2019-07-22, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Croiex
Vad min syster berättade så är det T*bias som högg killen. Och att viss info kommer från en polis som jobbar på häktet.
Bättre låta dom må skit i häktet ett tag först och att dom inte får någon avvänjning!

För din systers skull och även din tycker jag du ska tänka noga på vad du skriver här.
Skriv inget som du eller din syster tycker skulle bli obehagligt att stå till svars för i verkliga livet då säkert många som känner er eller Tobias läser här.

Tänk även på att polis och andra personer som arbetar på häkte eller har information som är sekretessbelagd kan råka riktigt illa ut när du går ut med sådant de inte får lov att tala om.
De kan bli av med jobbet bl a.

OBS!!! Detta gäller alla som inte vill eller vågar posta själva

Har du info du vill lämna anonymt kanske du känner någon annan som har konto här på Flashback med minst 50 inlägg och varit medlem minst en månad ( kravet för att kunna skicka och ta emot pm) som kan skicka pm till någon och be denne någon lägga ut info utan att avslöja källan. Har du ingen vän med konto som uppfyller de kraven tror jag du även som helt ny medlem kan skicka pm till moderator som lägger ut i tråden

Glad att din syster kom ifrån denna Tobias, hoppas hon har bättre pojkvän nu.
Senast redigerad av Meze 2019-07-22 kl. 19:22.
Citera
2019-07-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Snacka om helgardering.

Det är resultatet av förnekelse av att det är svenskar som utfört detta fega/brutala/vidriga brott. Vill man inte inse och fortsätta att försöka få det till att det är invandrare (per definition), so be it... men dom blir inte mer invandrare för det "tyvärr"
Citera
2019-07-22, 21:30
Medlem
PeterNosters avatar
Lundin har en syster som heter *ngelica "Pap*ya" Lundin enligt FB.
Vet någon om hon heter Sara också och är född -89 och ser ut så här?
https://www.facebook.com/hon.den.dar/about?lst=100004295626557%3A676281555%3A1563822337

Finns också på Lexbase.

Isåfall stämmer det att det äldre paret Lundin som bor i samma hus som TL är hans
morföräldrar.
TLs moder heter då K*rin Ann-Ch*rlotte -68, ogift så TL har sin mors efternamn.
Någon man finns inte registrerad på adressen 1990. Tyvärr saknas uppgift om lägenhetsnummer så pappan kan ju finnas där.
Senast redigerad av PeterNoster 2019-07-22 kl. 21:43.
Citera
2019-07-23, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Fan vad stör mig på den där fula ghetto/förortsgöteborgskan som Tindra/hennes kompis pratar. ”Gå itte ens näära henneé”.

Ja, jag tror tyvärr dom flesta Svenskar i storstäder byter till blattespråk vid upprördhet.
Under hela uppväxten är ju majoriteten av skrik och gräl man hört på Blattiska (inte i Hovås eller Östermalm såklart).
Citera
2019-07-23, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Ja, jag tror tyvärr dom flesta Svenskar i storstäder byter till blattespråk vid upprördhet.
Under hela uppväxten är ju majoriteten av skrik och gräl man hört på Blattiska (inte i Hovås eller Östermalm såklart).

Jag tror att det snarare handlar om att få bekräftelse/acceptans än upprördhet. Varför man vill bli bekräftad av vissa specifika får man fråga den enskilde. Men slynan blir inte mindre svensk för det, inte heller någon utav de andra horungarna
Citera
2019-07-23, 16:02
Medlem
Grandiosos avatar
"Ytterligare ett personrån inträffade i Göteborg natten till tisdag, skriver polisen på sin hemsida. Den utsatta var så rädd att denne inte vågade annat än att lämna över sin telefon.

Gärningspersonerna hoppade sedan på en buss och försvann i riktning mot Torslanda.

På samma plats rånmördades en 18-årig pojke förra veckan. Polisen ska nu begära ut övervakningsfilmer för att försöka hitta gärningsmännen, enligt GT."

https://www.friatider.se/person-r-nad-under-knivhot-i-g-teborg
Citera
2019-07-23, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stius-qots
Jag tror att det snarare handlar om att få bekräftelse/acceptans än upprördhet. Varför man vill bli bekräftad av vissa specifika får man fråga den enskilde. Men slynan blir inte mindre svensk för det, inte heller någon utav de andra horungarna

Dom är Svenska och jag hade gärna sett dom utvisade till Idlib ändå.
Citera
2019-07-23, 20:12
Medlem
HanMedPinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
"Ytterligare ett personrån inträffade i Göteborg natten till tisdag, skriver polisen på sin hemsida. Den utsatta var så rädd att denne inte vågade annat än att lämna över sin telefon.

