Citat:
Ursprungligen postat av
Kirkemo
Men du sa at det var et gjestetoalett? Bruker dem det til vanlig Tom og Anne? Eller kan det tenkes at hun har forskanset seg der?
En eldre dame som kanskje har litt dårlig rygg vil vel gjerne benytte toalettet i samme etasje. Forskanset hun seg peker det mot at hun var i live, og at GM kanskje var ukjent og kom inn ytterdøren. Men mulig slepesporet var konstruert, slik en nevnte her.
Jeg tror de kan lese mye ut fra det sporet. Og det er noe av det de har delt med pressen. De har dessverre også nevnt at handlingen bærer preg av stor brutalitet, og det i sammenheng med denne infoen.
For min del var det første gang jeg fikk virkelige stygge bilder i hodet, og det gikk opp for meg hva som faktisk hadde skjedd. Det var ikke bare en eldre kvinne som var blitt kidnappet av noen som skulle ta vare på henne et sted for å prøve og få en stor sum penger for så å levere henne tilbake. Det var noe stygt og brutalt hun hadde opplevd og hun ville antagelig aldri komme tilbake. Hennes siste øyeblikk her på jorden var fylt av redsel og smerte. Den detaljen gjorde at man skjønte alvoret. Og vi har en GM eller flere som må stå til rette for denne handlingen.