2019-07-26, 15:38
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lm5711
Det är möjligt.

Har du förstått att du och Löfven har fel när ni påstår att regeringen inte har någon möjlighet att påverka ärendet?
Jag och Stefan benådar inte negrer som kommer hit och misshandlar folk. Han är inte sjuk eller gammal . Vad finns det för skäl för att jag och Stefan ska blanda i oss för en neger från Harlem som inte kan bete sig på våra gator?

Annat om han var döende eller liknade. Om han blir benådad kommer alla vilja bli det som är i liknande situation. Förstår du nu ?Är du också LSS placerad?
Citera
2019-07-26, 15:39
Medlem
BaraVaraSamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Efter att ha läst FUPen är det ännu tydligare att afghanerna är förövarna och Asap Rocky & co offer. Man måste vara blind om man får det till att afghanerna inte har någon skuld i det hela. Sverige är pinsamt.

Exakt. Särskilt när de kriminella afghanerna påstår helt orimliga saker i sitt vittnesmål som att den s k BO blivit slagen i ansiktet och huvudet av 6 personer med flaskor.

Citat:
"De här sex personerna slog Mostafa med glasflaskorna på huvudet, i ansiktet och på armen. Det var så rörigt så jag vet inte vem som slog vilket slag eller på vilket sätt. Jag såg bara att alla sju personerna slog Mostafa och att sex av dem hade glasflaskor."
(från FUP s. 316 - allt snack om att trasiga flaskor använts som tillhyggen är lögn - se här: (FB) ASAP Rocky i bråk på Max i Stockholm, 30/6 2019)

Blir man slagen av 6 personer med flaskor i ansiktet och huvudet ser man inte ut såhär när man sen får åka ambulans: https://samnytt.se/wp-content/uploads/2019/07/Rocky11.jpg
Citera
2019-07-26, 15:40
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Jag och Stefan benådar inte negrer som kommer hit och misshandlar folk. Han är inte sjuk eller gammal . Vad finns det för skäl för att jag och Stefan ska blanda i oss för en neger från Harlem som inte kan bete sig på våra gator?

Annat om han var döende eller liknade. Om han blir benådad kommer alla vilja bli det som är i liknande situation. Förstår du nu ?Är du också LSS placerad?

Haha vilken jävla fitta du är. Smygrasist som gillar röfven, det är värsta sortens pack.

Alla har inte en supermakt i ryggen som kan sänka det här lilla fittlandet.
Citera
2019-07-26, 15:40
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Hahhah Trump du kan suga våra svenska lagar. Det här är inte USA. Det är andra [...] lagar som gäller här.

På vilket sätt skulle lagen hindra Löfven från att ingripa?
Citera
2019-07-26, 15:41
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
På vilket sätt skulle lagen hindra Löfven från att ingripa?
Han kan ingripa men varför skulle han?
Citera
2019-07-26, 15:41
Medlem
Provokatörs avatar
Några funderingar gällande flaskan, borde man inte funnit mänsklig vävnad eller blod på flaskan eller någon av skärvorna? Dessutom borde det väl finnas blod på marken i anslutning till platsen för misshandeln och inte bara flera meter därifrån?

Jag vet inte vad afghanerna var ute efter, pengar, droger men nåt skit hade dom i kikaren, hursomhelst så gick det inte riktigt som dom tänkt sig.

Tittar man på en av bilderna som är tagen på platsen så ser man att afghanen har ganska elaka ärr i armvecket sen tidigare, han är van att ha sår på sina ärmar, kanske har han praktiserat självskadebeteende under en tid. Nu gick det inte som han tänkte sig, dessutom landade han på en glasbit och skar sig, när han sitter på trottoaren mitt emot så hör han polisbilen komma. Då tar en plan form i den lille förslagne fanskapets huvud, han tillfogar sig själv ytterligare skador för att utmåla sig som det verkliga brottsoffret. Hans plan lyckades, annars hade han själv riskerat att misstänkas, kanske skulle han med sitt tidigare kriminella förflutna frihetsberövas med knark i kroppen och riskera resan till Iran.

Jag funderar även på hur åklagaren motiverade yppandeförbud utöver det som kallas förundersökningsekretess, en mycket ovanlig åtgärd, nån som har några tankar kring detta?

/Provokatör
Senast redigerad av Provokatör 2019-07-26 kl. 16:02.
Citera
2019-07-26, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Så man får slå på folk, så länge de inte får synliga skador?

(Sedan vet vi inte om vakten hade synliga skador eller inte. I en filmsekvens i anslutning till afghanens utfall så ser man blod på en tröja hos en i ASAP Rockys grupp. Kanske från misshandeln av vakten?)

Det du nämner är tämligen intressant. Den grå tröja som bars i sällskapet och som togs i beslag med blodfläckar(?) på syns tydligt i videon med samma fläckar innan den s.k misshandeln. Samma tröja har inga fläckar på sig i början av videon utanför Max.
Citera
2019-07-26, 15:43
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Han kan ingripa [...]

Så varför skrev du att Trump ska respektera våra lagar?
Citera
2019-07-26, 15:45
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraVaraSams
Exakt. Särskilt när de kriminella afghanerna påstår helt orimliga saker i sitt vittnesmål som att den s k BO blivit slagen i ansiktet och huvudet av 6 personer med flaskor.

(från FUP s. 316 - allt snack om att trasiga flaskor använts som tillhyggen är lögn - se här: (FB) ASAP Rocky i bråk på Max i Stockholm, 30/6 2019)

Blir man slagen av 6 personer med flaskor i ansiktet och huvudet ser man inte ut såhär när man sen får åka ambulans: https://samnytt.se/wp-content/uploads/2019/07/Rocky11.jpg

Inte heller ställer sig då gärningsmännen och plockar upp allt glassplitter runt platsen där de måttade glasflask-slagen, för att lägga det 10 meter bort av oförklarlig anledning.
Citera
2019-07-26, 15:45
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
Så varför skrev du att Trump ska respektera våra lagar?
För att han måste göra det , samma som Stefan får göra I USA. Skulle Trump hamna in precis samma händelse så hade man nog benådat honom 100%.
Citera
2019-07-26, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraVaraSams
1. Ingen har sparkat på den som ligger ner. Om du läst hela FUP ser du att de slag som nådde den s k BO när han redan nuddat vid asfalten var avsedda att hamna på BO i luften. Därtill står man och stampar bredvid BO för att markera att han i sitt våldsamma drogrus inte ska ta sig upp och dra vapen. Man hanterade den kriminella afghanen exemplariskt. ASAP Rockys advokat har uttryckligen sagt att det inte finns något som bevisar att ASAP Rocky ska ha utdelat någon spark
Varför fortsätter du hävda att de inte sparkade på BO när denne låg ner, när det finns vittnen som såg just detta? Det framgår ju klart och tydligt i förundersökningsprotokollet.
Citera
2019-07-26, 15:47
Medlem
Citat:
Ja men liksom du ställer frågor som är väldigt enkla att svara på.

Jag har inte ställt någon fråga???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in