Gärningspersonerna hoppade sedan på en buss och försvann i riktning mot Torslanda.

På samma plats rånmördades en 18-årig pojke förra veckan. Polisen ska nu begära ut övervakningsfilmer för att försöka hitta gärningsmännen, enligt GT."

https://www.friatider.se/person-r-nad-under-knivhot-i-g-teborg
Jag var där straxt innan. Fy fan. Kanske borde jag vara rädd, men jag blir bara förbannad. Vi måste göra något! Politikerna gör det ju inte. Jag skulle gladeligen lägga på några procentenheter på min kommunalskatt om pengarna gick till något som gjorde slut på det här.

Inget på GP än vad det verkar.
Citera
2019-07-24, 10:24
Medlem
Okej, hade lugnt på jobbet igår och spenderade 8 timmar åt att läsa igenom hela tråden.

Kan konstatera att 80-90% av alla inlägg handlar om MGM's härkomst/rötter. I början var det många som var "99%" säkra att det handlade om afghanska gatubarn eller somalier + ett svenskt WT luder. Det senare var inte speciellt svårt att gissa sig till då jag aldrig sett någon utländsk tjej hänga med ovan nämnda kräk i stan. Det är alltid svenskar brudar.

När det sedermera konstaterades att så inte var fallet övergick istället diskussionen till att till vilket pris som helst försöka få dem allt annat än svenska, vissa hävdade tillochmed skandinaviska. Skrattretande. Finska, kanske sydeuropeiska, från Balkan och t om araber ska folk varit "100% säkra på". Allt grundat på TL's solbränna (som jag tycker ser mer orange ut, garanterat brun utan sol/spraytan) och TR's brytning (som hälften av alla svennebrudar slänger sig med numera).

Kan vi inte bara konstatera att det också finns svenskar med grova drogproblem och riktigt trasig uppväxt (WT)? Älskar folk Sverige så jävla mycket att de måste förneka in i döden att svenskfödda också kan begå hemska brott? Så kan vi släppa det nu, tills det dyker upp något konkret, tråden hade kunnat bantats ner till 10-15 sidor med relevanta inlägg.

Jag har inget som helst problem att se att TL ,VL och TR är helt svenska. Om de har en farsa från Norge, Finland eller Danmark spelar väl för fan ingen roll i detta läget? Deras umgänge är ju uppenbarligen 90% blattar (enligt deras facebook) så det är väl inte så konstigt att de blattefierats? De är fortfarande födda svenskar, eller hur definierar ni "svensk"? Slutar man vara det om man bryter eller har 51% utländska vänner på FB?

Ang. TL, jag är ingen ansiktsexpert, men är inte detta samma person i kronologisk ordning?
https://www.facebook.com/Tobbelundin421
https://www.facebook.com/Tobias.lundin421
https://www.facebook.com/sai.bot.37

Jag tycker mig tydligt kunna se hur han går från mullig busunge i högstadiet/gymnasiet med svenska vänner till riktig jävla tjackpundare/yrkeskriminell wannabe. Nu ser han riktigt utmärglad ut i ansiktet och har lagt till en stilenlig solbränna för att inte se så svensk ut. Jobbat på "att ta och fly", gått på "a lot of shit" och "gatans hårda väg". Bilderna är ju så patetiska att jag skrattar och gråter samtidigt, sitter och meckar och röker utanför källarförråd som om han bodde i HK.

Extremt humoristisk före-/efterjämförelse: Från söt liten tjockis till utmärglad tjackis.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=326870527460110&set=ecnf.1000041149 51458&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=136394500887862&set=a.1073427271263 73&type=3&theater
Jag misstänker att han som dagens tuffa gangster inte är jättestolt över dessa bilder. Funderade 2 sekunder varför han inte tagit bort det första tjockiskontot, sen kom jag på att han förmodligen knarkat bort den delen av hjärnan där lösenordet (och en hel del annat vett eventuellt) satt.

Är som sagt ingen ansiktsexpert men tycker de söta små pussläpparna fortfarande finns kvar. Och hål i örat.

VL's Instagram finns ju bilder tillsammans med TL. Han blev frigiven från någonstans så sent som nuvarande månad, juli, och om jag ska dra till med en gissning är det denne som är mördaren. TL ser bara jävligt dum ut, men denna killen ser ut att inte ha några spärrar alls. Självklart också dum inuti huvudet. Rolig detalj är stavningen på ett av hans tuffa citat han delat i Old English: "Blood makes you realteted,, loyalty makes you family". Jättehäftigt, kommer det från Sons of Anarchy eller Bloon in blood out? Att ingen av hans vänner kommenterat stavningen säger ju en hel del om umgänget också.

