Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Sprid kärlek ❤️ inte hat. Sluta hata. Eller vad det nu är dom har som slogan i varje video.
Men det är okej för dom att sprida sitt hat mot Fadern som inte får försvara sig.
Ett mynt har alltid 2 sidor. Precis som kommentarerna här inne. Men så fort man skriver något negativt om Jewels och Issy så sitter någon och rapporterar varje inlägg. Så snart har tråden här bara Jewels'n Issy lovers.
Jag satte mig ner igår kväll och gick igenom alla deras videos 3 år tillbaka i tiden.
Hittade mer än 5 st videos där dom talar illa om Pappan. Det är förtal tycker jag. Dom sätter honom i dålig dager.
Smutskastar honom. Sprider rykten/lögner. Är det rätt? Vem säger att allt dom säger och påstår är sant?
Visst det kanske är sant men varför får inte Pappan säga och berätta sin historia? Är allt Pappan säger lögn?
Vad vet vi om det?
Men det är oftast bara Jewels sida av myntet vi får se och höra om. Pappan tystas ner.
Det kanske inte hjälper men jag valde att flagga alla deras videos om Pappan. Jag anser att det är förtal. Det var inte några videos jag hittade utan rätt många där dom sprider allt annat än kärlek.
Jag tycker dom borde plocka bort alla videos om Pappan. Det borde dom själva göra.
Min åsikt.
Sprid kärlek ❤️ inte hat.
Du borde påpeka det för familjen i en live eller så. Håller med till viss del, kanske inte att det skulle vara förtal (alltså enligt den juridiska definitonen), men att det kan vara omoraliskt kan eventuellt vara rätt. Samtidigt, det som gör att jag inte helt håller med dig, pappan har möjligheter att försvara sig, han kan starta en egen kanal, han kan skriva på forum och han kan starta en blogg. I övrigt en bra idé, om du tycker det är olämpligt innehåll, bör du flagga klippen. Hoppas det får önskad effekt.