2019-07-30, 16:21
Medlem
Hade inte afghanen följt efter Rocky o kompani så hade det här aldrig hänt. Det är sandnegerns eget fel och får stå för konsekvenserna. Varför trakassera han och sin flykting kompis massa kändisar för ?
Citera
2019-07-30, 16:21
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Tro fan att ASAP inte lägger detta pinsamma helvete bakom sig. BARNEN som har ställt till detta skitpisseri kommer ATT FÅ DET HETT KRING ÖRONEN.

Det spelar väl för fan ingen roll om ASAP lämnar landet. Han har nog fan kontakter och pengar. Dessa BARN som har kissat på honom är rökta.

Ja vem vet, kanske ASAP låter sin uppväxt komma fram i ljuset och initierar en "driveby shooting" i Sverige?
Citera
2019-07-30, 16:22
Medlem
Passepartouts avatar
Här återkommer den förlorade hedern igen (andra stycket).

Citat:
Han säger att någon eller några högg mot honom med krossat glas.
- Jag minns inte exakt vem det var.
Men du kan inte säga vem det är? frågar åklagaren.
- Enligt min uppfattning hade alla flaskor. Men jag vet inte exakt vilka det var.
19-åringen verkar lite frustrerad över att åklagaren fortsätter ställa samma frågor

- Vi hade inte alls för avsikt att bråka, svarar 19-åringen på frågan om han och hans kamrat själva betedde sig aggressivt.
- Jag sade till dem att jag var en bra kille, ingen dålig kille. Jag ville bara få mina hörlurar tillbaka. https://www.gp.se/kultur/kultur/nu-inleds-r%C3%A4tteg%C3%A5ngen-mot-asap-rocky-1.16702517
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Hur fan för du min mening till att betyda det? Du skrev det som ett faktum i ditt inlägg. Det krävdes ett förtydligande att det är enligt målsägandens utsago. Han som inte kan numret till 112.

För att det är på den nivån det har legat i tråden ett par gånger, folk har antytt att brottslingar inte kan bli utsatta för brott.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd

Jag saknar ord

Du missade väl inte att han även vill ha ersättning för utebliven arbetsinkomst. Dock vill han inte uppge vem arbetsgivaren är och någon lönespec finns inte att visa upp.
Citera
2019-07-30, 16:23
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVdator
Det är dessutom bara afghanernas brott som är relevanta, men inte Rockys.

Men rocky har ju förfan inget motiv i att bråka med afghaner. Afghanerna har ett motiv, dom är ute efter knark, pengar, whatever. Dom är yrkeskriminella. Dom lever på detta.
Citera
Medlem
PixelGuys avatar
Kan det här stämma eller ljuger Hazaren sig blå?

Citat:
Daniel Suneson frågar om han vet hur många slag och sparkar han fick ta emot.
– Från var och en av dem fick jag ta emot 20-tals sparkar och slag, säger 19-åringen.
Citera
Medlem
Intressant tidslinje.

Citera
Medlem
Browndawgs avatar
"– Från var och en av dem fick jag ta emot 20-tals sparkar och slag, säger 19-åringen. "

Nu börjar det bli fars av förhöret med målsäganden. Haha. Detta ger inget trovärdigt intryck. Varannan mening är lögn. Kan inte numret till 112, slagen i bakhuvudet med flaska men inga skador där, osv. Nu fick han 20 tals sparkar av var och en.
Citera
2019-07-30, 16:24
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lofgreno
Tycker det låter något märkligt att han säger att dom först har slagit en flaska och sen börjat misshandla honom. Borde inte detta synts på nån av alla filmer som har studerats i rätten idag?

"– Jag ville säga att jag var en bra kille och att jag bara ville ha tillbaka mina hörlurar. Plötsligt kommer en av killarna bakom mig och slår mig i huvudet med en flaska, säger målsäganden genom sin tolk."

Och ännu mera märkligt i så fall:

"Åklagaren undrar hur målsäganden ställer sig till att läkare inte hittat några sår på hans huvud.
– De tog mig inte på allvar, utan det enda de gjorde på sjukhuset var att de sydde, svarar målsäganden."

Slipad kille det här...

Vad ska man säga? Inte på allvar? Han fick revbensröntgen (visade ingenting) och läkarna försökte dra en sned näsa rätt från tidigare tumult.
Citera
2019-07-30, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelGuy
Kan det här stämma eller ljuger Hazaren sig blå?

Helt orimligt med 3*20 sparkar, rena fantasier
Citera
2019-07-30, 16:25
Medlem
Ken Drydens avatar
Mustafa säger att han var inne i stan (vid niotiden på kvällen) för att hämta sitt pass. Vad fan är det för något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in