För att bena ut skiten lite ang. DP så har jag lite frågor.
Amfetaminet
28 december 2017 gör polisen ett stort beslag av 25 kilo amfetamin. Detta kopplas till medlemmar ur Dödspatrullen.
https://minfil.com/BcR751n1b2/Solna_...2018-12-13_pdf (Tingsrättens dom i målet)
En av dessa är
Musse, om jag har uppfattat det rätt.
Mustafa Mohamed, 19960110-9615.
Döms till Fängelse 7 år 10 månader
(2018-12-13).
Domen har överklagats. Någon som vet om domen?
I januari 2019 grips två personer i Barcelona som anses tillhöra toppskiktet i den så kallade Dödspatrullen. De är misstänkta för synnerligen grovt narkotikabrott och grovt vapenbrott. Detta är sammankopplat till amfetaminet i Spånga.
Vilka är detta? Talang och City snackades det om i en annan tråd. Är dessa dömda?
Vem i DP blev gripen i samband med tortyrmordet i Mijas i Spanien?
Hade tänkt göra en lång utvärdering av DP. Hade laddat upp med vin och chips när flickvännen klev innanför dörren. Hon hade nog inte förstått mitt intresse av några kriminella somalier. Någon annan får gärna FORTSÄTTA