Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-20, 11:19
  #3265
Medlem
fittslems avatar
Tror undersökningen kan stämma. Det finns mycket inbitna gråsossar som har röstat på socialdemokraterna i alla år. Dessa personer har alltid fullt förtroende för partiledaren oavsett om denne är dum i huvudet eller ej.

Men nej det finns egentligen inget positivt. Som partiledare bör man vara någorlunda karismatiskt och hård som ledare.
Citera
2017-12-20, 11:46
  #3266
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/s...a-sig-en-vecka Lövfén är på väg och dra in oss i krig också?

QUOTE=HerrEfterklok|62656401]Snart är Stefans skräckvälde över som säkert alla vet.

Men vad har han gjort egentligen?
Jag kommer inte på något bra alls om jag ska vara ärlig.

Brutna löften.
DÖ.
Lögner.
Höjt en jävla massa skatter.
Höjt pensionsåldern.
Höjt bidragen.
Tagit hit enorma mängder utlänningar.
Saboterat polis, skola, vård.
Samtyckeslag.


Kan någon hjälpa mig att hitta något positivt Stefan åstadkommit?[/quote]
Citera
2017-12-20, 12:00
  #3267
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/s...a-sig-en-vecka Gör inga rätt och nu kanske på väg och dra in Sverige i krig

QUOTE=Kaj Björkhagen|62666191]Flashback och mitt Facebook-flöde spyr galla över Stefan dagligen. Mina vänner likaså.
Jag har inte hört någon vän säga nåt positivt om honom någonsin.
Han är verkligen ingen stark ledargestalt. Talar och debatterar dåligt, och folk gör narr av honom.

Finns det något positivt man kan läsa om honom någonstans?
Finns det någon som gillar honom?
Är såna här undersökningar manipulerade för att folk ska tro att vår store ledare är omtyckt?
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...v-partiledarna[/quote]
Citera
2017-12-20, 13:41
  #3268
Medlem
+Stabilitet. Sysselsättningsgrad.

-Ofrmåga och agera vettigt i samband med vågen 2015.
Citera
2017-12-20, 15:59
  #3269
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Kan någon hjälpa mig att hitta något positivt Stefan åstadkommit?
[/quote]

Det blir nog svårt, den ende jag känner till som skulle kunna hjälpa dig är RangeRover, men har inte sett till honom på ett tag, misstänker att meetoo kan ha skördat en del i sådana kretsar...

Powergirl kom jag också att tänka på genom har jag sett skriva på forumet nyligen...

På tal om RangeRover så är ju Löfven utomlands, så han har nog svårt att koppla upp sig på nätet där, ber han om hjälp med det så kan ju denne råka avslöja att det är Löfven själv som ligger bakom pseudonymen RangeRover... 😉
__________________
Senast redigerad av Enydrion 2017-12-20 kl. 16:03.
Citera
2017-12-20, 17:22
  #3270
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaj Björkhagen
Flashback och mitt Facebook-flöde spyr galla över Stefan dagligen. Mina vänner likaså.
Jag har inte hört någon vän säga nåt positivt om honom någonsin.
Han är verkligen ingen stark ledargestalt. Talar och debatterar dåligt, och folk gör narr av honom.

Finns det något positivt man kan läsa om honom någonstans?
Finns det någon som gillar honom?
Är såna här undersökningar manipulerade för att folk ska tro att vår store ledare är omtyckt?
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...v-partiledarna
De enda som gillar Stefan Löfven är hjärntvättade sossar vars förfäder också var inbitna sossar samt bidragsblattar.

På min arbetsplats (industriföretag) så är (S) ännu urstarka bland 50-talisterna och tidiga 60-talister, men kurvan minskar sedan exponentiellt. 80- och 90-talisterna skyr sossarna och Stefan Löfven som pesten.

Min åsikt om Stefan Löfven är att han är en svagsint girigbuk med ett enormt ego som förefaller "ta sig en jävel" ohälsosamt ofta. En pajas som är partitopparnas, globalisternas och EU:s lilla marionett.
Citera
2017-12-20, 17:44
  #3271
Medlem
rostigamazons avatar
Han är köpt av EU, har inga egna förslag, agerar som en springpojke.
Citera
2017-12-20, 18:21
  #3272
Moderator
Strix m/94s avatar
Snarlika trådar sammanfogade.

Strix/Mod
Citera
2017-12-21, 07:54
  #3273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Är dina vänner Socialdemokrater? Är de inte det är det ju inte så konstigt om de inte gillar honom. Sedan är det i och för sig inte alla S-väljare som gillar Löfven heller, men generellt är han mer populär där.

Personligen tycker jag han är värdelös.

Jag har nog ganska blandade vänner, ändå hörs inget positivt om Stefan.

Man kan ju gilla och respektera en stadsminister även om hen inte leder ens favoritparti?
Citera
2017-12-21, 08:24
  #3274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaj Björkhagen
Jag har nog ganska blandade vänner, ändå hörs inget positivt om Stefan.

Man kan ju gilla och respektera en stadsminister även om hen inte leder ens favoritparti?

Visst kan en statsminister vara populär utanför det egna partiet/blocket, men det är där populariteten är som störst. Min bild är att han bland S-väljare är mer populär bland icke-akademiker än bland akademiker.
Citera
2017-12-21, 14:03
  #3275
Medlem
Stefan Löfvén, det inavlade patrasket som inte ens klarar av att dra igenom en skitutbildning på ett universitet där att kommer in på och klarar sig igenom och som inte ens klarar av en skattebetald utbildning som svetsarutbildning och som stackar lögn på lögn däribland ligger vallögnerna och som är alkis men som snackar skit om Trump. Trump har på mindre än ett år presterat mer än vad Stefan Löfvén kommer att prestera på mer än en valperiod.

Vilken statsman i världen kommer till ett möte i Indien, där det är packat med politiska indiska dignitärer och öppnar med: "Hello China" eller att man är så packad för det serveras gratissprit att han kallar Kerry för "Kennedy". Det är klart att ingen vill ha att göra med en alkis och pedofil med exceptionellt låg intelligens. Vem vill slösa tid på ett inavlat patrask som Stefan Löfvén? I polsk media tog man inte ens upp besöket från den självutnämnde "förhandlaren" och det enda han fick med sig från Polen var sprit inköpt av svenska skattebetalare. Det är också en "merit" om man är en tjuv, lögnare och ett vidirigt och äckligt avskum som Stefan Löfvén.
Citera
2017-12-21, 15:06
  #3276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
De enda som gillar Stefan Löfven är hjärntvättade sossar vars förfäder också var inbitna sossar samt bidragsblattar.

På min arbetsplats (industriföretag) så är (S) ännu urstarka bland 50-talisterna och tidiga 60-talister, men kurvan minskar sedan exponentiellt. 80- och 90-talisterna skyr sossarna och Stefan Löfven som pesten.

Min åsikt om Stefan Löfven är att han är en svagsint girigbuk med ett enormt ego som förefaller "ta sig en jävel" ohälsosamt ofta. En pajas som är partitopparnas, globalisternas och EU:s lilla marionett.

När det gäller hjärntvättade såsar så spelar det ingen som helst roll vad och hur Steffe och S gör. Man röstar på dom ändå. Dessa äldre hjärntvättade bland svenskarna minskar men fylls på med alla dessa kravmaskiner.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback