Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Sant och min poäng är även den att livvakten var den som gjorde fel, han tappade kontrollen över en situation som inte var svår att kontrollera (min egna åsikt genom egen erfarenhet av liknande situationer men där det inte har varit folk som sparkar/stampar och slår på någon som ligger ner) ovanpå att ASAP och resten av hans gäng/crew även gjorde fel som tog till våld.
Det bästa hade varit att försöka lugna ner afghanen som hetsar, funkar inte det så kallar man på polis/väktare och om det inte funkar så går man in på i första bästa butik eller restaurang och ber om hjälp.
Den plats där de slogs har gått om butiker och matställen, hela skiten började även utanför Max så det finns ingen ursäkt till att inte be om hjälp
Nu vet e fan vad för videosnutt jag såg på. Men från första början såg det ut som crackpundarn faktiskt försökte lugna afghanen.
La handen på hans axel och det såg lite mer "vänskapligt" ut.
Nästa sekvens visar en flygande afghantomte som åker som en vante ner i gatan
Men de borde gett sig där. Den som kallar sig för livvakt, så livvakt han är, kunde utan problem gå fram och knyta ihop honom tills polisen dök upp.
Istället kastar man sig över fjanten med sparkar och slag.
Tror fan de plockas in för misshandel.