2019-08-01, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Hahahahaha, på tal om INGENTING. Det låter väldigt manipulativt i min öron, endast en storlögnare känner sig nödgad att försvara sig på det viset.

Vad menar han med att han förlorat vänner, släkt, flickvän och familj? Han var ju en vecka hos familjen alldeles alldeles nyss och där kände han sig otroligt trygg enligt tisdagens förhör. Hur ska han ha det?

Det är inte lätt att hålla reda på alla lögner när man är en impulsiv knarkande afghan med lågt iq. Riktigt kul att läsa hur han gjort bort sig.
Citera
2019-08-01, 10:21
Medlem
Citat:
Hahahahaha, på tal om INGENTING. Det låter väldigt manipulativt i min öron, endast en storlögnare känner sig nödgad att försvara sig på det viset.

Vad menar han med att han förlorat vänner, släkt, flickvän och familj? Han var ju en vecka hos familjen alldeles alldeles nyss och där kände han sig otroligt trygg enligt tisdagens förhör. Hur ska han ha det?

Folk brukar tycka synd om honom och ge honom det han vill när han säger sådana saker. Det är därför han säger så. Att det inte stämmer är ointressant för honom och nästan alltid för dem han pratar med också. Men idag har han mött på lite mer motstånd än vanligt.
Citera
2019-08-01, 10:23
Medlem
Nostradumbasss avatar
Advokaten nämner 19-åringens stora ringar på högerhanden, hur tror du att det känns att bli slagen med dem?*
– Jag har inte prövat att att dela ut något slag på någon person.*
Försökte du slå med handen där du har ringarna?*
– Jag kan inte minnas att jag ska ha utdelat något knytnävsslag. Jag säger att jag inte har rört de tre personer som sitter här.*
Det är inte min fråga, min fråga är om du den här dagen försöker utdela ett knytnävsslag med dessa ringar.*
– Jag har inte utdelat något knytnävsslag med dessa ringar.*
Okej då tittar vi, säger Slobodan Jovicic.*

Han spelar upp sekvensen där det ser ut som 19-åringen försöker utdela ett knytnävsslag med höger hand mot livvakten.*
– Du frågade om jag slog med mina ringar, den här frågan skiljer sig från tidigare frågan.*
Men har du inte dina ringar på dig när du slår?*
– Jag hade ringarna på mig. säger 19-åringen och menar att frågan är annorlunda än den han fick tidigare.*

– Jag utdelade ett slag, eller försökte, men det träffade inte honom.

Hahaha. Vafan?
Citera
2019-08-01, 10:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinc
Kan man hämta sitt pass en söndag kväll? Ljuger inte 19 åringen?

Det var väl hos hans god man?
Citera
Medlem
Det är alltså styrkt att afghanen frågade efter sin kompis när kompis står bredvid honom.
Med andra ord, det är styrkt att han ljuger
Citera
Medlem
happilappis avatar
Citat:

Its not a lie.. If you believe in it.
Citera
Medlem
Det man får hoppas på nu när den här afghanen gör bort sig så brutalt är att fler får upp ögonen för vad det här är för "barn".
Det är inte våra "barn".
Citera
2019-08-01, 10:26
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Advokaten nämner 19-åringens stora ringar på högerhanden, hur tror du att det känns att bli slagen med dem?*
– Jag kan inte minnas att jag ska ha utdelat något knytnävsslag. Jag säger att jag inte har rört de tre personer som sitter här.*
Det är inte min fråga, min fråga är om du den här dagen försöker utdela ett knytnävsslag med dessa ringar.*

Han spelar upp sekvensen där det ser ut som 19-åringen försöker utdela ett knytnävsslag med höger hand mot livvakten.*
– Du frågade om jag slog med mina ringar, den här frågan skiljer sig från tidigare frågan.*
– Jag hade ringarna på mig. säger 19-åringen och menar att frågan är annorlunda än den han fick tidigare.*

Hahaha. Vafan?

Afghanen är lågbegåvad, en lätt retardation. Han gör sig till åtlöje
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass

Hahaha. Vafan?

Jafari har antagligen tolk. Mycket som kan gå fel där.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Det är alltså styrkt att afghanen frågade efter sin kompis när kompis står bredvid honom.
Med andra ord, det är styrkt att han ljuger

Nej, dom tappade tydligen kontakten med varandra under 3 minuter, i närheten av Max.
Eftersom som kompisen sagt nåt till Rockys gäng tidigare så gick afghanen till dom och frågade om dom sett honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Oj nu höjde han sin röst
Är du på plats? Eller har någon sändning med ljud?

Har bara hittat live rapportering via text.
Citera
2019-08-01, 10:27
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVdator
Jafari har antagligen tolk. Mycket som kan gå fel där.

Ja skyll på tolken din jävla lallare. Han har ju blåljugit genom hela förhöret.

Slobodan Jovicic säger att 19-åringens förhör är uppläst och godkänt.
– Jag hade ingen tolk när de förhörde mig hemma hos mig. Men när jag kom till stationen hade jag tolk.
I förhöret står det att 19-åringen säger att han förstår och pratar svenska bra, och att förhörsledaren a gör samma bedömning.
Polisen avbokade därför tolken.

2 minJohan Ronge - EXPRESSEN
– Ni ska inte hålla på och peka i småsaker, säger 19-åringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in