Citat:
Ursprungligen postat av
EveyHammond
Hur får ni ihop detta med Abbys vittnesmål? Återigen, om det hade varit så att Abby först sett Rocky misshandla någon och sedan sett denne någon ta upp en flaska, slå sönder den och sedan skära sig själv (alternativt ge den till sin afghankompis och be honom utföra uppskärandet) så hade hennes text till väninnan sett ut såhär, typ:
Watched rocky and security guard beat the shit out of someone
He had me film it ... I literally couldn't watch I don't like people getting beat up!!!!!
Then it got all weird. The one rocky attacked grabbed an empty bottle on the street and smashed it
On himself!!!
Men det Abby skrev var:
"Watched rocky and security guard beat the shit out of someone
He had me film it ... I literally couldn't watch I don't like people getting beat up!!!!!
Harlem came out he grabbed a empty bottle on the street and smashed it
On the person"
Jag snackade nyss med en polare som jobbar i musikindustrin i Los Angeles och han säger att Rocky kommer från enkla förhållanden och höll på med knarkdealande så att han till och med åkte fast när han var 16.
Men nu har han bättrat sig och blivit en sådan där lyxhiphopare som inte är ett dugg "gangstah" eller politisk, utan vill leva ett liv som John F. Kennedy Jr med designprylar, fina viner , konstsamlingar. "Harlem" är ett smeknamn/öknamn för hur Rocky var förr på "den gamla onda tiden".
När Abigail Hercules messar till sin polare om att "Rocky har spöat en kille, det var Harlem som gick fram och slog en flaska i huvudet på honom", så menar hon, enligt min vän, att han har gått tillbaka till sitt forna störiga jag och beter sig som innan han fick rätsida på sitt liv. Sin gamla stil, helt enkelt.
Det är intern jargong. Snälle Rocky och stygge Harlem är som Dr Jekyll och Mr Hyde, ungefär.