2019-07-24, 22:02
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globetrotter57
Fet stil:

För mig samt för en hel del andra: FULLSTÄNDIGT OBEGRIPLIGT !! Att människan BW tillsammans med sina allra närmaste, har lyckats lura skjortan av Polis - Media - Familj - Allmänheten i M-stad....

Hoppas innerligt att hans närmaste "sover gott" över de lögner som ligger bakom hans "alibin"...
Fråga för bövelen ine nu: Hur kan du veta det ???? Jo, stötte på "patrull" från högre ort när det i mitt luskande blev stekhett !! Men skyddandet av karln går vida över och förbi både far + mor + lillasyster samt morföräldrarna i Småland som naturligtvis INTE kan ha ens misstanken klättrande vid släkt-träds-roten

Helt j*vla otroligt !!

(Oavsett egentligen, helt j*vla oavsett så bör fler högre uppsatta personer synas lika noga som man synar de mest nämnda initialer här på forumet !! Egentligen är inte jag övertygad om att BW är gärningsman/baneman men han är inblandad i skiten typ; strax före/under ELLER efter försvinnandet)
Är det kännt för dig om BW eller någon i hans familj hade kopplingar till högre ort?
Vilka kan det då röra sig om?
Citera
2019-07-24, 22:41
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Vi har känt varandra och umgåtts, men främst efter 1993.

Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Kan inte dra mig till minnes att denna PeNi är någon jag kännner eller ens känner till.
Jag kan ännu mindre utifrån detta avgöra vad eller vilka bilar denna man har haft.
Hur eller om PK var bekant med honom vet jag inget om.

Samma svar som vanligt: "Vet inte vem det är" och "Efter 1993". Aldrig före 1992 ... Hur många gånger har vi inte läst dessa idiotsvar?!
Citera
2019-07-24, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Samma svar som vanligt: "Vet inte vem det är" och "Efter 1993". Aldrig före 1992 ... Hur många gånger har vi inte läst dessa idiotsvar?!

Kanske för att det stämmer....Vem vet?
Citera
2019-07-24, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.

Citat:
Ursprungligen postat av skovdebosse
Kanske för att det stämmer....Vem vet?

Kan ju hålla med lite där. Herr PU har faktiskt inte svarat på en enda fråga. Däremot kan jag förstå varför han inte gör det. Inte kul att bli uthängd.....skyldig eller inte.
Undrar bara varför han hänger här? Blir ju inte mindre misstänkt av att skriva massa "vet ej".
Citera
2019-07-25, 01:15
Medlem
Citat:
Fet stil:

För mig samt för en hel del andra: FULLSTÄNDIGT OBEGRIPLIGT !! Att människan BW tillsammans med sina allra närmaste, har lyckats lura skjortan av Polis - Media - Familj - Allmänheten i M-stad....

Hoppas innerligt att hans närmaste "sover gott" över de lögner som ligger bakom hans "alibin"...
Fråga för bövelen ine nu: Hur kan du veta det ???? Jo, stötte på "patrull" från högre ort när det i mitt luskande blev stekhett !! Men skyddandet av karln går vida över och förbi både far + mor + lillasyster samt morföräldrarna i Småland som naturligtvis INTE kan ha ens misstanken klättrande vid släkt-träds-roten

Helt j*vla otroligt !!

(Oavsett egentligen, helt j*vla oavsett så bör fler högre uppsatta personer synas lika noga som man synar de mest nämnda initialer här på forumet !! Egentligen är inte jag övertygad om att BW är gärningsman/baneman men han är inblandad i skiten typ; strax före/under ELLER efter försvinnandet)

Han har också lurat skjortan av systrarna då konstaterar jag. Var det också med hjälp av högre ort? Du måste vara oerhört tydlig här nu med tanke på de rätt allvarliga anklagelser du driver ovan. Prinsessans frågor är helt avgörande.
Citera
2019-07-25, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Han har också lurat skjortan av systrarna då konstaterar jag. Var det också med hjälp av högre ort? Du måste vara oerhört tydlig här nu med tanke på de rätt allvarliga anklagelser du driver ovan. Prinsessans frågor är helt avgörande.

Bara lägg av !!

Vet att du tidigare inte gillat "BW spåret".
Du är kanske en som skyddar en annan som skyddar en annan...osv
I så fall skall DU nog vara mer på din vakt än jag.

Du vet enligt mig inte ett skit. Är du så korkad att du inte tror att
osanningar finns inom familjer ??!?

Nåväl, har inte min hälsa i skick så jag får tacka alla i tråden så länge.
Kämpa på !!
Citera
2019-07-25, 09:10
Medlem
Citat:
Fet stil:

Helt j*vla otroligt !!

Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Ang. det jag fetmarkerat.

