2019-07-24, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Jag är fullständigt övertygad om att Bella tipsade Expressen, som kontaktade bildbyrån, som i sin tur skickade ut en fotograf.

Så tror jag också att det ligger
till.
Citera
2019-07-24, 21:36
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Du kan ej jämföra Isabelle med thaländskor. Till att börja med e hon svensk och prisbilden är hrlt annorlunds

Klart jag kan. Hon kostade bara mer. Men hon öppnade benen för ett pris.
Citera
2019-07-24, 21:54
Medlem
sektledarenIIs avatar
På hennes Instagram idag finns det två sekvenser när hon badar med sina barn, vad naturligt det ser ut
Citera
2019-07-24, 21:55
Medlem
Citat:
Jag klev upp klockan åtta imorse och satte mig i bilen för att köra till Rådmansö för att hälsa på min bästis plus barn. Rasmus var iväg på jobb. Vi åt både frukost och lunch och hann uppdatera varandra om livet för det var tre veckor sedan Sheila och jag sågs. Underbart mysigt.

Efter lunch kramades vi hejdå och jag åkte hem, tog ett avstämningsmöte med Ida hemma (äntligen är poolen snart klar!) och sedan blev jag upphämtad av en i mitt säkerhetsteam och vi hämtade upp barnen och åkte till Arlanda.

Arlanda-bilen till flygplanet. Det är en sådan service vip:en har vilket gör allt väldigt smidigt. När SAS-planet är fullsatt, kör bilen oss direkt till planet och vi kan kliva på och man slipper vanlig säkerhetskontroll och gate. I mitt fall som reser halva året sparar jag mycket tid.

https://www.isabellalowengrip.se/2019/07/22/fran-radmanso-till-rivieran/
Citera
2019-07-25, 00:12
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Hon har gjort precis som de thailändskorna du nedvärderat i feministforumet gjort. Du verkar dock inte se likheten, då hon råkar vara blond. Hon sålde sig som så många andra tidigare gjort.

Det är inte i närheten av samma sak. Dessutom undrar jag varför du tycker att det är helt okej gällande thailänskor men inte gällande Isabella? Eftersom du nu tycker att det är samma sak.
Dessutom så var det männen jag ifrågasatte först och främst, inte kvinnor i Thailand. Sluta skapa halmdockor.
Senast redigerad av Moment22x22 2019-07-25 kl. 00:31.
Citera
2019-07-25, 00:32
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Klart jag kan. Hon kostade bara mer. Men hon öppnade benen för ett pris.

Idiot, hon har egna pengar. Det går inte att jämföra.
Återigen så är det männen som köper thailändska fruar som ifrågasattes.
Det mest tragiska är att män överhuvudtaget betalar för sex.
Citera
2019-07-25, 01:34
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Hon har gjort precis som de thailändskorna du nedvärderat i feministforumet gjort. Du verkar dock inte se likheten, då hon råkar vara blond. Hon sålde sig som så många andra tidigare gjort.

Ditt svar är riktat till en annan skribent men din tanke här är inte helt oäven, BB hade mycket väl kunnat välja en annan kille/man som matchar henne utseendemässigt/åldersmässigt men hon valde istället en dubbelt så gammal miljardär eller så var det han som valde henne för lite tidsfördriv efter skilsmässan.

Men med bakgrund av allt detta så verkar hon ändå ha sålt sig på nåt sätt men det hela är inlindat i rosa drömmar av glitter och glamour, vackra bilder på nätet som visar upp turturduvorna, champagne, fina middagar, lyxresor, mingel i södra Frankrike osv men det är likväl fråga om att "sälja sig" till högstbjudande.
Citera
2019-07-25, 08:40
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men med bakgrund av allt detta så verkar hon ändå ha sålt sig på nåt sätt men det hela är inlindat i rosa drömmar av glitter och glamour, vackra bilder på nätet som visar upp turturduvorna, champagne, fina middagar, lyxresor, mingel i södra Frankrike osv men det är likväl fråga om att "sälja sig" till högstbjudande.
’högstbjudande’ är bra sammanfattat!
Hon har valt den rikaste
Hon kunde ha valt den trevligaste och mest fysiskt attraktiva mannen hon kunde hitta i lämplig ålder och med ett attraktivt utseende
Citera
2019-07-25, 10:45
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Hon har valt den rikaste
Hon kunde ha valt den trevligaste och mest fysiskt attraktiva mannen hon kunde hitta i lämplig ålder och med ett attraktivt utseende

Fast det ligger till att gamlingen vill ligga med någon yngre ettag han skiter i om det kostar lite resor för det hade det gjort oavsett om han varit där ensam eller med andra vänner, nu spelar det ingen som helst roll på hans bankkonto huvudsaken är att han får ligga med en yngre som han förmodligen tycker har bra driv och kör eget mot hans ex fru.

BB vill såklart ha honom för hans kontakter och ett litet äventyr men hennes problem är att hon inte ser så himla bra ut och har igentligen aldrig gjort inte ens innan barnen, men skavankerna får hennes "team" men diverse folk runt omkring henne fixa till. Jag hoppas snubben lessnar efter ettag och hittar på något bättre att fördriva sin tid och pengar på, om han inte haft pengar och kontakter hade hon aldrig träffat honom.
Citera
2019-07-25, 22:57
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Hon har valt den rikaste

En miljardär kan få den kvinna han vill ha, BB kan däremot inte få de miljardärer hon vill ha men nu var det en som högg på kroken!

Mysteriet är varför han hänger med henne, inte varför hon hänger med honom!

Tycker hon gör rätt och om han vill strö pengar över henne angår inte någon mer än dem!

Dock misstänker jag att han håller hårt i plånboken, och jag befarar att deras relation kan avslutas lika fort som den inleddes!

Men det kan ju hålla livet ut för dem! Det vore väl gôtt! Orka dra ihop egna stålar om man kan gänga sig med en miljardär! Och hela hennes bloggande och företagande hur framgångsrikt det nu är har ju faktiskt resulterat i att hon fångat en mångmiljardär!

Blondinbella - Denhär tråden 1-0.

Hade hon varit en vanlig frånskilld förortsmorsa i träningsoverall med en cigg i mungipan så hade aldrig miljardärerna nappat!

Hon vill bara leva ett liv i lyx och var det detta som krävdes så är hon OK med det och jag kan inte klandra henne!
Citera
2019-07-25, 23:01
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junk
Fast det ligger till att gamlingen vill ligga med någon yngre ettag han skiter i om det kostar lite resor för det hade det gjort oavsett om han varit där ensam eller med andra vänner, nu spelar det ingen som helst roll på hans bankkonto huvudsaken är att han får ligga med en yngre som han förmodligen tycker har bra driv och kör eget mot hans ex fru.

BB vill såklart ha honom för hans kontakter och ett litet äventyr men hennes problem är att hon inte ser så himla bra ut och har igentligen aldrig gjort inte ens innan barnen, men skavankerna får hennes "team" men diverse folk runt omkring henne fixa till. Jag hoppas snubben lessnar efter ettag och hittar på något bättre att fördriva sin tid och pengar på, om han inte haft pengar och kontakter hade hon aldrig träffat honom.

Yngre, javisst, men en lönnfet tvåbarnsmorsa är alltid en lönnfet tvåbarnsmorsa. Men de kanske bara gillar varandra helt enkelt?
Citera
2019-07-26, 00:39
Medlem
Han kanske redan fått kalla fötter, hon fick gå ensam på AIDS galan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här