2019-07-25, 20:28
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Det var kanske vad Donald trodde. Men än sitter ju hippahopparen där han sitter, så där lyckad vet jag inte om Donald är i detta.

Jag avslutar dock här eftersom jag inte bryr mig direkt och anser mig dessutom som inte tillräckligt insatt i detta.

Seröst! Om Donald/ Amerikanska staten haft seriösa krav på att amerikansk medborgare ska släppas fri hade man sköt detta internt naturligtvis och allmänhet hade aldrig fått veta något, men detta utspela av Donald är mer än propaganda grej... fiskar svarta väljare
Citera
2019-07-25, 20:32
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Absolut. Det är direkt efter livvakten ströp honom.

Tro mig, jag ursäktar inte hazaren men ingen är pålitlig utifrån bevisning.

Killen var mupp och asap spöade honom. Helt moraliskt rätt, helt fel enligt lagen.

Håller helt och fullt med.

Besviken på att media inte vågar skriva något om offrets initiala intentioner (enligt FUP han tar ju klart kontakt med ASAP & Co pga av förfrågan om droger.) och hans tidigare kriminella bakgrund (droger+ skallning +knivvåld)
Det är ju ingen duvunge precis.
Citera
2019-07-25, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Inte.. Huvudförhandlingarna inleds i vild panik. Allt för att hålla nere den tid som ”ASAP” skall behöva sitta inlåst. Sen en kvittning strafftid / häktningstid.
Helt fel. Dna husrannsakan osv e ju beordrat av regeringen. Dvs de skall kunna visa att flyktingbarnet e oskyldigt
Citera
2019-07-25, 20:39
Medlem
Någon annan som noterade i fupen, dagen efter misshandeln så återvänder Jafari till Max och ringer polisen, att han sett ASAP Rocky inne på restaurangen. Polisen konstaterar att det enda som stämde var att Jafari sett en svart person som inte var Rocky:
ANM BLEV MISSHANDLAD IGÅR
SLAGEN MED FLASKA I HUVUDET
SKALL HA HÄNT PÅ HÖTORGET BAKOM ADIDAS
POLIS OCH AMB VAR PÅ PLATS
ANM SER NU GM INNE PÅ MAX
MHYAD KILLE
KRAFTIG KB

ANMÄLARE MUSTAFA JAFARI
ANM STÅR UTANFÖR MAX
VERKAR INTE FÅ UT SÅ VETTIG INFO FRÅN ANM / MÄ
INTE GM FRÅN IGÅR. DET ENDA SOM STÄMDE VAR ATT BÄGGE
VAR/ÄR FÄRGADE OCH STORA...

fup s.10
Citera
Medlem
QkNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Sverige kommer statuera exempel och ASAP kommer få minst 1 års fängelse, man vill visa att vi har ett fungerande rättsystem inför resten av världen och detta är ett utmärkt tillfälle att visa det på.

Helt galet att han skulle kunna få 1 års fängelse för det där.

jag vet folk som satt i rätten för värre saker och fått dagsböter eller samhällstjänst.
Citera
Medlem
FreeHazarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playmaker1
Säkert fler som kommenterat samma sak men det syns väldigt tydligt att det är afghanen som kastar sina hörlurar i huvudet på livvakten. Ett direkt anfall.
Idioten försöker sen tigga till sig pengar för att han hade sönder sina egna hörlurar (antagligen har han rånat stulit dom av någon innan).

Det kommer hit världsartister och blir attackerade av ”ensamkommande män”
Tydligen förbjudet att försvara sig mot våldsamma flyktingar.
ASAP och Co blir Häktade, åtalade....
Jag skäms över Sverige. Pinsamt....

Det där är versionen A$AP Rocky vill vi ska tro. Mer än så har hänt.
Citera
2019-07-25, 20:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Helt fel. Dna husrannsakan osv e ju beordrat av regeringen. Dvs de skall kunna visa att flyktingbarnet e oskyldigt

Har du något bevis för denna konspirationsteori?
Citera
2019-07-25, 20:43
Medlem
FreeHazarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Kan det vara så att Hazarens hörlurar gick sönder när vakten lyfter upp honom i halsen? Eller trycker ner honom i marken? Extremt kluven i detta fall. ASAP’s skuld går och diskutera men hans crew eller vakten då, är helt klart den som beställer bråket. Han bör fällas.

Hade också kastat iväg en påtänd skitunge som stalkar mig på stan och vägrar att lyssna, oavsett om min polare pajat hans hörlurar.

Hörlurarna gick tydligen sönder inne i MAX, dränkta i cola. Vissa påstår AB hittade på denna dränkning. Efteråt har han använt sina hörlurar till att dänga till vakten.
Citera
2019-07-25, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern

Hahahaha du är tydligen en foliehatt. Ska man inte utreda misshandel? Regeringen beviljar inte husrannsakan, det gör en åklagare.
Citera
2019-07-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Exakt detta jag menar. Enligt svensk lag kommer de dömmas, i folkets ögon är ASAP BO.

Fyfan vilken smörja, piss på det fyrkantiga rättssystemet.
Folk som försvarar Asaps övervåld är idioter. Han är inget offer, tvärtom.
Citera
2019-07-25, 20:49
Medlem
Var finns fup:en?
Citera
2019-07-25, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Hahahaha du är tydligen en foliehatt. Ska man inte utreda misshandel? Regeringen beviljar inte husrannsakan, det gör en åklagare.
Sker skjutningar våldtäkter osv som aldrig utreds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in