Vad menar du med det? Kan du utveckla?

Finns det någon koppling mellan BW med familj och poliser? Eller hur menar du att han skyddas (om vi bortser från hans familj)?

Citat:
Bara lägg av !!

Kämpa på !!

Mycket intressant information
Om din hälsa är vacklande är det ännu viktigare att du om du vill bidra till en lösning, skriver det du vet i klartext.

Princessans fråga är naturligtvis intressant, men kommer knappast svara på vad som hände med Helena.
Möjligen lyfta BW ytterligare som möjlig del i brottet.
VET du med säkerhet att eller om någon av de familjemedlemmar du nämner är alibi för BW?
Jag har nämligen en 1a hands uppgift som talar starkt emot att så kan vara fallet.
Det är också en av orsakerna till varför jag i flera år efterlyst mer info om var BW var vid tidpunkten tör försvinnandet, du är den första på alla år som tycks veta något.
Vad vet du om BW'S alibi?
Citera
2019-07-25, 09:39
Medlem
Citat:
Bara lägg av !!

Kämpa på !!

Jag efterfrågar klarhet, du går till personangrepp.
Citera
2019-07-25, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badboy rider
Mycket intressant information
Om din hälsa är vacklande är det ännu viktigare att du om du vill bidra till en lösning, skriver det du vet i klartext.

Princessans fråga är naturligtvis intressant, men kommer knappast svara på vad som hände med Helena.
Möjligen lyfta BW ytterligare som möjlig del i brottet.
VET du med säkerhet att eller om någon av de familjemedlemmar du nämner är alibi för BW?
Jag har nämligen en 1a hands uppgift som talar starkt emot att så kan vara fallet.
Det är också en av orsakerna till varför jag i flera år efterlyst mer info om var BW var vid tidpunkten tör försvinnandet, du är den första på alla år som tycks veta något.
Vad vet du om BW'S alibi?

Ahhh...så var det "klartext" du/ni vill ha. Suck. Hade NÅGON ENDA talat/skrivit klartext när fallet startade på detta forum så hade fallet till 99 % varit löst på mindre än ett år.
Jag kommer vid de sista 2-3 pusselbitar som saknas för mig att tala/skriva i klartext tydligare än
andra kan föreställa sig.
Förstå att det är j*vligt svårt att "ta sig förbi" en mur av uppbackare till
vissa personer...väntar på att någon i den kedjan glömmer vad hen sagt tidigare.'
Jag önskar i alla fall att denne BW bör synas med MIKROSKÅP !!

Kan du PM:a mig vem din källa är som avgör grabbens alibi till sin fördel ?
Citera
2019-07-25, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Jag efterfrågar klarhet, du går till personangrepp.

O.K Lubbe. Ber om ursäkt men jag fick ett hjärnsläpp och vill inte vara så skogstokig som
du fick sota för. Anledningen till detta hjärnsläpp var att jag för ca en vecka sedan, åter igen fick en
lögnare i mina efterforskningar...Ett bakslag för mig. MEN nu finns det i alla fall en spricka bland
BW:s alibi-trupp.

Jag kan säga Er alla att tack vare mina försök att kolla dessa alibin har sagt upp bekantskapen med
alla sex släktingar jag har i M-stad. Två av dessa kunde jag aldrig ana vara fega kräk och ljuga för
att skydda andra skyddare. Just den biten har jag svårt för.

Jösse namn !! Är grabben HELT oskyldig så ut med dessa bevis då !!
Varför krångla till det och mörka vad grabben hade för sig 12 timmar innan samt 12 timmar efter om han
nu HAR vattentäta alibin ?!?
Citera
2019-07-25, 14:49
Medlem
Citat:
O.K Lubbe. Ber om ursäkt men jag fick ett hjärnsläpp och vill inte vara så skogstokig som
du fick sota för. Anledningen till detta hjärnsläpp var att jag för ca en vecka sedan, åter igen fick en
lögnare i mina efterforskningar...Ett bakslag för mig. MEN nu finns det i alla fall en spricka bland

Jag kan säga Er alla att tack vare mina försök att kolla dessa alibin har sagt upp bekantskapen med
alla sex släktingar jag har i M-stad. Två av dessa kunde jag aldrig ana vara fega kräk och ljuga för

Varför krångla till det och mörka vad grabben hade för sig 12 timmar innan samt 12 timmar efter om han

Ok, ursäkt godtagen. Du verkar ju ha något på g, uppdatera oss gärna framöver.
Citera
2019-07-25, 15:20
Medlem
Citat:

Och varför skulle du ha gjort det? Är du släkt med BW? Och vad är det dom skyddar? Säg hur det ligger till ist. Blir så himla mycket enklare.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in