Citat:
Ursprungligen postat av
Bjursen77
Jag har följt tråden med spänning.. samt live feed på diverse medier, sett alla filmer, läst fup osv... jag kan bara hålla med om att ASAP Rocky och hans gäng agerade i själv försvar.
Sen att dessa Afghaner förpestar vår tillvaro vet ju alla. Jag själv passerar både t-centralen och Hötorget dagligen och det är ingen rolig syn.. hemskt rent utsagt.... kollegor samt vänner till mig har blivit både rånade och trakasserade av dessa unga män. Dom hänger i city och är helt jävla livsfarliga för allmänheten.
Dessa barn förtjänar ett kokt stryk, ska skärpa till sig eller åka hem .... punkt slut. jävla parasiter.
Så är det. Grejen är ju, att när svenskarna agerar mot brottsligheten, som när fotbollshuliganerna fick nog av bilbränderna eller Soldiers of Odin började patrullera city efter alla överfall som de marockanska gatubarnen begick,
då ryckte Polisen ut med full styrka och slog tillbaka, ömsom ackompanjerade av AFA. De har alltså resurser att med all kraft hindra svenskar från att försvara samhället när invandrarbrottsligheten tar över, men de skiter totalt i att svenska ungdomar och pensionärer rånas dagligen och att svenska kvinnor våldtas av invandrade svin. Regeringen och Polisen skiter också i bilbränderna. Busschaufförer m.fl är tillsagda att låta invandrarna åka gratis för att undvika bråk. mm mm.
Man såg samma mönster i rättsfallet ASAP Rocky. Polis och rättsväsende visade sin fullt utblommade korruption där det verkade förutbestämt att afghanerna skulle skyddas och ASAP åtalas. det fanns hur mycket skit som helst att sätta dit afghanen för. Rättsväsendet valde att med en gång lägga ned förundersökningen mot den lille getknullande afghanen och hans äckliga kompis, vilket inte var något annat än tjänstefel.