2019-07-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxes
Varför läser du inte FUP istället för att gissa om du är intresserad?

Förövrigt, till de som undrar varför BO följer efter i en kvart, de iranier och afghaner jag träffat har alla en väldigt stark känsla för heder. Att vända andra kinden till som en svensk fitta och ta skiten är knappast något de gör.
Många åberopar att han visst måste vara sinnessjuk eller drogpåverkad utan att tänka på hur viktig äran är för de här människorna. Om han känner sig snuvad släpper han inte det i första taget.

Därför att jag inte tror att allt som står i FUP nödvändigtvis är sant. Mer troligt inte. För jag ser deras kroppsspråk och kan gissa att det faktiskt har hänt något innan filmningarna börjar. Kanske knark inblandat. Nåt är det då.
Citera
2019-07-27, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonMill
Det verkar inte bättre. Jag tycker mig ana att något har hänt mellan dessa innan filmningarna börjar. De följer inte efter dem helt utan anledning. Tror jag ska jag tillägga.

Ja om båda alla ville ha en fight så desto större skäl att låta udda bara jämt.
Citera
2019-07-27, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duck-Lips
Är detta verkligen rätt person? Denne kille ser verkligen inte ut som "hazar" (som han ju påstås vara) utan som random iranier:

https://imagez.tmz.com/image/76/1by1/2019/07/25/76e17a2215b942949e8a85a1a8470aca_xl.jpg

https://i.dailymail.co.uk/1s/2019/07/25/13/16490272-7285369-image-a-34_1564057520674.jpg

(Killarna i videon ser annorlunda ut)
Eller hur! Ser inte ut som en afghan utan mer som vilken iranier som helst. Är lite knepigt det där men jag kan inte så mkt om ”ensamkommande” så jag vet inte riktigt men de ser ju ut som på filmerna
Citera
2019-07-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Whatever, det finns ingen konkret kniv här. Bisarrt att ens behöva rätta dig ytterligare en gång.

Nu var det du som blev rättad när du helt felaktigt påstådde att ingen hade nämnt något om en kniv trots att det nämns I FUP. Tillbaka in i hörnet med dumstruten på huvudet.
Citera
2019-07-27, 20:32
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
När händelsen inträffade var det inte klart vilka som var offer och vilka som var förövare. Det är fortfarande oklart.
Men polisen behöver nog tillstånd för att testa och de testade inte afghanen.

nej, dom behöver bara misstanke, och misstanke kan vara vad som helst. alla inblandade borde testats, rapnegern och hans polare skulle fått ringa pga cannabis medans hazarerna säkert torskat för heroin,amfetamin och kanske benso
Citera
2019-07-27, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
nej, dom behöver bara misstanke, och misstanke kan vara vad som helst. alla inblandade borde testats, rapnegern och hans polare skulle fått ringa pga cannabis medans hazarerna säkert torskat för heroin,amfetamin och kanske benso

Ja helt klart men polis och åklagare gjorde ett slafsigt jobb och hade på förhand bestämt sig för vem som var skyldig.
Senast redigerad av flekstor 2019-07-27 kl. 20:36.
Citera
2019-07-27, 20:35
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Nu var det du som blev rättad när du helt felaktigt påstådde att ingen hade nämnt något om en kniv trots att det nämns I FUP. Tillbaka in i hörnet med dumstruten på huvudet.

Din jävla idiot. Det existerar ingen kniv i fallet tråden handlar om. Punkt slut.
Citera
2019-07-27, 20:35
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxes
Varför läser du inte bara på wikipedia:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/ASAP_Rocky

Ingen okomplicerad uppväxt för ASAP Rocky, med en syster som dött av överdos, en pappa som åkte in för narkotikabrott och gick bort 2012 (när ASAP R var 13) och själv har sålt crack och suttit ett år i fängelse för narkotikabrott.
Man får nog säga att musiken gett honom en chans att få lite ordning på sitt liv.
Citera
2019-07-27, 20:36
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ja helt klart men polis och åklagare gjorde ett slafsigt jobb och hade på förhand bestämt sig för vem som var skyldig.

Har du något belägg för detta eller tar du det ur röven?
Citera
2019-07-27, 20:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Ingen okomplicerad uppväxt för ASAP Rocky, med en syster som dött av överdos, en pappa som åkte in för narkotikabrott och gick bort 2012 (när ASAP R var 13) och själv har sålt crack och suttit ett år i fängelse för narkotikabrott.
Man får nog säga att musiken gett honom en chans att få lite ordning på sitt liv.

Tydligen är han fortfarande stökig som musiker dock, även om han inte längre langar så vill han ju ha "godis" innan varje spelning vilket framkommer i sms konversationerna i FUP:en ovanpå att han tydligen skall ha varit i slagsmål tidigare i USA
Citera
2019-07-27, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Din jävla idiot. Det existerar ingen kniv i fallet tråden handlar om. Punkt slut.

Nyss påstod du att ingen hade nämnt något om en kniv och när du överbevisades om det kommer du med ett nytt påstående du inte har grund för, du gissar bara.
Citera
2019-07-27, 20:39
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Nyss påstod du att ingen hade nämnt något om en kniv och när du överbevisades om det kommer du med ett nytt påstående du inte har grund för, du gissar bara.

Vad var det för kniv BO bar? Svara eller håll käft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in