2019-07-30, 15:22
Medlem
-"Nu går ordet till målsägarbiträdet igen. Han menar att 19-åringens engelska är bristfällig, och att han inte ska ha förstått vad ASAP Rockys sällskap sa till honom."

Bortlyft i halsen känns rätt internationellt....
Citera
2019-07-30, 15:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castorchamp
Och nu har Trump skickat sin gisslanexpert till Sverge....Robert C. OBrien.

FREE ASAP ....

Jag undrar om han ska ner till Italien sen eller skiter han i polismördarna?
Citera
2019-07-30, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Mållgans Pizzeria!

Glöm det att tjuvpundaren skulle vilja ställa sig i disken OCH att någon skulle anställa honom.

Han har visserligen visat att han kan skära upp saker...
Citera
2019-07-30, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Absolut, men det kan ha varit problem att förstå dialekter eller något annat liknande, men håller absolut med dig om att kroppsspråk ovanpå det hela spelar en stor roll och ursäktar inget.

Problemet är ju, som framgår av de tidigare domarna och deras tjat om att köpa knark av ASAP-gänget, att de är drogmissbrukare, avtrubbade såna typer är inte lätta att ha att göra med.
Citera
2019-07-30, 15:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakka
-"Nu går ordet till målsägarbiträdet igen. Han menar att 19-åringens engelska är bristfällig, och att han inte ska ha förstått vad ASAP Rockys sällskap sa till honom."

Bortlyft i halsen känns rätt internationellt....

Det ursäktar även Jafari att slå som han gör och när livvakten börjar gå emot honom efter det så ursäktar det tyvärr att han tolkar det som att han behöver försvara sig.

Hade Williams (livvakten) lyft iväg honom utan att tag i strupe eller nacke så hade vi troligen inte sett det hela gå så långt som det gjorde
Citera
2019-07-30, 15:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Problemet är ju, som framgår av de tidigare domarna och deras tjat om att köpa knark av ASAP-gänget, att de är drogmissbrukare, avtrubbade såna typer är inte lätta att ha att göra med.

Absolut, stör mig så in åt helvete att bägge sidor klart och tydligt far med osanningar och håller undan saker som försvårar utredningen.
Citera
2019-07-30, 15:26
Medlem
BonitaPietilas avatar
Om uttrycket "Harlem came out" refererar till en företeelse och inte en en person så är det ovanligt: 3100 träffar på google. Har hittat några få av dem som refererar till en företeelse. Om jag vore domstol skulle jag anlita en språkvetare.
Citera
2019-07-30, 15:27
Medlem
Citat:
Trump har tydligen skickat en gisslanexpert till Sverige...Nu skiter jag fullkomligt i att ASAP är en kändis...Men det här är tamejfan bara patetiskt...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9vXePM/president-trump-har-skickat-gisslanexpert-till-sverige

Är det århundradets största FARS Sverige får bevittna i en rättssal, detta genom alla tider??
Citera
Medlem
Citat:
Det ursäktar även Jafari att slå som han gör och när livvakten börjar gå emot honom efter det så ursäktar det tyvärr att han tolkar det som att han behöver försvara sig.

Hade Williams (livvakten) lyft iväg honom utan att tag i strupe eller nacke så hade vi troligen inte sett det hela gå så långt som det gjorde

Tvärtom, om afghanerna hade låtit bli att fråga efter knark och gett sig i väg i stället för att börja störa hade det här inte inträffat. Livvaktens åtgärd att lyfta bort honom var helt rätt och befogad. Det tyckte åklagaren också så det är vi minst två om.
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frestadius

Är det århundradets största FARS Sverige får bevittna i en rättssal, detta genom alla tider??

Börjar nästan kännas som så
Citera
2019-07-30, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonitaPietila
Om uttrycket "Harlem came out" refererar till en företeelse och inte en en person så är det ovanligt: 3100 träffar på google. Har hittat några få av dem som refererar till en företeelse. Om jag vore domstol skulle jag anlita en språkvetare.

Ja precis min poäng. Det KAN vara en grupp (de kan ju ha en intern lingo också som man inte känner till eller som finns på google), men det är mer troligt att det är en person som avses - och denna person är enligt intervjun ASAP Rocky och ingen annan.

(sen om den intervjun skulle hålla i domstol får någon rättsexpert avgöra)
Citera
2019-07-30, 15:28
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Han sa att han bara förstod några ord så har ser du vilka ord han har känt behov att lära sig.

Det är så klart bullshit. Han förstår mycket väl engelska men försöker nu få det till att han inte fattar nåt. Inte ens att dom ville bli lämnade i fred. Efter att ha blivit bortlyft i halsen.

Rätten kommer genomskåda det. Att skylla på dålig engelska funkar inte ens på film.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in