till Islam och hjälper till att döda vänsterpartister. Ska bli kul.

Pinochet 2.0 med en islamistisk tvist.

Det roligaste av allt är att du är troligtvis en av de som kommer att hänga över en bro med pianotråd runt halsen.

Allahu akbar, motherfucker.

+1

In med fler babbar som jobbar på mitt lager för 40/h resten betalar skattebetalare. Importen av slavar var en bra move av Reinfeldt för oss företagare.

Lågutbildat vänstertrash är det som blir rånade och våldtagna. Karma för er idioter som ser babbar som jämlikar. Ert misstag.

Utnyttja babbarna till max. De är i beroendeställning och korkade.
Citera
2019-08-03, 08:37
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Om 15 år kommer typ 33 % av alla etniska svenskar vara över 65 år gamla. Vem kommer kriga?

Vad menar du?
När det kommer till krig är kvantitet inte nödvändigtvis en garanti utan kvalite är ännu mer viktigare.
Högintellingenta vita är de absolut farligaste krigarna om de sätts i rätt miljö:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Operation_Eland
https://m.9gag.com/gag/aPjEo7g
Anledning till att vita européer inte tagit till vapen är för att vi delvis indoktrinerats under flera decennier att inte göra motstånd samt att vi haft det för bra ekonomiskt samt säkerhetsmässigt.
Allt detta håller på att skifta.
Det har aldrig varit den stora massan av en befolkning som tagit till vapen i historien.
Dessutom kommer detta krig garanterat inte vara mellan nationer utan mellan etniciteter.
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2019-08-03 kl. 08:52.
Citera
2019-08-03, 08:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Långsiktigt ter sig en "permanent" pursvensk minoritet osannolik. Rent historiskt är regelrätta folkutbyten av den karaktär som Västvärlden genomgår ovanliga, om inte helt okända. Problemet ligger i att utbytet består i lågintelligenta diasporabefolkningar vars uppehälle är avhängigt vita majoritetsbefolkningars fortsatt höga produktivitet. När denna produktivitet försvinner kommer 1) många ur de ockuperande folkgrupperna sakna incitament att stanna i vederbörande länder, och 2) kommer helt sakna legitima anspråk på landområdet vid en potentiell konflikt (inbördeskrig, mm). Dels är en majoritet av negrer och araber inte illvilliga i det pågående folkmordet mot svenskar och andra västeuropéer; det finns alltså inga egentliga incitament att befinna sig på våra landområden andra än ekonomiska, och dels är resultatet av väpnade konflikter alltid homogenisering.

Utbytet är för kort gånget för att på allvar kunna resultera i fullbordad utrotning, och med europeiska nationalstater redan på krigsstigen mot mångkultur ser jag det som uteslutet att någon västeuropeisk nationalstat förblir mångkulturell eller till stor del icke-vit efter nästa väpnade värdskonflikt.

Inget västerländskt land har tagit in så många utomkontinentala invandrare i förhållande till folkmängd på så kort tid som Sverige i världshistorien. Jag är osäker om det ens hänt någonstans i världen tidigare. Detta experiment är helt perverst. Om det ens är ett experiment.

Det enda man med säkerhet vet utifrån en historisk synpunkt är att desto mer och större etniciteter och folkgrupper, desto mer kaos. Man kan kalla det mångkultur. Se på Afrikas minst homogena länder. Se på Sydamerika. Sök på Google ”most homogenous contries” tex och studera de länder som är minst homogena. Det tillsammans med låg genomsnittlig IQ är en garanti för ett dysfunktionellt samhälle.

Sverige gör båda i en utomordentlig rask takt. Vi tar i princip enbart in invandrare med en genomsnittlig IQ-poäng 20-30 lägre än etniska svenskars, samtidigt som dessa folkgrupper lever ihopbuntat och får leva parallellt i samhället. Mängden är dessutom helt kolossal för ett så litet land.

Om inte svenskar börjar föda väldigt många fler barn, eller om vi ser en tvingad återvandring som är helt enorm, kommer svenskar bli i minoritet inom ett par decennium. Det är enkel demografi.

Myten om att invandrarna skulle dra bara för att ekonomin kollapsar och bidragen dras in är ganska rolig.

De kommer naturligtvis aldrig dra och de lever hellre i ett bättre land utan bidrag än i ett skitland utan bidrag. Däremot kommer många förmodligen skaffa inkomst på kriminell väg.

Men om inte fler skjutningar, våldtäkter, gatuvåld, rån, mer segregation och sjunkande skolresultat som pågått senaste 20 åren får dig att förstå den negativa utvecklingen, så kommer inget att göra det.
Senast redigerad av redlineoffside 2019-08-03 kl. 08:45.
Citera
2019-08-03, 08:41
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StationOdenplan
[För det handlar om klass, inte ras. Skattebetalare mot parasiter. Där har ni konflikten.

Det är exakt vad det handlar om. Ras och inget annat.
Samt även ideologi/religion.
Trådens ämne handlar om när vi svenskar blir i minoritet, inte vilka som är skattebetalare eller ej.
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2019-08-03 kl. 08:46.
Citera
2019-08-03, 08:41
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Jag tror att det är domen över ett Sverige som vänt sig bort från Gud. Vi har som nation tjänat ihop till det här. Så jag tar det med ömsom oro för det kommer svida, ömsom ro för att jag vet att det är precis vad vi har tjänat ihop till.
Det där håller jag med om. Finns det idag någon kyrka, församling eller samfund i Sverige som öppet påtalar detta?
Citera
2019-08-03, 08:45
Bannlyst
Jag vantrivs i invandrartäta miljöer, vill vare sig se eller höra exempelvis somalier.

Trådstarten är väl egentligen ganska tunn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in