Citat:
Ursprungligen postat av
JohnDillinger
"Give A$AP Rocky his FREEDOM. We do so much for Sweden but it doesn’t seem to work the other way around. Sweden should focus on its real crime problem! #FreeRocky
14:24 - 25 juli 2019"
Aha så han tycker att Sverige ska fokusera på sina problem... Det är ju bra om USA själva följer det man förespråker. Jag menar, USA är inte ett land utan problem men man vill gärna ge sig på andra länder. Jävla idioter och jag hoppas Rocky får sitt straff. Stå upp mot trycket nu Stefan!
Så bara för att Trump bryr sig om sina medborgare som behandlas illa av ett utländskt rättssystem, så innebär det per automatik att man inte försöker rätta till sina problem med kriminalitet?
Mig veterligen så försöker Trump åtgärda landets problem med kriminalitet. Bland annat genom att fokusera på jobb åt den negroida befolkningen, vilket han har lyckats bättre med än någon annan president i historien.
Din poäng är väldigt konstig. Hur menar du att han inte följer det han förespråkar? Bara för att han bryr sig om en grupp amerikaner som hålls inlåsta i Sovjet-Sverige, så skiter han i sina nationella problem?