Citat:
Ursprungligen postat av
dodgy
Det är ju precis det jag har. Varenda bryderi är utrett.
Kroppen träffades någonstans på skademönstret representerat på FUP sida 108
Tidpunkt: I omedelbar anslutning till tidsstämplarna i videon.
Den som slog med flaska var (allra minst) ASAP Rocky, AKA Harlem, i samförstånd och enighet med Corniel och Rispers.
Det är tillräckligt med info. Särskilt med tanke på hur de åtalade har försökt exkulpera sig själva och undanröjt bevisning. Det är suspekt AF att Rocky har gjort sig av med sin telefon.
"Kroppen träffades någonstans på skademönstret representerat på FUP sida 108"
Du får vara specifik, exakt var och se till att ange en plats som har skador som motsvarar ett så hårt slag att flaskan gick sönder. Dvs. inte något ytligt skärsår utan ett djupt jack. Nej just ja, det finns ju inte.
"Tidpunkt: I omedelbar anslutning till tidsstämplarna i videon."
Du får vara mer specifik än så. Du behöver säga i vilken sekvens det skedde, innan han blev slängd i backen eller efter. Ange när i filmsekvenserna det hände.
Den som slog med flaska var (allra minst) ASAP Rocky, AKA Harlem, i samförstånd och enighet med Corniel och Rispers.
Hur vet du att det skedde i samförstånd och enighet med Corniel och Rispers?
Citat:
Ursprungligen postat av
Browndawg
Något jag tycker är ganska talande, en av många saker, är att målsäganden försöker få in sin gamla skada på näsan till skada av denna händelse. Otroligt osnyggt. Dock föga förvånande. Men där någonstans tappade jag hoppet om att ett enda ord ur hans mun var sant.
Sen historierna om jobb, avsaknaden av värre skador som skulle lira med hans berättelse, påståendet om 20 sparkar per person, hörlurarna, det faktum att han ljuger om att han frågat efter droger av Asap gänget.
Det hela stinker illa för mig när man sätter ihop hans historier.
Då har jag inte ens nämnt hans tidigare brottslighet.
Han har också ändrat sig om var slaget med flaskan skulle ha träffat, först sa han ryggen och sedan i huvudet men på ingen av platserna finns skador som matchar ett sådant hårt slag att flaskan går sönder.
Hans trovärdighet kan inte bli lägre, den är på den absoluta nollnivån, det krävs därför teknisk bevisning om något ska tas på allvar.
Sedan kan jag personligen förstås också tycka att han förtjänar att bli misshandlad även om han nu inte blev det. Det skulle vara nyttigt för honom att få uppleva hur de offer han har knivskurit kände sig. Men då måste afghanen skäras upp när han inte är drogad för att han ska få uppleva det.