Citat:
Ursprungligen postat av
365poppy
Det är ju inte konstigt du har ju träffat dej själv sen är det inte om pollen utan dom tidigare inlägg du skrivit och nu plötsligt näringdryck. Vad kommer här näst påstår du ock så att du åt lika mycket godis som issy när du var i hans *ålder *
Och så fort någon ifrågasätter dom eller kommer med sin egen synpunkt eller kommer med att dom har gott inom samma sak då är det fel hur fan vet du det?
Till exempel som du skrev tidigare till någon att det är 18 års gräns på flashback det är även 18 år på Youtube och Instagram.
Sen tror jag inte issy skulle bryr sej om det var en 18 årsgräns när han drack engeri dryck redan när han var 13-14 då bryter man ock så mot lagen när det är 18 år gräns
Nää, jag åt inte så mycket godis när jag var yngre. Chips gick ner, men slutade när jag var runt 16 för började träna nere på gymmet, och fick inte äta skit enligt min tränare.
18 års gräns är det på flashback ja, skulle inte tro att det är det på Youtube, för då är det många som bryter mot reglerna, och till och med gått virala. 13 års gräns tror jag att det är på Youtube.
På energidryck är det inte åldersgräns, dock har vissa affärer infört en 15 års gräns för att köpa energidryck. Finns ingen som helst forskning som pekar på att det skulle behövas, utan man har gått på en folkopinion som har som hobby att bedriva häxjakt på nya saker. Don't get me started on that one.
Men ja, energidryck och måltidsersättare är dyra att köpa, helt klart hade det varit billigare att köpa och laga mat. Men så länge man inte är satt under förvaltare förväntas man kunna fatta egna ekonomiska beslut, vilket är det familjen gjort.