Hur stor tror ni chansen är för att Rocky och co. struntar i att betala eventuell böter och skadestånd? Vad skulle kunna hända om han inte gör det? Föga anledning att lämna ut honom till Sverige för en ”misshandel”
Konstigt, när Rocky satt häktad var det massa svenskar som skrev/sa "Jag har full förtroende för Sveriges rättssystem, han ska inte få någon specialbehandling bara för han är en känd artist. Trump ska inte lägga sig i våra ärenden!" nu när han blivit frisläppt låter det helt annorlunda. "Sverige har vikit sig efter påtryckningar från USA och yada yada. "
Är det bara jag som stör mig på alla amerikaner som på Instagram tackar Trump för att ASAP har släppts? De tror bokstavligen på att Trump hade något att säga i det hela.
"tack vare Trump så har ASAP släppts".
När man väl besitter den korrekta informationen så förstår hur dumma och ignoranta människor kan vara. Blir helt chockad.
Ja folk förstår inte att Trump bara såg till att Rocky fick en korrekt och rättvis rättegång genom att påkalla internationella media att bevaka den.