2019-07-30, 22:59
Medlem
Är mest besviken på att allt är så jävla slappt.
Jag vet även att jag skulle kunna klippa en del av dom.men till vilken nytta? Får ju fortfarande inte se bion och får garanterat skaka galler en stund då. Det är dna som är nyckeln i detta. Måste ju vara så. Mest imponerad över vilken djurisk instinkt som verkar ta över folk från arab länder och Afrika.
Citera
2019-07-30, 23:02
Bannlyst
Heron City är väl värst i Stockholm, ligger bara någon km ifrån no go zonen skärholmen.
Citera
2019-07-30, 23:03
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Ja, rätt gissning hade varit en 40-åring som väljer att inte se filmen istället för att säga till. Same same...

Förstår inte detta samtida fenomen att dra på sig offerkoftan och sitta och gnälla bakom tangenterna. Eller gråta ut i AB eller Exp.
Vad hade du gjort? Hade det hjälpt?
Citera
2019-07-30, 23:07
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Du har råkat stöta på stökiga ungdomar. Skit i hudfärgen.

Men låt mig gissa,om du var inne i stan så var du på Hötorgets Bio?

Svenskar springer inte på bio och kaosar som dessa. Visst att mobilen är uppe och att det pratas högt innan filmen, men detta fortsätter invandrarna med när filmen är i gång.

Förstår inte varför man inte går bakom gänget och mottar en spark mot nacken på valfri arab? När dom andra väl märker och reser sig upp har man redan övertag och kan dela ut ett par smällar innan dom ens kommit till raden ovanför dem.
Citera
2019-07-30, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Vad hade du gjort? Hade det hjälpt?

Som jag skrev har jag och några till sagt till ett par gånger i början av filmer. Detta hände för 20-30 år sedan och funkade.
Annars är det ju bara att gå till biovärden som får säga till. Inga konstigheter
Citera
2019-07-30, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Hötorget el. Heron city? Big nono...

Beror på vilken film också. Såg Solsidan i Heron, endast svenskar i salongen. Om möjligt brukar jag välja Filmstaden Råsunda.
Citera
2019-07-30, 23:29
Medlem
JustZlatans avatar
Trodde du att det skulle vara som att gå på bio på 60-talet eller? Välkommen till smutsåldern. Jag bojkottar alla form av allmän bio.
Citera
2019-07-30, 23:34
Medlem
JaredLetos avatar
Brukade gå på bio med mitt ex i Kista. Var ju självklart ganska givet att det skulle vara en massa stök där. Sen när vi flyttade till Solna så trodde vi att det skulle bli lugnt men idioterna lyckades hitta sin väg till biosalongerna där också. Så jävla skönt att man slipper Skräpholm nu.
Citera
2019-07-30, 23:36
Medlem
Nihiliserads avatar
Utanför germanska länder är de flesta folk respektlösa, högljudda, våldsamma, etc. Att tjattra och gapa som ett helt apberg utan hänsyn till någon annan, det är helt normalt för dem.
Citera
2019-07-30, 23:37
Medlem
de har inte råd att gå på semester eller annat som kostar mycket. bio och att vara i parker är det enda dom kan göra.
vilken tid var du där? det är alltid värre på kvällen
Citera
2019-07-30, 23:41
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Du har råkat stöta på stökiga ungdomar. Skit i hudfärgen.

Men låt mig gissa,om du var inne i stan så var du på Hötorgets Bio?

Tror inte det är deras hudfärg som beter sig som apor. Att de sen nästan alltid är bruna eller svartmuskiga, de som förstör i Sverige, det är ett samband som är ganska oväsentligt, även om du hakar upp dig på det.

Civiliserade människor skulle störa sig på låtsasflyktingar och deras barn som härjar runt på bidrag, oavsett om de var rosa, grå eller blå, ditt jävla nöt!

Oavsett vad du intalar dig, eller väljer att blunda för, så är faktum att massa skitmänniskor utan egentlig rätt att vara här, står för nästan all jävelskap i hela landet.

Och de är här och förstör av en enda anledning; människor som dig. Utan er hade vi levt i ett paradis.
Senast redigerad av Nihiliserad 2019-07-30 kl. 23:51.
Citera
2019-07-30, 23:43
Medlem
Curbstomps avatar
Går man på bio sitter man alltid längst bak så längst ut på kanten som möjligt. Finns inte den platsen så skiter man i det. På så sätt slipper man att få någon bajsslingande neger bakom sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in