2019-08-01, 07:43
Medlem
Så Mustafa reste till Iran.... Hade han en ombokningsbar biljett? På svenska statens räkning.....

Hur resar dessa papperslösa Afghaner? Han kan inte ha fått svenskt pass ännu..... hoppas jag. Har han ett Iranskt pass i så fall? Undrar hur gammal han är?
Citera
2019-08-01, 07:45
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Du ljuger ju bara. Videon visar hur livvakten tar offret i halsen, lyfter honom och släpar i väg honom. Asap är inte offret här
Vem är offer här?
Vem tvingas att leva i ditt samhälle?
Lyft blicken, ditt mähä.
Citera
2019-08-01, 07:47
Medlem
staticages avatar
Hela fallet är en principsak nu.
Bara för att Trump lagt sej i,så gör man allt för att håll ASAP kvar.
Löven njuter som den äcklige kommunist han är.
Citera
2019-08-01, 07:54
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Hahaha! Han verkar helt obrydd över tumultet, let alone risken att någon skulle ta hans rygga.
Han förstod nog inte att en världsnyhet utspelade sig en meter bakom hans rygg.

Sen förstår jag inte varför det att han är ett bud förklarar varför han lämnar ryggsäcken utanför?
Citera
2019-08-01, 07:59
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Sen förstår jag inte varför det att han är ett bud förklarar varför han lämnar ryggsäcken utanför?

Hmm, finns kanske inte så mycket att stjäla innan maten är hämtad, och det är inte hans egen rygga!?
Citera
2019-08-01, 08:28
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Du ljuger ju bara. Videon visar hur livvakten tar offret i halsen, lyfter honom och släpar i väg honom. Asap är inte offret här

Han håller ju han bakom nacken/axlarna. Tycker att det där påminner om videon som ASAP släppte. Dvs när afghanen slår hörlurarna i huvudet på livvakten och där livvakten lyfter iväg afghanen fast det här är videon från max. Det är troligtvis därför livvakten blir förbannad
Citera
2019-08-01, 08:30
Medlem
absolut-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Med tanke på hur kvalitén verkar sjunka inom alla verksamheter i det offentliga Sverige kan man väl inte utesluta ren och skär klantighet.

Å andra sidan är det här målet så politiskt laddat att jag inte skulle satsa pengar på det alternativet.

Problemet med denna "klantighet" från polisens Bildex är att den sabbade livvaktens motanmälan.
Mustafa startade alltså hela cirkusen när han tryckte upp näven i Tims ansikte.

Citat:
Ursprungligen postat av caras
Varför blev det raderat på flashback? Är du säker på det? Inte heller talar det till ASAP Rockys nackdel. Så varför låter åklagaren censurera detta?
Blev inte raderat på Flashback, det var en länk på flashback till en fil som togs ner av det företaget som höll med filservern. Åklagare får inte offentliggöra sekretesskyddade uppgifter i sin fup.
Senast redigerad av absolut-justice 2019-08-01 kl. 08:47.
Citera
2019-08-01, 08:39
Medlem
Nostradumbasss avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/2Gy01a/gatan-harlem-gackar-polisen-i-asap-rocky-utredningen

Aftonbladet vaknar och är sura över att åklagaren inte fattar att "Harlem" är "Rocky".
Citera
2019-08-01, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Hela fallet är en principsak nu.
Bara för att Trump lagt sej i,så gör man allt för att håll ASAP kvar.
Löven njuter som den äcklige kommunist han är.

Det har det vart hela tiden, Sverige vill visa för hela världen hur bra vi tar hand om våra afghaner!
Så här ser det ut varje kväll på stan utan att det blir något efterspel.
Citera
2019-08-01, 08:46
Medlem
okok1s avatar
https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12424584
https://www.svt.se/kultur/idag-hors-asap-rocky-i-misshandelsmalet
Citera
2019-08-01, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashflr
Så Mustafa reste till Iran.... Hade han en ombokningsbar biljett? På svenska statens räkning.....

Hur resar dessa papperslösa Afghaner? Han kan inte ha fått svenskt pass ännu..... hoppas jag. Har han ett Iranskt pass i så fall? Undrar hur gammal han är?

Tror jag läste nått om att han va 33.
Citera
2019-08-01, 08:53
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Det är knappast mitt fel att superstars och annat löst folk ska ta hänsyn till mattläggare och deras knivar.
Jag säger det igen, hade folk röstat med insidan hade ASAP inte behövt nån livvakt ö h t.

I Sverige menar du då såklart. ASAP är ju ändå amerikan och där är det ju inte så dumt att ha en livvakt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in