2019-08-02, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Samma problem? För att jag körde med måltidsersättare för att kunna jobba i 13 timmar, hur menar du då? Sedan har inte jag någon allergi överhuvudtaget, om det var det du menade. Men träffat några med pollenallergi, min äldre bror till exempel.

Det är ju inte konstigt du har ju träffat dej själv sen är det inte om pollen utan dom tidigare inlägg du skrivit och nu plötsligt näringdryck. Vad kommer här näst påstår du ock så att du åt lika mycket godis som issy när du var i hans *ålder *
Och så fort någon ifrågasätter dom eller kommer med sin egen synpunkt eller kommer med att dom har gott inom samma sak då är det fel hur fan vet du det?

Till exempel som du skrev tidigare till någon att det är 18 års gräns på flashback det är även 18 år på Youtube och Instagram.
Sen tror jag inte issy skulle bryr sej om det var en 18 årsgräns när han drack engeri dryck redan när han var 13-14 då bryter man ock så mot lagen när det är 18 år gräns
Citera
2019-08-02, 11:37
Medlem
Är det inte bland annat dyrare med engeri dryck kostar inte dom typ 16-17 kr st bättre att dricka kaffe och då helst med utan mjölk det ska vara nyttigare har jag hört och är dessutom billigare i längden
Citera
2019-08-02, 11:42
Medlem
Köper man 3 enger dryck och dom kostar 17 kr och dricker det per dag då blir det 51 kr på en dag drick man det varje dag i en vecka blir det 357kr

Gör man det varje dag i en vecka i en månad
Så blir det 1428kr som dom lägger på engeri dryck i månaden och det är helt sjukt om du frågar mej.

Än att köpa ett paket näskaffe som kostar 42 kr och räcker hela månaden och så klagar dom på att dom inte har råd med hyran eller råd att åka någonstans
Citera
2019-08-02, 11:45
Medlem
Sen vet jag inte om Jewels dricker engeri dryck då dubblar man det och vad kommer man upp i då
Citera
2019-08-02, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 365poppy
Det är ju inte konstigt du har ju träffat dej själv sen är det inte om pollen utan dom tidigare inlägg du skrivit och nu plötsligt näringdryck. Vad kommer här näst påstår du ock så att du åt lika mycket godis som issy när du var i hans *ålder *
Och så fort någon ifrågasätter dom eller kommer med sin egen synpunkt eller kommer med att dom har gott inom samma sak då är det fel hur fan vet du det?

Till exempel som du skrev tidigare till någon att det är 18 års gräns på flashback det är även 18 år på Youtube och Instagram.
Sen tror jag inte issy skulle bryr sej om det var en 18 årsgräns när han drack engeri dryck redan när han var 13-14 då bryter man ock så mot lagen när det är 18 år gräns

Nää, jag åt inte så mycket godis när jag var yngre. Chips gick ner, men slutade när jag var runt 16 för började träna nere på gymmet, och fick inte äta skit enligt min tränare.

18 års gräns är det på flashback ja, skulle inte tro att det är det på Youtube, för då är det många som bryter mot reglerna, och till och med gått virala. 13 års gräns tror jag att det är på Youtube.

På energidryck är det inte åldersgräns, dock har vissa affärer infört en 15 års gräns för att köpa energidryck. Finns ingen som helst forskning som pekar på att det skulle behövas, utan man har gått på en folkopinion som har som hobby att bedriva häxjakt på nya saker. Don't get me started on that one.

Men ja, energidryck och måltidsersättare är dyra att köpa, helt klart hade det varit billigare att köpa och laga mat. Men så länge man inte är satt under förvaltare förväntas man kunna fatta egna ekonomiska beslut, vilket är det familjen gjort.
Citera
2019-08-02, 13:43
Medlem
I någon live tidigare så var det någon som jewels hade blivit misshandlad då svarade issy vaddå misshandlad?
Han berättar ju det bland i den första videon som han pratar om sin pappa och att Jewels kanske tar det i en annan videon.
Men nu verkar det som att han har glömt bort om det här med misshandeln sa han det bara för views? 🤔

Och i den videon lät som att det var Sam som hade misshandlat Jewels det var så som jag uppfattade videon
Citera
2019-08-02, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
hey if thats really issy posting in here just wanna let you know i am still waiting for that apology.....

Apologize for what?
Citera
2019-08-02, 14:03
Medlem
Japonicas avatar
Citat:
Är du helt dum eller issy har inte npf issy har inte eds inte heller jewels för den delen, om det så dom lever.
Dom ska bara ha något att skylla på sin lathet inom att finna diagnoser och sen skylla på den skulle dom gå till läkaren nu och göra en utredning och dom inte skulle säga till om sina matvaror typ att om ändast äter runt vid 22 och som idag att issy druckit 1 engeri dryck
OCH ändå är trött ja då skulle nog läkaren ock så tro att dom har eds.

Skulle nog kunna påstå att Issy KAN ha EDS. Mycket som stämmer in. Har inget med nåt annat att göra än en felaktig gen, inte livsstilen. Fast den e ju horribel.
Citera
2019-08-02, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japonica
Skulle nog kunna påstå att Issy KAN ha EDS. Mycket som stämmer in. Har inget med nåt annat att göra än en felaktig gen, inte livsstilen. Fast den e ju horribel.
Jo det har det var du inne på liven igår då sa han själv att han bara druckit en engeri dryck på en dag utan att äta något.

Prova lev på engeri dryck en vecka och se hur mycket du har kvar och sov till fyra på dagen
Citera
2019-08-02, 14:16
Medlem
Japonicas avatar
Citat:
Jo det har det var du inne på liven igår då sa han själv att han bara druckit en engeri dryck på en dag utan att äta något.

Prova lev på engeri dryck en vecka och se hur mycket du har kvar och sov till fyra på dagen

Gah. EDS är en bindvävssjukdom som beror på en felaktig gen i kroppen.
Och ja, klart man blir trött om man inte käkar, men nu gällde det EDS och det har som sagt inget med att göra hur man lever som ORSAKAR det. Däremot kan det ju påverka.
Citera
2019-08-02, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japonica
Gah. EDS är en bindvävssjukdom som beror på en felaktig gen i kroppen.
Och ja, klart man blir trött om man inte käkar, men nu gällde det EDS och det har som sagt inget med att göra hur man lever som ORSAKAR det. Däremot kan det ju påverka.
Gah dom har själva sagt att dom tror har eds pågrund av sin trötthet
Vilket är tydligt att se vart den kommer ifrån 😴
Citera
2019-08-02, 14:22
Medlem
Citat:
I någon live tidigare så var det någon som jewels hade blivit misshandlad då svarade issy vaddå misshandlad?
Han berättar ju det bland i den första videon som han pratar om sin pappa och att Jewels kanske tar det i en annan videon.
Men nu verkar det som att han har glömt bort om det här med misshandeln sa han det bara för views? 🤔

Och i den videon lät som att det var Sam som hade misshandlat Jewels det var så som jag uppfattade videon

Folk börjar fråga om en misshandel, helt apropå ingenting, som hänt för runt 8 år sedan. Det är inte extremt konstigt att det tar ett tag för Issy att förstå vilken misshandel de talas om. Får nog anses som normalt. Men nej, jag uppfattar det inte som att det är Sam som misshandlat. Mer frågade om det är den andra maken Jewels hade, eller om det är en tredje vi inte riktig känner till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in