2019-07-26, 00:06
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Det här blev en riktig present till Donald som utan att riskera något håvar in gratispoäng hos den svarta befolkningen.
Visst är det! Och även en ännu större present till Rocky med all publicitet. Det kommer att ge honom miljoner de kommande åren. Och kanske ett fett skadestånd från mig och er övriga om han blir frikänd. För häktning och ev. fängelse är det vi som får betala också.

Alla vinnare? Not!
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Trump just nu:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1154502673514684416

Putin, rädda oss!

Man måste bara älska Trump! Lite besviken dock att han inte meddelar världen dennas afghans meritlista. Den stackars amerikanen på resande fot fick skydda sig mot en kriminell immigrant och blev därefter åtalad!

Hoppas nästa steg från Trump blir att kalla in USA:s sjätte flotta till Östersjön. Då lär Löfen darra.
Citera
Medlem
BaraVaraSamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av painkiler
Sverige=Eu så lycka till med det Trump

Vad menar du med att Sverige=EU?
och på vilket sätt tror du seriöst att EU hade vunnit i en kamp mot Amerika?
EU är inte europas förenta stater - vi har inte ens något gemensamt försvar att tala om i nuläget.
Det finns många olika intressen inom unionen.
Citera
2019-07-26, 00:07
Medlem
Sverige gör bort dig totalt. Vafan klart som fan man får nog till slut om någon följer efter och slår mot en. Leif GW var den enda som våga säga detta.

Allt handlar om åklagaren Fredrik Karlsson som gjorde fel från början men sen inte våga se nyktert på utredningen pga. att det skulle vara ett pinsamt nederlag för honom.
Citera
2019-07-26, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Trump går med all rätt hårt åt. Visar lite vad Sverige blivit med populistiska åklagare och ett för övrigt helt havererat rättssystem från polis till lagstiftande organ.

Andra länder ser sanningen. Smutsfolk skyddas här i detta landet. Sverige är verkligen motsatsen till det som Trump och majoriteten av amerikanarna ser som en utopi.

Man vill inte vara på USAs svarta lista.

Med det sagt tycker jag att man ska bli fälld för misshandel om man utför dådet. Det är snarare processen som är löjeväckande.

Gör om gör rätt, eller som Trump säger repeal and replace.

Stämmer, men att frisläppa ASAP vore att godkänna ASAPs handlande, vilket skulle sänka Sverige till hazarernas primitiva mentalitet, att man kan gå runt och slå och knivhugga folk, och vad är det då för vits att ens skydda Sverige till att börja med.
Citera
Medlem
Haha, nu börjar det bli pinsamt när det skrivs om Sveriges "real crime".
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
”Hela filmen”

https://youtu.be/OEOguwN8i8U?t=3

Till viss del förstår jag att sinnet rann över på ASAP och hans crew.
Som jag skrev tidigare så är MJ oerhört efterhängsen och påstridig. Det är något obehagligt över hans beteende, ja något står inte riktigt rätt till med honom. Jag upplever honom som påverkad. Och jag har sett och träffat på många påverkade afghaner och hazarer, som boende i Sveriges ghettostad no 1: Malmö
Citera
2019-07-26, 00:09
Medlem
BaraVaraSamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Det ironiska med det hela är att Trump har sett de klippta videorna delvis inte de videorna som ligger till grund för åtalet. Vilket käftsmäll det vore för honom om de kommer ut..

Har du läst FUPen? Vilka videos ligger till grund för åtalet menar du?
Citera
2019-07-26, 00:09
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Det ironiska med det hela är att Trump har sett de klippta videorna delvis inte de videorna som ligger till grund för åtalet. Vilket käftsmäll det vore för honom om de kommer ut..

Trump bryr sig bara om sitt väljarstöd. Vilka av hans nuvarande eller potentiella väljare menar du skulle bry sig om de videor du pratar om?
Citera
2019-07-26, 00:10
Medlem
Expressen rapporterar live: https://www.expressen.se/nyheter/trump-jag-ar-valdigt-besviken-pa-lofven/
Citera
2019-07-26, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraVaraSams
Har du läst FUPen? Vilka videos ligger till grund för åtalet menar du?

Dels, den oklippta videon från Rockys sida som de fått tillgång till vid husrannsakan. Som visar ett händelseförlopp innan.
Sedan en till video.

Ingen av de två har allmänheten fått ta del av. & båda används som bevisning mot Rocky.
Citera
2019-07-26, 00:11
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lm5711
Skillnaden är att nu är Trump president, och han är känd för att vara korkad, oberäknelig, och kan hitta på vad som helst. Alltså får man vara mycket oroligare för vad han kan hitta på, vilket gör att han får mer makt över oss än tidigare presidenter. Tänk så korkad han är...

Trycker han på tillräckligt hårt kan det nog få rätten att informellt ändra åsikt, och döma ASAP till redan sutten tid (istället för längre tid i fängelse) så att vi snabbt kan bli av med honom.
Du missade min poäng?
Den var alltså att vi böjde oss även den gången (när Trump inte var president).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in