2019-08-02, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Haha, jag gillar källor till information iofs

Ibland kan man inte lämna ut sina källor. Om du kollar tiderna tidigare i tråden så skrev jag Los Angeles precis efter att planet lyft och flög söderut. Efter det har planet svängt upp mot USA. Nu är planet på väg enligt den flight plan jag presenterat tidigare i tråden. Så 2 av 2 rätt. Nu är det upp till dig att tro på mig eller inte.
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Återigen ... jag har sannolikt mött fler mördare än du i situationer som kräver insats....
Kommer du nu igen, här sitter vi och firar och kollar hur ASAPs flight lämnar Sverige
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmasen
De lämnar aldrig ut passen då det är risk att han sticker hem. USA har ingen utlämningsavtal till Sverige.
Men förstår du inte? Alla tre har fått sina pass tillbaka och fått lov att lämna Sverige. Vad är det du inte begriper?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Vad fattas mig? Ett negergäng har slagit ned någon i vår huvudstad och går nu fria, och du frågar vad som fattas? Lite lag och ordning är vad som fattas.

De bidrog just till att städa upp skräpet, Rocky borde få medalj för det.
Citera
Medlem
TeamJesuss avatar
Citat:
Även om de i ett skede kan tänkas ha rätt att utöva nödvärn så täcker inte det hela misshandeln.

Du har då aldrig varit i handgemäng din mupp! Säg mig vart går gränsen?
Citera
2019-08-02, 21:43
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
De lämnar aldrig ut passen då det är risk att han sticker hem. USA har ingen utlämningsavtal till Sverige.

Risk att han sticker hem? Dude, han flyger just nu över självaste Dalarna på 11000 meters höjd. Han är redan på väg hem, i 510 km/h. Bye bye Rocky.

Han har nog roligt på det planet dessutom. Fina drinkar osv.

Han flyger bort från kaviarfisken och cowboysoppa i 510km/h. Borde bli en textrad i hans nästa låt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasilevo
Den kommer om två veckor.

Varför låter man då rappnegern åka tillbaka till USA nu? Vad händer vid fällande dom tex? Skall straffet avtjänas i staterna då eller måste rappnegern återigen utlämnas? Och USA lämnar väl aldrig ut sina egna, det strider väl mot konstitutionen.
Citera
Medlem
Citat:

Du ska nog inte ta mer droger ikväll. Dom kommer 14 augusti. Men inget som innebär att han behöver frihetsberövas. Därför man beslutade att inte fortsätta hålla dom häktade.

Sluta rök på nu och gå lägg dig istället.
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodgy
Thanks. Finns det någon som har access till premium level på Flightradar? Vore kul att se historiken för detta plan.
FR24 ser inte registreringen på planet, går alltså inte att spåra historiken. Förefaller en smula överdrivet hemlighetsfullt av "researrangören"

Edit: Så jag har ingen glädje just nu av mitt Gold medlemskap på FR
Senast redigerad av DreamTwister 2019-08-02 kl. 22:02.
Citera
Medlem
Citat:
Även om de i ett skede kan tänkas ha rätt att utöva nödvärn så täcker inte det hela misshandeln.

Har du noterat att han lämnar landet nu?
Citera
2019-08-02, 21:44
Medlem
Jag skulle vilja gå på Rockys nästa konsert, synd att han nog aldrig kommer till sverige igen.
Citera
2019-08-02, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Alltså, det är ta mig fan bara äldre svenska kvinnor och afghaner som beklagar sig över att Rocky släpptes på fri fot om man läser kommentarerna på Facebook. Svenska kvinnor alltså, herregud vad de brinner för kriminella afghaner.

Förmodligen moderskänslor. En litet tanig pojke, som inte klarar av knyta skosnörena själv och som blir glad när man tycker synd om honom. Det väcker moderskänslor hos de flesta äldre damer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in