Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Stefan Löfven är en karikatyr på en typisk pk-fjant. Mäktig är han också, den djäveln. Hur fan står folk ut med honom? Jag skulle gärna vilja nita honom.
Jag också.
Dessutom skulle jag vilja ha ett bra svar av honom på vad fan han hade att göra på prisutdelningen när fotbollsdamerna fick sina medaljer VM gick ju inte i Sverige och jag är rätt säker på att fransoserna fotbollsförbundsrepresentanter etc hade klarat det alldeles utmärkt utan honom, som lök på laxen var han tydligen med och firade dem i Göteborg också.
Vidare skulle jag också vilja ha svar på hur många flygningar han har gjort helt i onödan dessa veckor tack vare denna fotboll +Brysselresor och nu ska väl fanskapet till lantstället i norr gissningsvis flyger han då från götet till Stockholm för att sedan låta Säpo köra honom till lantstället.
Den mannen ska inte stå och tala om att vanligt folk ska flyga mindre,hyckleriet är högst påtagligt man undrar varför inte Greta vågar sig på pamparnas onödiga resor.
Dessutom ljög de idag på radio när de påstod att han inte är med i Almedalen för att han turnerar för att träffa vanligt folk.