2019-07-30, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Haha. Dessa killar brukar fråga mig när jag handlar ”bror kan vi hänga med till din lägenhet”

Och sen tror jag dom gömmer rökat utomhus i centrum... ganska säker på vart men man vill ju bli sedd gå runt där tittandes 😉

Varför skulle grabbarna skjuta med en pistol genom ett fönster? Det här är små moppepojkar/ fotfolk vi pratar om i en liten håla som Karlstad. Nej jag gissar på att det är någon form av triangeldrama som har utspelat sig, där ett svartsjukt ex har spanat på sin vederbörande och avlossat skotten mot bo som var på besök.
Citera
2019-07-30, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Varför skulle grabbarna skjuta med en pistol genom ett fönster? Det här är små moppepojkar/ fotfolk vi pratar om i en liten håla som Karlstad. Nej jag gissar på att det är någon form av triangeldrama som har utspelat sig, där ett svartsjukt ex har spanat på sin vederbörande och avlossat skotten mot bo som var på besök.

Det är fotfolket som avlossar skotten med.
Citera
2019-07-30, 17:18
Medlem
788578s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Det är fotfolket som avlossar skotten med.

Haha ja, men inte dessa, det är garanterat.
Citera
2019-07-30, 18:03
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338

Av samma anledning som de tidigare hållt på.

Nu är det ju inte säkert att det handlar om dessa, men låter som det är detta gäng som hängt uppe vid campus.

Måååånga årsen det var ett svartsjuke drama där en kille blev beskjuten samt fick en kula i benet.

Detta luktar inte svartsjuke drama.
Citera
2019-07-30, 18:14
Medlem
Prayuths avatar
Hur mycket invandrare finns det i Karlstad?
Citera
2019-07-30, 18:36
Medlem
NykteristJaVissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prayuth
Hur mycket invandrare finns det i Karlstad?

Många fega invandrare i klungor finns iaf. Speciellt i Kronoparken & Våxnäs.
Citera
2019-07-30, 18:47
Medlem
Är det ens klarlagt:
1. Man eller kvinna boende i lägenheten
2. Svensk eller ickesvensk boende OCH BO
?
Citera
2019-07-30, 18:47
Medlem
Silverstöllens avatar
För 5 min sedan blev 2-3st omhändertagna av 3 polisbilar vid korsningen drottninggatan-kungsgatan i Centrum, dom plockades ut från kebabgrillen.
Har förmodligen inget med detta att göra men man vet aldrig. Är ju lite skumt att det var så många poliser, inga dragna vapen eller nått av vad jag såg dock.
Citera
2019-07-30, 18:58
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverstöllen
För 5 min sedan blev 2-3st omhändertagna av 3 polisbilar vid korsningen drottninggatan-kungsgatan i Centrum, dom plockades ut från kebabgrillen.
Har förmodligen inget med detta att göra men man vet aldrig. Är ju lite skumt att det var så många poliser, inga dragna vapen eller nått av vad jag såg dock.

Hur vita var de som togs? Hehe

Menar du grillen vid arbetsförmedlingen? Brukar hänga skumma invandrare där.
Citera
2019-07-30, 19:03
Medlem
788578s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NykteristJaVisst
Många fega invandrare i klungor finns iaf. Speciellt i Kronoparken & Våxnäs.

Lägg av din quisling, Karlstad är en fin stad med väldigt sällsynta fall av invandrarrelaterat våld.
Citera
2019-07-30, 19:04
Medlem
Silverstöllens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Hur vita var de som togs? Hehe

Menar du grillen vid arbetsförmedlingen? Brukar hänga skumma invandrare där.

Hmm, ja va ska man säga.. dom hette nog inte Carl,Gurra och Anders iaf.
Jo precis, brevid AMF.
Citera
2019-07-30, 19:32
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverstöllen
Hmm, ja va ska man säga.. dom hette nog inte Carl,Gurra och Anders iaf.
Jo precis, brevid AMF.

Okej! Senast jag var där och åt (några årsen) fick jag höra med en jag var där med att det satt en snubbe bakom oss som tydligen rest till syrien för att ... göra saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in