2019-07-31, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pathan420
Att begå brott är inte rätt oavsett om man är bosatt eller inte
ASAP blev provacerad till attack men han attackeades inte.

Det är inte ett brott att försvara sig eller andra och det borde införas skottpengar på dessa ligister.
Citera
2019-07-31, 00:18
Medlem
hksnismos avatar
Kul när ASAP stämmer svenska staten sedan..

Adidas folket har ställt till att vi kommer behöva betala ett stort skadestånd.😢
Citera
2019-07-31, 00:18
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EveyHammond
Ja, såg bild 15 i AF-"raddan" nu (https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/qLexqw/offret-for-asap-braket-drommer-mardrommar), han verkar ha fått motta en hel del hugg faktiskt. Nej allt det där kan inte ha uppkommit bara av ett tramp med glaskrossig sula.

Annat sätt än med glaskrossig sula, menar du?

Menar du dom som läkaren ringat in på en siluett? Hälften av dom skadorna visar ju sig vara från gamla jävligheter han varit inblandad i. Bland annat näsan. Gammal skada som han försökte säga hände nu. Kreativt.
Citera
2019-07-31, 00:19
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Det är dock inte ASAP:s fel, det är vårt eget fel.

Ja, i detta enskilda ärende, men generellt håller jag nog inte inte riktigt med.
Även om vi hade haft en annan invandringspolitik, hade ändå en afroamerikansk rapstjärna kunnat hamna i denna situationen här tror jag.
Citera
2019-07-31, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlosRex
Är det någon som tror att BO fått en flaska krossad i skallen utan att få en skråma. Har sa han hade huvudvärk.

Ja det är väl inte helt omöjligt. Möjligheten borde testas genom att slå honom i huvudet med en flaska så hårt att den krossas och se om det blir några skador eller inte. Om det inte blir skador håller åklagarens tes för det första testet.
Citera
2019-07-31, 00:24
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Ja, i detta enskilda ärende, men generellt håller jag nog inte inte riktigt med. Även om vi hade haft en annan invandringspolitik, hade ändå en afroamerikansk rapstjärna kunnat hamna i denna situationen här tror jag.

Om juvelerna inte hade varit i landet hade det inte hänt. "ändå kunnat hamna tror jag..."; OK. Vilka skulle ha attackerat negrerna då? Expo-nazister som nyss hoppat av Nattbuss 807?
Citera
2019-07-31, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Asap och afghanen är inte i samma situation, inget absolut inget är likt och kan därför inte jämföras. Det är som att jämföra kungen och en bänk alkis. De har helt olika förutsättningar och deras handlingar kommer bedömas utifrån dem.

Kanske det, men afghanerna har det ekonomiskt bättre än många pensionärer i Sverige.
Förhoppningsvis vaknar vi snart.
Citera
2019-07-31, 00:27
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Om juvelerna inte hade varit i landet hade det inte hänt. "ändå kunnat hamna tror jag..."; OK. Vilka skulle ha attackerat negrerna då? Expo-nazister som nyss hoppat av Nattbuss 807?

En samhällsregel är att;
Det alltid finns ett bottenskikt.

Sen får du fantisera ihop resten själv.
Citera
2019-07-31, 00:29
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
En samhällsregel är att;
Det alltid finns ett bottenskikt. Sen får du fantisera ihop resten själv.

En annan samhällsregel är att kriminalitet inte beror på "socioekonomiska faktorer" och "relativ fattigdom". Så du kan sluta med dina relativiseringar.
Citera
2019-07-31, 00:36
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Kanske det, men afghanerna har det ekonomiskt bättre än många pensionärer i Sverige.
Förhoppningsvis vaknar vi snart.

Det är det värsta.
Man skäms så fruktansvärt även om det är politikerna som ska skämmas.

Undra hur detta slutar med Rocky ?Helst skulle han få en medalj ,men vad tror ni??
Citera
2019-07-31, 00:36
Medlem
EveyHammonds avatar
Ja naturligtvis var afghanerna höga. Har du inte sett Rockys film?

F ö har Jafari två narkotikabrottsdomar bakom sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
Hon skriver också att afghanerna var drogpåverkade. Är den uppgiften lika sann enligt dig?

"Utdrag iMessege konversation mellan Abigail Hercules och Gabby, 2019-07-01, kl 01:07-01:27
I konversationen skriver Hercules att hon såg Rocky och hans livvakt slå ski- ten ur någon. Hercules skriver att han sa åt henne att filma och att hon bok- stavligt talat inte kunde titta. Hercules skriver att killen som följde efter dem var påverkad av droger."
S 229 i FUP.

Alla av dem håller fast vid att den enda som kan förklara vad som menas är Abigail själv.
Ingen har gjort bort sig.

De relevanta delarna om detta sms, jag hittade via sök i FUP nedan:
Citera
2019-07-31, 00:37
Medlem
CarlosRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Ja det är väl inte helt omöjligt. Möjligheten borde testas genom att slå honom i huvudet med en flaska så hårt att den krossas och se om det blir några skador eller inte. Om det inte blir skador håller åklagarens tes för det första testet.

Det är kanske advokatens ess i ärmen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in