2019-07-30, 14:07
Medlem
henkesss avatar
Påtända Afghaner som inte ger upp, dom förföljer dom kvarter efter kvarter bara ute för att bråka. Och en stackars livvakt som får hörlurar slängde i ansiktet, allt för provocera. Men då ska alltså Afghanerna klara sig, trubbelmakarna som börjar bråka. Så fungerar det i det här pisse landet. Tycker synd om Rocky och gänget, bra dom ska bojkotta Sverige för gott sen. Dessa Afghanska bråkmakare är verkligen heliga och ska skyddas in i det sista. Skrämmande tanke om man själv hamnar i konflikt med sådana i framtiden, då är man nog körd hur man än gör.
Citera
2019-07-30, 14:07
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Enligt försvararen så kan ASAP Rocky, som kom gående mot platsen efter knuffen, ha trott att livvakten blivit skadad.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/QoEXxx/direkt-fran-rattegangen-mot-asap-rocky

Jag tror vi har årets svagaste äss i rockärmen...Om det plus videon är ässet.
Citera
2019-07-30, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bortamatchen
Kan handla om ett arbete som inte påbörjats än och då finns inget hos skatteverket.

Det bör finnas ett anställningsavtal om det inte handlar om svartjobb. Åklagaren kan givetvis också kräva ut dokumenten från arbetsgivaren.

Det handlar ändå bara om småpengar. Skadestånd för sveda och värk och psykiskt lidade är det som ger några pengar.

Det ska rapporteras till skattemyndigheten månadsvis tror jag så då ska det vara väldigt nytt och han skulle enligt egen uppgift haft semester från den 20:e juli.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
HAHAHAHA

Dagens skämt och pinsamt av målsägandebiträdet att ens framställa ett krav på skadestånd för inkomstförlust utan att presentera något som naturligtvis hade gått att få fram i normala fall.

Men om "arbetsgivaren" är Jafaris hälare och knarklangare så är det dock mer förståeligt.

Ja, man upphör aldrig att förvånas av den usla kvaliteten!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Det saknad bild/ filmbevis som styrker att Rocky, eller någon i hans sällskap, skulle ha skurit målsäganden med en sönderslagen glasflaska. Exakt när skärsåren uppkommit är oklart. Alternativa förklaringar kan vara att målsäganden fallit på krossat glas,

Sant, men de skriver ju till varandra att "Harlem" slagit en flaska i huvudet på honom. Och nu är det ju 100% fastställt att "Harlem" är just ett av Rockys smeknamn. Borde väga ganska tungt.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/QoEXxx/direkt-fran-rattegangen-mot-asap-rocky

Jag tror vi har årets svagaste äss i rockärmen...

more like an ass, than an ace.
Citera
2019-07-30, 14:09
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Påtända Afghaner som inte ger upp, dom förföljer dom kvarter efter kvarter bara ute för att bråka. Och en stackars livvakt som får hörlurar slängde i ansiktet, allt för provocera. Men då ska alltså Afghanerna klara sig, trubbelmakarna som börjar bråka. Så fungerar det i det här pisse landet. Tycker synd om Rocky och gänget, bra dom ska bojkotta Sverige för gott sen. Dessa Afghanska bråkmakare är verkligen heliga och ska skyddas in i det sista. Skrämmande tanke om man själv hamnar i konflikt med sådana i framtiden, då är man nog körd hur man än gör.

Jag funderade på att köpa en Rolex från 80talet som en kul grej. Har börjat tänka om när man hör om de rånande knivhazarerna som dessutom har diplomatstatus om man säger ifrån och ger dom en läxa.
Citera
2019-07-30, 14:09
Medlem
bergsdals avatar
Filmar dem live från rättegången eller kollar folk här bara på live-text som det vore sport-spel?

För isåfall, vad betar ni?

Tror på fängelse för skojskull. Lågoddsare eller vad sägs, vad är ens oddset. Svenska spel borde varit med på detta
Citera
2019-07-30, 14:10
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Fan vilka fittiga jiddrare ni är. Lite teknikstrul är inget att ens kommentera.
Citera
2019-07-30, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eleveneleven
Han åker på semester i Iran samtidigt som han har fått ledigt från skolan av Annie Lööf.. jag hatar det här satans skitlandet..

Fast enligt Aftonbladets rapportering är målsägande på plats.
Citera
2019-07-30, 14:11
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Jag tror vi har årets svagaste äss i rockärmen...Om det plus videon är ässet.

Nja tror det kommer mera. Han skulle ju spela upp flera klipp om jag fattat rätt.
Citera
2019-07-30, 14:11
Medlem
Bortamatchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Det saknad bild/ filmbevis som styrker att Rocky, eller någon i hans sällskap, skulle ha skurit målsäganden med en sönderslagen glasflaska. Exakt när skärsåren uppkommit är oklart. Alternativa förklaringar kan vara att målsäganden fallit på krossat glas,
I sekvensen när Asap gnäller framför kameran om att han blir trakasserad så döljer han något i höger ärmen.

Fast i sekvensen med själva misshandeln så håller Asap inte i något. Det är ganska tydligt. Skulle vara om han plockar upp något efter att sekvensen slutar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in