Ni som testat chlorella... kan ni förklara lite detaljerat om vad som har vart bra och/eller dåligt med det? helst ni som testat DCG Nordic Chlorella Pyrenoidosa men andra chlorella funkar också...
Jag är orolig över att dö i någon allergireaktion av den eftersom jag läst att man kan hamna i en sådan och att det binder tung metaller men för inte ut dom ur kroppen...
Jag kör alltid pulver när jag köper sånt sen drar jag sked å halsar vatten. Däremot var denna vedervärdig att smaka på och smaken påminnde starkt om maten som akvariefiskar äter.
Kör piller på denna. Spirulina piller är värt också.
Är det heavymetal detox du vill göra eller vad är syftet? Isf vet jag den bästa stackern
Sluta noja att du ska dö
Senast redigerad av raxmouse 2019-07-29 kl. 19:06.
Jag kör alltid pulver när jag köper sånt sen drar jag sked å halsar vatten. Däremot var denna vedervärdig att smaka på och smaken påminnde starkt om maten som akvariefiskar äter.
Kör piller på denna. Spirulina piller är värt också.
Är det heavymetal detox du vill göra eller vad är syftet? Isf vet jag den bästa stackern
Lyssna inte på PurpleGermany, att detoxa från tungmetaller är bra.
http://www.healthyself360.com/ Khemmy blomman är utan tvekan en sann inspiration och vet vad hon talar om. Ska själv beställa en tredje ordet. Kan rekommendera i princip allt. Stackarn med heavymetal detox är dyrast men det är bra skit.
Om du fastar samtidigt så drick mycket vatten.
.....och om det är någon från grupp tretton som läser....så vill jag bara säga Kram å dra ett pm så kan vi knasiga legender snacka 🍯🐝
Det är nog högst individuellt vilken effekt det har. Jag åt chlorella varje dag i några månader, och det gjorde ingen skillnad alls. Hyn var lika dålig som innan, och humöret påverkades inte alls.
För mig funkar det bättre med vanliga bönor (i maten) och råa kakaobönor (som mellanmål). Äter jag en näve kakaobönor direkt på morgonen så är jag lugn i flera timmar efteråt. De vanliga bönorna har gjort hyn jättefin och jämnt färgad.