Nu har jag läst i detta forum om detta ämne.
Jag tittar på rubriken,.hhmm...inte mycket handlar om ämnet av det som skrivs här.
Man skriver en hel del om denne "afghan",och spekulerar om inkomst,syssla o.s.v. och att han fått det han förtjänat.Nu är jag garanterat betydligt äldre än medelåldern här.(det märker jag)
Ok,nu kommer ni skriva hur gamla ni är...!(gör inte det)
Engagera er politisk eller gör nått..som märks om ni ej gillar "invandrare"
Eller sitt framför datorn å knyt näven!
Vad har man:
Man har en kille som många här inte gillar,som blivit knuffad och fått sina lurar förstörda och dessutom blivit upplyft i nacken av en sk."bodyguard"
Är det någon här som tänkt på att detta har lika gärna kunnat hänt "Erik 19 år",och helsvensk?
Hade han fått vad han förtjänat då?Denna rappare skall vara glad att han inte bröt nacken på killen i fallet då han blev släng runt och föll i backen,..vad tror ni hade hänt då?
Skulle "du"..ha fyra kompisar som står och slår och sparkar på en som ligger ner?
Och sen hävda nödvärn,självförsvar!
Isåfall,skulle jag som din vän be dig söka annan vänskap!
Vad hade hänt om "du/jag"hade slagit in luvan i skallen på rappar´n i Sverige?
Vill en del ens tänka på det!Eller om ni varit i USA och gjort det.(lycka till)
Ringt Uber,Försökt ladda ner elscooterapp..o.s.v.I stort sett,för att fly,... mitt i Sholm.
Ring Polis,å det har tagit max 3 min för dem att få dit en bil,kanske inte ens en minut.Eller gå tillbaks till där folkmassan är,ca:100 meter.Jag reser massor,och även varit i dennes hemland.Så skulle jag ha gjort.
Menmen,..jag är ju inte uppvuxen i Harlem...inte heller "streetsmart",som en del skrev om denne!
Förutom Uber ,Elscooter,"Harlem"vem är det"..och sms som innehåller andra saker så har man fått en kvinna i sällskapet att filma allt,fast hon ej ville se på."candy"..är det Ostbågar,som de skulle ha!..O.s.v
Och det,..trodde dom skulle var till en fördel!Nu laddar denne upp filmen på nätet.
Alltså,..man tror ju att man gör en "välgärning"här.Men man glömmer att man är i ett annat land,Sverige!Och man struntar fullständigt i vilka lagar som gäller,för man vet inte innebörden.
Återigen,.gör de..i USA!Vad hade hänt "dig"då?
Grodorna som hoppat ur dess munnar är otaliga och jag tror inte jag kan räkna upp alla.
Men här pratar vi om personer som tror sig har "tänkt till",inte vilka "fiskmåsar" somhelst!Eller?
Rapparn är drygt 31 år!
DE,..tror ju att USA´s lag gäller i hela världen!(tydligen)
Jag tror inte att denne eller andra i sammahanget kommer få den dom de förtjänar!
Eller rättare sagt den dom "DU/JAG"skulle fått!
Eftersom man vet ungefär hur Svenska lagen fungerar(jag är inte kriminell) så är jag glad om ALLA i denna "fråga"åker hem ,snarast!
Och jag är med glädje villig att betala via min skatt,dessa 16-20 Miljoner som han ev.påstås kan kräva i "skadestånd",förlorad inkomst..o.s.v.
Skicka hem dom!
Vi behöver inte fler i detta land som tar lagen i egna händer!
Tror vi har så det räcker!