Är det någon som vet vad hans tuffa ansiktstatuering betyder och vad det är för språk/tecken?

TR finns det väl inte mycket att säga om, en snabb scrollning bland hennes vänner fick mig nästan att må illa. Vilken förlorad själ. Gör oss alla en tjänst och hoppa från Angeredsbron direkt du blir släppt, tack. En av hennes vänner har ju skrivit tidigare i tråden hur söt och snäll hon är, vilket jävla skitsnack. Hennes bror som "somnat in" och aldrig vaknat. Jo tjena, var ju säkert inte droger inblandat där. Sluta glorifiera för helvete, WT pundaräckelfamilj. Morsan borde även hon hoppat för länge sen, vilket jävla misslyckande.

Han som hade facebooklänken "dolmish" och också tycks heta Victor vet jag dock inte vem det är och var han kommer in i bilden. Jag minns inte varför han länkades och tror inte han har något med detta att göra. Han ser betydligt äldre ut och har faktiskt 4 vänner gemensamt med mig. Menar inte att detta automatiskt innebär att han inte har med detta att göra, han ser fortfarande kriminell ut. Detta är hur som helst inte samma person som "Wei Lay" eller vad fan han kallar sig, som jag tror är rätt VL.

Jag tycker vi kan sluta ifrågasätta om det är rätt personer vi fått fram nu. Och om det inte framgått ännu, även deras ursprung. Håller med att det är av viss vikt, men om de är från Finland eller Sverige spelar väl för fan ingen roll. Jag tror snarare man får en bättre uppväxt där borta generellt. Balkan också för den delen, stryk av sina farsor är vad som saknats i uppväxten här.
Citera
2019-07-24, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Araben88
2 utav dessa sorgliga pundare finns även med på ett youtube klipp som släppte idag. samhällets bottenskrap.

https://youtu.be/STT25Z1WNX8

Spola till 1.30min. T*bias i orange väst & T*ndra i ljus topp & helsvarta byxor.

HAHAHAHA! Jag skrattade fan högt när en jävla somalie försöker ha ihjäl en annan för att hans cigg hamnade på marken. Det visar verkligen på noll impulskontroll hos dessa apor. Sen när han fick syn på kameran och hans min, priceless!!!

För övrigt, riktigt bra spottat! Hur fan lyckades du hitta dessa avskum i denna videon? Slump?
Citera
2019-07-26, 13:10
Medlem
Har inte läst igenom hela tråden så kanske upprepar något.
Känner både V*ktor och T*bias, och kan ju säga att det absolut inte är guds bästa barn. V*ktor är en tramtorsk som verkligen gör allt för att få som han vill, han lämnade en nära vän till mig i ett trapphus för att dö när han hade tagit överdos, som tur var så överlevde han,han såg sin andra bästavän dö men gjorde ingenting,sålde sin lur för typ 200 kr till nån pundare i hammarkullen för att kunna köpa ecstasy. V*ktor kan absolut vara den som högg.

T*bias har nyss suttit inne, kommer ut och ska leka tuff, men tror absolut inte att det är han som huggigt. Fine att han är helt väck, men killen har konsekvenstänk till viss del.

T*ndra är en tragisk tjej, Umgås bara med invandrare och är själv hobbyblatte (hon är svensk). Hört att hon sålde sin själv för 600 kr och 10 blåa (vet dock inte om det stämmer) Hon kan vara den triggande delen till rånet för hon är pengarkåt, men tror inte att hon visste hur det skulle gå.
Citera
2019-07-27, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exxah98
Har inte läst igenom hela tråden så kanske upprepar något.
Känner både V*ktor och T*bias, och kan ju säga att det absolut inte är guds bästa barn. V*ktor är en tramtorsk som verkligen gör allt för att få som han vill, han lämnade en nära vän till mig i ett trapphus för att dö när han hade tagit överdos, som tur var så överlevde han,han såg sin andra bästavän dö men gjorde ingenting,sålde sin lur för typ 200 kr till nån pundare i hammarkullen för att kunna köpa ecstasy. V*ktor kan absolut vara den som högg.

T*bias har nyss suttit inne, kommer ut och ska leka tuff, men tror absolut inte att det är han som huggigt. Fine att han är helt väck, men killen har konsekvenstänk till viss del.

T*ndra är en tragisk tjej, Umgås bara med invandrare och är själv hobbyblatte (hon är svensk). Hört att hon sålde sin själv för 600 kr och 10 blåa (vet dock inte om det stämmer) Hon kan vara den triggande delen till rånet för hon är pengarkåt, men tror inte att hon visste hur det skulle gå.

Har inte hunnit skummat igenom tråden, vad har T*bias suttit inne för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in