Okej, hade lugnt på jobbet igår och spenderade 8 timmar åt att läsa igenom hela tråden.
Kan konstatera att 80-90% av alla inlägg handlar om MGM's härkomst/rötter. I början var det många som var "99%" säkra att det handlade om afghanska gatubarn eller somalier + ett svenskt WT luder. Det senare var inte speciellt svårt att gissa sig till då jag aldrig sett någon utländsk tjej hänga med ovan nämnda kräk i stan. Det är alltid svenskar brudar.
När det sedermera konstaterades att så inte var fallet övergick istället diskussionen till att till vilket pris som helst försöka få dem allt annat än svenska, vissa hävdade tillochmed skandinaviska. Skrattretande. Finska, kanske sydeuropeiska, från Balkan och t om araber ska folk varit "100% säkra på". Allt grundat på
TL's solbränna (som jag tycker ser mer orange ut, garanterat brun utan sol/spraytan) och
TR's brytning (som hälften av alla svennebrudar slänger sig med numera).
Kan vi inte bara konstatera att det också finns svenskar med grova drogproblem och riktigt trasig uppväxt (WT)? Älskar folk Sverige så jävla mycket att de måste förneka in i döden att svenskfödda också kan begå hemska brott? Så kan vi släppa det nu, tills det dyker upp något konkret, tråden hade kunnat bantats ner till 10-15 sidor med relevanta inlägg.
Jag har inget som helst problem att se att
TL ,
VL och
TR är helt svenska. Om de har en farsa från Norge, Finland eller Danmark spelar väl för fan ingen roll i detta läget? Deras umgänge är ju uppenbarligen 90% blattar (enligt deras facebook) så det är väl inte så konstigt att de blattefierats? De är fortfarande födda svenskar, eller hur definierar ni "svensk"? Slutar man vara det om man bryter eller har 51% utländska vänner på FB?
Ang.
TL, jag är ingen ansiktsexpert, men är inte detta samma person i kronologisk ordning?
https://www.facebook.com/Tobbelundin421
https://www.facebook.com/Tobias.lundin421
https://www.facebook.com/sai.bot.37
Jag tycker mig tydligt kunna se hur han går från mullig busunge i högstadiet/gymnasiet med svenska vänner till riktig jävla tjackpundare/yrkeskriminell wannabe. Nu ser han riktigt utmärglad ut i ansiktet och har lagt till en stilenlig solbränna för att inte se så svensk ut. Jobbat på "att ta och fly", gått på "a lot of shit" och "gatans hårda väg". Bilderna är ju så patetiska att jag skrattar och gråter samtidigt, sitter och meckar och röker utanför källarförråd som om han bodde i HK.
Extremt humoristisk före-/efterjämförelse: Från söt liten tjockis till utmärglad tjackis.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=326870527460110&set=ecnf.1000041149 51458&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=136394500887862&set=a.1073427271263 73&type=3&theater
Jag misstänker att han som dagens tuffa gangster inte är jättestolt över dessa bilder. Funderade 2 sekunder varför han inte tagit bort det första tjockiskontot, sen kom jag på att han förmodligen knarkat bort den delen av hjärnan där lösenordet (och en hel del annat vett eventuellt) satt.
Är som sagt ingen ansiktsexpert men tycker de söta små pussläpparna fortfarande finns kvar. Och hål i örat.
På
VL's Instagram finns ju bilder tillsammans med
TL. Han blev frigiven från någonstans så sent som nuvarande månad, juli, och om jag ska dra till med en gissning är det denne som är mördaren.
TL ser bara jävligt dum ut, men denna killen ser ut att inte ha några spärrar alls. Självklart också dum inuti huvudet. Rolig detalj är stavningen på ett av hans tuffa citat han delat i Old English: "Blood makes you
realteted,, loyalty makes you family". Jättehäftigt, kommer det från Sons of Anarchy eller Bloon in blood out? Att ingen av hans vänner kommenterat stavningen säger ju en hel del om umgänget också.
Är det någon som vet vad hans tuffa ansiktstatuering betyder och vad det är för språk/tecken?
TR finns det väl inte mycket att säga om, en snabb scrollning bland hennes vänner fick mig nästan att må illa. Vilken förlorad själ. Gör oss alla en tjänst och hoppa från Angeredsbron direkt du blir släppt, tack. En av hennes vänner har ju skrivit tidigare i tråden hur söt och snäll hon är, vilket jävla skitsnack. Hennes bror som "somnat in" och aldrig vaknat. Jo tjena, var ju säkert inte droger inblandat där. Sluta glorifiera för helvete, WT pundaräckelfamilj. Morsan borde även hon hoppat för länge sen, vilket jävla misslyckande.
Han som hade facebooklänken "dolmish" och också tycks heta Victor vet jag dock inte vem det är och var han kommer in i bilden. Jag minns inte varför han länkades och tror inte han har något med detta att göra. Han ser betydligt äldre ut och har faktiskt 4 vänner gemensamt med mig. Menar inte att detta automatiskt innebär att han inte har med detta att göra, han ser fortfarande kriminell ut. Detta är hur som helst inte samma person som "Wei Lay" eller vad fan han kallar sig, som jag tror är rätt
VL.
Jag tycker vi kan sluta ifrågasätta om det är rätt personer vi fått fram nu. Och om det inte framgått ännu, även deras ursprung. Håller med att det är av viss vikt, men om de är från Finland eller Sverige spelar väl för fan ingen roll. Jag tror snarare man får en bättre uppväxt där borta generellt. Balkan också för den delen, stryk av sina farsor är vad som saknats i uppväxten här.