2019-07-26, 12:08
Medlem
Theoduluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det kan ioförisg vara en trådsanning, men har för mig att det nämndes igår

Det var jag som skrev ut det efter att ha sökt i tråden och funnit att det inte hade nämnts förut.
Som några var inne på så är flera delar av dokumenten osökbara, vilket betyder att man inte kan förlita sig på diverse slagningar, och istället måste ägna sig åt lusläsning för att inte missa något.

Citat:
Ursprungligen postat av Theodulus
Fortsättning följer på sida 307-308
Citat:
H: Nej jag är bara ute efter min rätt, vill få (ohörbart 34:50) tillbaka min rätt ifrån dom. Och att jag vill inte att den min resa ska förstöras på något sätt. Jag måste resa till Iran (ohörbart 35:04) det är min systers bröllop och jag måste hinna med den resan. Och redan har jag skaffat både visum och även biljett.
Citera
2019-07-26, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lm5711
Om det är nåt som är uppenbart så är det att de artister som har råd med det borde skaffa sig professionella livvakter som kan avstyra just såna här händelser.

Det här lär bli ett typfall i grundutbildningen för livvakter.

Hade han bara haft med sig Liam Neeson från Taken hade allt gått mycket bättre.

Ja var inte den bästa livvakten direkt.
Någon sa att han inte kunde numret för polisen - fine - men gå in i Max igen och be om hjälp? Säg till någon som jobbar där. Eller folk runtomkring. Stanna runt folk och gå inte in i en gränd?

Något som störde mig dock var att man ser så många människor runt dem i början och även några senare, men ingen hjälper till? Även när de bråkar.
Citera
2019-07-26, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenErlandsson
Hur kan man försvara en kriminell afghan som är dömd för grova brott är över mitt förstånd. Visst, ASAP med encourage kanske inte skulle ha gjort som dom gjorde, men dom blev förföljda av en aggressiv, för dom, okänd man som provocerade fram ett agerande och han får skylla sig själv. Det går bra att skalla och knivhugga andra som är färre till antalet, men får man smaka på sin egen medicin så börjar han naturligtvis grina ut.

Förföljda? Det är ju inte längre sanning med tanke på fupen. 4 min från att de har börjat kommunicera lyfter livvakten afganen i nacken. Livvakten var aggressiv först med sina knuffar.
Citera
2019-07-26, 12:13
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraVaraSams
1) Varken jag eller ASAP suger. Vi regerar inom våra respektive områden.
2) Häktningen är rättsvidrig. Att regeringen inte ingriper mot en vantolkning av en föråldrad lag visar exakt vad de är villiga att göra för att försvara sin politik.
3) Att få uttrycka sina känslor när man ser orättvisorna omkring sig och visa att man stödjer rapguden är känns väldigt givande eftersom det handlar om att sprida kärlek och förnuft.
Frågan är vad du gör här som bara hatar? Är inte det meningslöst om något?

ASAP Rocky har inte sparkat någon, det intygas även av försvarsadvokaten och samtliga vittnesmål. Ett rättvisans kast utdelat efter att ha fått höra om grova sexuella övergrepp är knappast att gå över gränsen. Dessutom var den s k BO med största sannolikhet beväpnad (framkommer även av FUP).
Det som skedde var nödvändigt för att ingen mer skulle komma till skada - ASAP Rocky med entourage agerade inte bara korrekt utan föredömligt. Såhär borde alla reagera på ofredanden och trakasserier i det offentliga rummet!
Men ser du eller hör du inte? Han är är fortfarande häktad och åtalad? Låt processen flyta , vem fan får en såhär snabb rättegång mitt i sommaren? Håll tyst och va glad att det går undan för din neger gud.
Citera
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lm5711
Om det är nåt som är uppenbart så är det att de artister som har råd med det borde skaffa sig professionella livvakter som kan avstyra just såna här händelser.

Det här lär bli ett typfall i grundutbildningen för livvakter.

Hade han bara haft med sig Liam Neeson från Taken hade allt gått mycket bättre.

Kanske ASAP Rocky fått uppfattningen att det var lugnt och fredligt i Stockholm, och därför inte hade tagit med sig sina ordinarie livvakter? https://www.thefashionisto.com/aap-rocky-dylan-rieder-shoot-dkny-springsummer-2014-campaign/
Senast redigerad av Arkiater 2019-07-26 kl. 12:16.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenErlandsson
Hur kan man försvara en kriminell afghan som är dömd för grova brott är över mitt förstånd. Visst, ASAP med encourage kanske inte skulle ha gjort som dom gjorde, men dom blev förföljda av en aggressiv, för dom, okänd man som provocerade fram ett agerande och han får skylla sig själv. Det går bra att skalla och knivhugga andra som är färre till antalet, men får man smaka på sin egen medicin så börjar han naturligtvis grina ut.

Det är möjligt att tycka att bägge parter gjorde fel. Eller att ogilla afghanen men ändå tycka att i denna situation så hade asap and crew fel
Citera
2019-07-26, 12:14
Medlem
Zloths avatar
Haha, vilken jävla soppa det här är. Man får ju nästan huvudvärk av skiten trots att man egentligen bara sitter och njuter av detta kaos som nationell.

Jag tycker givetvis att negern borde släppas men egentligen så struntar jag i hur det hela slutar.
Citera
2019-07-26, 12:14
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Trump är slug för han vet att handskas med opinionen och nu har han blivit en negerkramare enbart i det syfte att plocka politiska poäng från svarta i USA.
Rätt. Det här är ett mycket billigt sätt för Trump att plocka poäng hos den svarta amerikanska befolkningen inför presidentvalet nästa år. Kostnaden för Trump att kritisera Sverige är i stort sett obefintligt på hemmaplan och väldigt riskfritt också gentemot Sverige. Vad skulle vi göra? Ge tillbaka med samma mynt och säga att vi inleder en blockad mot USA? Sverige är mer beroende av att hålla sig väl med USA än vice versa, och det vet Trump.
Citera
2019-07-26, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TVdator
Förföljda? Det är ju inte längre sanning med tanke på fupen. 4 min från att de har börjat kommunicera lyfter livvakten afganen i nacken. Livvakten var aggressiv först med sina knuffar.

Det kom fram en påstridig och sannolikt påtänd afghan till dem och ville köpa knark. Vad skulle han ha gjort efter att killen vägrade gå därifrån, kramat honom? Reality check, please.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Bästa inlägget i tråden och denna video borde fria honom. Hoppas den nya advokaten ser denna video!

Gång på gång lär vi oss hur muslimer är som hyenor.
Hötorgscity en shariakontrollerad nogo-zon?????
Senast redigerad av villalarm 2019-07-26 kl. 12:18.
Citera
Medlem
Massa folk i bakgrunden av videorna / bilderna som inte gör ett skit för att deeskalera eller hjälpa till. Jahopp..
Citera
Medlem
whogivesafucks avatar
Helt jävla makalöst hur man kan vurma så för en mer än lovligt korkad idiot.
En livvakt som var så satans värdelös att storfjanten själv ansåg sig tvungen att ingripa för att "rädda" honom.

Och så alla dessa fantastiska vittnesmål. Där man t o m anser att det advokaten säger = SANT
När rättegången är över och man nagelfart videofilmen som åklagaren påstår sig ha, lär vi få reda på vad som blir följden.

För en gångs skull har rättsväsendet gjort sitt jobb och låtit laktriktstomten sitta där han sitter. Allt för många gånger ser vi vekheten i systemet där man släpper ut misstänkte bara för att sitta där och fundera på vad som hände när de försvinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in