2019-08-02, 21:04
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Hur kunde Jafari ha ett kriminellt register i så fall?

Ett kriminellt register som varken mynnar ut i några nämnvärda straff eller indragna uppehållstillstånd.
Med andra ord, ett kriminellt register för afghaner betyder ingenting och påverkar ingenting. Så jo, de är fridlysta.
Citera
2019-08-02, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Har Trump tagit del av den här texten från ASAP?

https://genius.com/A-ap-tyy-trump-lyrics
Hahahahaha
Citera
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Märkligt beslut, som visar på hur lamt det svenska rättsväsendet är. ASAP kommer troligen dömas för misshandel men man tycker ändå att han ska få åka hem till USA och på så sätt göra det omöjligt att han får ta eventuella konsekvenser av straffet
Citera
Medlem
CarlosRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Var det bara en slump att Rocky hade kostym på sig i dag och a private jet stod och väntade på honom?

Han hoppades att bli försatt på fri fot men inte ens hans försvare var säker på detta. Men så blev det och nu befinner han sig över Atlanten.
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Hur kommer det sig att den fd Obama-ambassadören i Sverige krävde att A$AP skulle frisläppas då.
Är det fel på honom också ?

https://omni.se/tidigare-ambassador-kraver-att-stjarnan-slapps/a/OpaGRb
Han kanske till slut fick insikt om hur illa det var med judestyrda Obama, Clintons m.fl. och nu ville göra det rätta.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Haha! Där fick jag så jag teg! Ber om ursäkt.

Rocky kan nog fixa både en billig Merca och kanske rea på guldtänder dock.
Citera
2019-08-02, 21:06
Medlem
Glöm inte att alla är människor! Att Trump gör sina utspel och skickar gisslansnubben sätter givetvis press på alla! Även om folk påstår att så inte är fallet.

Mycket lyckat av försvaret och alla.
Citera
2019-08-02, 21:08
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Hur kunde Jafari ha ett kriminellt register i så fall?
För att polis och rättsinstanser gör sitt jobb (så gott dom kan enligt mig). Alla är inte vänsterliberaler (som tur är) eller vad nu skiten heter.
Citera
2019-08-02, 21:08
Medlem
selusts avatar
Går det att få tag på video från rättegång?
Citera
2019-08-02, 21:09
Medlem
Citat:
Den amerikanska artisten ASAP Rocky försattes på fri fot i dag i väntan på dom.

Alldeles nys kommenterade han själv beskedet på sociala medier.

”Tack från djupet av mitt hjärta till alla mina fans, vänner och alla andra världen runt som stöttat mig”, skriver han på Instagram

https://www.aftonbladet.se/a/RREdo5
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Kommer vi få vänta tills den 14:e innan vi vet om och hur stort skadestånd hörlursafghanen får?
Japp, allt i domen - både för- och nackdelar - får du vänta på till den 14:e. Har vi lite tur så får vi tag på den också för att lägga ut här.
Citera
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
För att inte tala om Carla Pantzar. Hon är en hjältinna!

Ja, vilket rivjärn denna kvinna är! Wow! Henne skulle jag gärna försvaras av. Hon kunde lätt bygga sin karriär på att med bravur platta till alla ljugande människor som lever på våra skattemedel år efter år och för det tackar för det med våldtäkter, misshandlar folk med kniv och psykisk terror, drar i sig heroin och rånar oskyldiga och butiker. Och dessutom inte bemödar sig med att lära sig svenska eller jobba och betala skatt.

Det finns VÄLDIGT gott om den typen av människor numera. Det kan vi tacka 7-klövern för!

Har själv träffat på fler av dem än jag hade önskat, bara genom att vara på Malmö Central på kvällstid...

NU ska jag kartlägga de som jag känner som gillar rapmusik och förära dem lite A$AP Rocky att lyssna på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in