Citat:
Ursprungligen postat av
Joan-Duchemin
Du håller på och citerar en väldig massa anonyma vittnen som bestrider den officiella historien och stöttar din egna åsikt hela tiden. Var är källan för alla dessa vittnen?
Källan till allt jag påstår är Förundersökningsprotokollet (FUP). Det finns en nedladdningslänk i tråden.
Den officiella historien är inte 100% lögn men starkt förvriden och uppdiktad för att sätta dit den oskyldiga rapguden med entourage. Detta mål handlar om prestige - om att försvara regeringens politik - att markera att ingen får freda sig mot det utvalda folkets vilja. Vem som helst som ställer sig på den lilla människans sida (gentemot staten och våldskapitalet) kan se att allt handlat om självförsvar.
De uppgifter från FUP som jag inte skriver ut sida för är uppgifter som tidigare getts källhänvisning i tråden. Om du vill göra det enkelt för dig så kan du ladda ner FUPen och söka på "flaska" och därmed göra samma betraktelse som mig - det är bara de kriminella afghanerna som själva hävdat att flaskor använts som tillhygge (ett utomstående vittne hävdar att en flaska träffat den s k BO i ryggen - men kan inte säga vem som fick flaskan att hamna där).
En av de kriminella afghanerna påstår t om att det var 6st som misshandlade den s k BO med flaskor i huvudet - vilket du själv förstår är uppenbar lögn när åklagaren själv beskriver skadorna som ringa. Dessutom såg BO ut såhär efter misshandeln:
https://samnytt.se/wp-content/uploads/2019/07/Rocky11.jpg
Det ser inte värre ut än att ha ramlat i asfalten - vilket var exakt vad han gjorde efter en välförtjänt flygtur.