En halvtimme. Om inte Kevin Costner kommer och slutpläderar. Då tar det 3 timmar som i JFK
En domare jag satt med berättade om en advokat som snackade närmare timmen en gång. Hon avbröt honom och frågade om han skulle fortsätta länge för i så fall skulle de behöva ta en paus.
Ena gruppen har ungefär samma trovärdighet som den andra.
Externa vittnen som tjejerna är mer pålitliga där historierna skiljer sig.
Jag tror dom där tjejerna vid det här laget insett vad hazarerna går för och inser att de skulle vara ett hot om de stötte på hazarerna igen. Tveksam till om de är så bra vittnen.
Jag måste säga att jag ser fram mot nära asap kommer att köra late night talkshowerna i usa. Det ska bli spännande att höra hans bild av Sverige, rättsväsendet osv., i lite mer lättsamt format.
Det var alltså en benzad afghan som måttade slag med flaska mot vakten? Vilken vändning. Och sen säger vakten att han tog i kragen när han lyfte undan afghanen, inte runt halsen.
Jag förstår ju att ASAP ställer sig jakande till eventuell samhällstjänst framför att sitta inne. Hur troligt är det dock att han kommer avtjäna det? Finns det möjlighet för honom att ta sig härifrån på laglig väg om han döms för samhällstjänst? Om han tar sig till USA lär han då bli utlämnad till Sverige för att avtjäna sitt straff? Om det händer lär det bli en rejäl prestige i det och Trump lär garanterat sätta sig på tvären och skita i diverse avtal för att locka väljare.
Enl https://twitter.com/dagensjuridik så togs beslut att det skulle visas. Men jag har inte läst något om att det faktisk visades.. Kanske kommer efter paus?
Om det visats men media inte rapporterat någonting kring det, så är det fan riktigt illa. Då anmäler jag skiten. Det var stora rubriker om Asap Rocky's gamla Youtubeklipp samt hans bakgrund i livet. Sjukt om det visats och vi inte läst något!!! Sjukt
Jag tror dom där tjejerna vid det här laget insett vad hazarerna går för och inser att de skulle vara ett hot om de stötte på hazarerna igen. Tveksam till om de är så bra vittnen.
Eftersom historien ändrar sig från förhör till rättegång så förlorar de i trovärdighet.
Fan vad jag hade velat höra Slobodans slutplädering. Hade kunnat betala för det till och med. Nu får man nöja sig med medias tolkning av hans ord, i text.
Ljudupptagningar sänds ju på Tv4play. Kanske hörs slutpläderingarna där? Hoppas