2019-07-29, 18:00
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Otroligt tragiskt. Åttaåringen kom av allt att döma i vägen för en psykiskt sjuk människa som inte varit ute om det inte vore för nedskärningar inom psykvården.

Nej det handlar om en invandrare som hatar europeer och som aldrig skulle ha passerat Europas gräns
Citera
2019-07-29, 18:02
Medlem
Riktigt hemskt. Mina kondoleanser går till familjen.

Och hoppas någon torterar ihjäl GM.
Citera
2019-07-29, 18:02
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Ytterst groteskt. Jag tror mer på individuell galenskap. Oavsett vedervärdigt.

Haha 😂 Individuell galenskap. Det var ett nytt uttryck men ganska beskrivande för hur vänstermänniskor uttrycker sig.

Så vi ska alltid utgå ifrån indivudell galenskap när sånt här händer? Jag kan säga att vi kan glömma att hantera brottslighet om vi ska utgå ifrån indivudell galenskap och ökad anmälningsbenägenhet som det så vackert heter.
Citera
2019-07-29, 18:06
Medlem
Prayuths avatar
Sjukt. Samma sak hände en stackars student i Sverige som blev knuffad framför tunnelbanan av en sinnesförvirrad neger.
Citera
2019-07-29, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T7-FF
Terrordåd är per definition politiskt motiverade, vilket inte har framgått överhuvudtaget i detta fall. Det är ren ogrundad spekulation från din sida.

Rätt sjukt hur det positiva du ser i att en 8-åring precis blivit mördad, är att allmänheten kanske blir mer misstänksamma mot alla med utländsk bakgrund -- alltså helt oskyldiga individer.

Det visar att ni rasister egentligen inte bryr er ett skit om dessa offer sålänge det uppfyller era extremhögra politiska mål. Psykopattänk

Klarar du inte av att besvara motfrågor så länge det inte följer din/eran agenda, eller förtränger du det reella när det inte passar?
Citera
2019-07-29, 18:13
Medlem
Citat:
Otroligt tragiskt. Åttaåringen kom av allt att döma i vägen för en psykiskt sjuk människa som inte varit ute om det inte vore för nedskärningar inom psykvården.

Detta har inget med psykvården att göra, utan är helt och hållet migrationspolitikens fel.
Citera
2019-07-29, 18:14
Medlem
highstakess avatar
Sjukt hemskt, och lika hemskt att sr, svt och aftonbladet försöker dölja ursprung åter igen.
Citera
2019-07-29, 18:15
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:

Du glömde det viktigaste, nämligen massimporten av araber och negrer till Europa.
Citera
2019-07-29, 18:16
Medlem
ElvisFans avatar
Är det bekräftat att BO är afrikaner?

Citat:
Ursprungligen postat av Prayuth
Sjukt. Samma sak hände en stackars student i Sverige som blev knuffad framför tunnelbanan av en sinnesförvirrad neger.

Är den här typen av dåd kulturellt betingat liknande balkonghoppningarna? Sysslar afrikanerna med detta i sina hemländer, att kasta folk framför tåg?
Citera
2019-07-29, 18:17
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T7-FF
Terrordåd är per definition politiskt motiverade, vilket inte har framgått överhuvudtaget i detta fall. Det är ren ogrundad spekulation från din sida.

Rätt sjukt hur det positiva du ser i att en 8-åring precis blivit mördad, är att allmänheten kanske blir mer misstänksamma mot alla med utländsk bakgrund -- alltså helt oskyldiga individer.

Det visar att ni rasister egentligen inte bryr er ett skit om dessa offer sålänge det uppfyller era extremhögra politiska mål. Psykopattänk

Problemet är att vi ständigt matas av det politiska mål som du stödjer. Jag tycker du borde se det som nyttigt att det finns en motpol som tycker annorlunda. Det är ju snarare sjukt att inte våga tycka annorlunda än att rätta sig i propaganda-ledet.

Så länge vi inte ifrågasätter ert extremvänsterpolitiska mål är ni såklart nöjda.

Någon som vet i vilken hastighet dessa tåg kommer i när de anländer?
Citera
2019-07-29, 18:19
Medlem
ThuleSocietys avatar
Det är fler som skriver att BO var etnisk tysk nu.

Fy fan
Citera
2019-07-29, 18:20
Medlem
Koettbullens avatar
Eritreaner jobbar på sitt rykte i Europa, märker jag. Först Elin Krantz, därefter IKEA, följt av detta (och säkerligen fler groteska och oprovocerade brott jag inte är varse om).

Varför kan inte afrikaner eller araber bete sig på europeisk mark? Varför läser vi konstant om dessa vidriga våldsbrott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in