2019-08-02, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av af-Sintistolpe
Ja, realistiskt kan det säkert bli inte minst om Shia kör litet method acting och hänger med hazarer på HBT-hem.

Vad tror du om regissören, då? David Lynch skulle bidra med Twin Peaks-känsla. Åklagaren har nog en del bisarra sidor i den tolkningen.
Men gud, nu vill jag verkligen göra det här på riktigt. Shia skulle tveklöst hänga på ut och drogförsälja och snatta, allt för konsten. Tänk de djupa samtalen på HVB-hemmen efteråt. Undrar om vi kan lura på honom en bodycam?

Lynch och bisarra åklagarsidor. Att argumentera emot hur du tänker här faller på sin egen orimlighet...

Om ingen större studio nappar, skulle vi kunna göra en lågbudgetvariant (tänk kreativ frihet) och streama på Flashback...
Citera
Medlem
Rocky passerar nu Island och är snart hemma, blir det eskort av amerikanska stridsflyg den sista biten hem?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalas911
Är det bara jag som stör mig på alla amerikaner som på Instagram tackar Trump för att ASAP har släppts? De tror bokstavligen på att Trump hade något att säga i det hela.

"tack vare Trump så har ASAP släppts".

När man väl besitter den korrekta informationen så förstår hur dumma och ignoranta människor kan vara. Blir helt chockad.

Du är inte ensam. Trumps fanboys är inte dom vassaste knivarna i lådan.
Citera
2019-08-02, 23:52
Medlem
Vad tror ni händer me parasitens yrkade skadestånd? Han lär väl inte få några 140 papp iaf..
Och jobba svart och sen kräva skadestånd för inkomstbortfall.. snacka om puckat..
Citera
Medlem
CarlosRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av home-sapiens
Om du hade sökt i tråden så hade du sett att planet är på väg till Los Angeles, inte Kanada.

Jag såg ingen destination men det flyger över Grönland mot Kanada så jag tog det för givet. Men den spelningen är väl troligen inställd han visste inte om han blev fri. Men den finns i hans spelplan.

Hur ser man att det är på väg till LA? Då måste det mellanlanda och tanka.
Citera
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Sverige har förmodligen någon sorts försvarsallians med USA som allmänheten inte känner till. Klart han kan ringa och hota till sig eftergifter

Behövs inga hemliga allianser för det. Sverige är extremt beroende av att kunna köpa amerikanska komponenter för våra vapensystem. En stor del av vår export går till USA, och tar snabbt stryk av strafftullar på tex svenskt stål eller Volvobilar.

Så när Trump stirrar ilsket på den svenska regeringen tror jag det får effekt på många nivåer.

Det var väl tur för tingsrätten att det här med flaskvåld inte blev så övertygande. För det hade nog tagit hårt emot att döma Rocky till ett års fängelse. Då hade Trump börjat twittra med krav på nåd. Vilken inbiten sossenämndeman vill sätta Löfven på den pottan?
Citera
2019-08-02, 23:53
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
I och med att A$AP och hans två vänner nu släppts från häktet, får de ju inget superhårt straff. Att de skulle frikännas helt håller jag för ganska så osannolikt. Men vi får se.

Dom får nog den tiden som dom redan suttit i häkte. ASAPs advokat Jovicic trodde inte att han skulle behöva sitta av en enda timme till. Men som sagt, vi får se.
Citera
2019-08-02, 23:54
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
om ASAP döms för brott lär han få ett bra skadestånd

5-20K , förmodligen i det nedre spannet. Så nej det kommer han inte.
Citera
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Vad tror ni händer me parasitens yrkade skadestånd? Han lär väl inte få några 140 papp iaf..
Och jobba svart och sen kräva skadestånd för inkomstbortfall.. snacka om puckat..

Han kanske får 5000 med lite tur fast om jag fick bestämma fick han en tjuga och en spark i arslet.
Citera
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Dom får nog den tiden som dom redan suttit i häkte. ASAPs advokat Jovicic trodde inte att han skulle behöva sitta av en enda timme till. Men som sagt, vi får se.

Tänkte mest på nödvärnsspekulationerna, som jag ser som löjeväckande.
Senast redigerad av CarolSeaver 2019-08-02 kl. 23:56.
Citera
2019-08-02, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Trump skulle aldrig lämna ut Rocky ändå.
Citera
2019-08-02, 23:56
Medlem
kukflashs avatar
Konstigt, när Rocky satt häktad var det massa svenskar som skrev/sa "Jag har full förtroende för Sveriges rättssystem, han ska inte få någon specialbehandling bara för han är en känd artist. Trump ska inte lägga sig i våra ärenden!" nu när han blivit frisläppt låter det helt annorlunda. "Sverige har vikit sig efter påtryckningar från USA och yada yada. "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in