2019-07-23, 23:33
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Ett ord om hennes ekonomi och bolag !
Flattered ( eller vad dessa fula kvalitets skor heter ) har gjort miljon förlust i år .
Hennes salva fabrik gör inga stora vinster jämfört med vad hon omsätter .
Varför dejtar hon en gubbe ? Såklart så är han den röda tråden att träffa det ” rätta folket
Spelar ingen roll hur korkad och obildad du är .... med rätta kontakterna och pengarna blir du accepterad . Gissar att hennes boyfriend har de rätta ” kontakterna i bla USA , kontakter som hon inte skulle lyckas hitta själv . En bloggare från Sverige med 100 projekt och lika många konkurser . Där är hon en i mängden och hennes roll som mäktig kommer bara att framstå som ett stort skämt .
Världens mäktigaste man är Påven .
Och så har vi världens mäktigaste kvinna ... IL 😂😂😂 man behöver inte ha många hjärnceller att förstå vart allt detta kommer att sluta för henne 🤔

Jag har inte nån särskilt stor koll på henne. Hon verkar vara en arbetsam människa. Kan inte se varför man får ett sånt stort behov av att gagga om hennes val av man eller hans val av kvinna. Det handlar inte om någon utsatt fattig person utan två välmående svenskar som gjort ett val att vara med varandra,
Citera
2019-07-24, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
ISABELLA LÖWENGRIPS OKÄNDA FÖRLAMNING PGA BORELIA - Är det sant?
Isabella Löwengrip gör reklam för ett företag som säljer vaccin, bland annat mot borrelia. Hon skriver i sitt inlägg 20190718 att hon hade borelia för några år sedan.

Jag har faktiskt en läskig erfarenhet när det kommer till fästingar, jag blev själv drabbad av Borelia för några år sedan. Då blev jag delvis förlamad i kroppen, något som var otroligt läskigt men som gick att bota. Idag mår jag bra men jag har verkligen respekt för de sjukdomar fästingar kan bära, så kan inte upprepa för mycket hur viktigt det är att vaccinera er mot TBE.

https://www.isabellalowengrip.se/2019/07/18/sommarredo-med-vaccindirekt/
Du får hänvisa till rätt källa. Rubriken och undertexten kommer härifrån https://asterixia.se/2019/07/isabella-lowengrips-okanda-forlamning-pga-borrelia-ar-det-sant/
Citera
2019-07-24, 02:34
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
En psykopat älskar att vara i Centrum .
Berättar gärna och ofta hur bra , duktig , rik och fin de är .
De hatar när någon annan stjäl uppmärksamhet från dem , svårt att ta ett nej .vänskap och tillit är bara ytliga saker som oftast inte får plats hos en psykopat .
Tycker detta stämmer klockrent på denna människa .
Bellsan har sagt att hon inte har några vänner och att hon ljuger mycket och om allt.Hon är uppenbart fixerad vid lyx och yttre tecken på framgång.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag har inte nån särskilt stor koll på henne. Hon verkar vara en arbetsam människa. Kan inte se varför man får ett sånt stort behov av att gagga om hennes val av man eller hans val av kvinna. Det handlar inte om någon utsatt fattig person utan två välmående svenskar som gjort ett val att vara med varandra,
En ledtråd: du befinner dig i ett SVALLERFORUM. Här är det fritt fram (nästan) att diskutera Bellsans göranden och låtanden.
Utan sociala medier och skvallret skulle Bellsan inte tjäna pengar. Affärsmodellen bygger helt på att människor pratar och skriver om henne. Dock kan hon inte styra vad som skrivs och tycks.
Senast redigerad av DoraF 2019-07-24 kl. 02:36.
Citera
2019-07-24, 07:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF

En ledtråd: du befinner dig i ett SVALLERFORUM. Här är det fritt fram (nästan) att diskutera Bellsans göranden och låtanden.
Utan sociala medier och skvallret skulle Bellsan inte tjäna pengar. Affärsmodellen bygger helt på att människor pratar och skriver om henne. Dock kan hon inte styra vad som skrivs och tycks.

Ja, det har du rätt i. Svårt att argumentera emot den.
Citera
2019-07-24, 10:25
Medlem
trottwells avatar
Vem tipsade Expressen?

Att Expressen av en slump skulle haft fotografer på plats i Frankrike på rätt plats och vid rätt tillfälle betraktar jag som omöjligt, det finns bara två personer som kan ha tipsat Expressen och jag tror inte att det är Erik Selin. Vem kan det då vara??
Citera
2019-07-24, 10:31
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vem tipsade Expressen?

Att Expressen av en slump skulle haft fotografer på plats i Frankrike på rätt plats och vid rätt tillfälle betraktar jag som omöjligt, det finns bara två personer som kan ha tipsat Expressen och jag tror inte att det är Erik Selin. Vem kan det då vara??

om du kollar foto-byline på dom bilderna står fotografens namn och vilken bildbyrå hen sålt bilderna till. som expressen sedan köpt bilderna från. givetvis skickar inte expressen ner en egen fotograf, hur tänkte du nu?

det var säkert andra kändisar på restaurangen/båten där bella och erik befann sig och fotografen var förmodligen där för att fota dom och så råkade bella hamna med också.

precis som på röda mattan för balmain-visningen i paris. bella är en nobody som ingen utanför sverige bryr sig om eller ens vet om.
Citera
2019-07-24, 10:37
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
om du kollar foto-byline på dom bilderna står fotografens namn och vilken bildbyrå hen sålt bilderna till. som expressen sedan köpt bilderna från. givetvis skickar inte expressen ner en egen fotograf, hur tänkte du nu?

det var säkert andra kändisar på restaurangen/båten där bella och erik befann sig och fotografen var förmodligen där för att fota dom och så råkade bella hamna med också.

precis som på röda mattan för balmain-visningen i paris. bella är en nobody som ingen utanför sverige bryr sig om eller ens vet om.

Lilla fröken behöver inte tala om för mig hur man ser vem fotografen är.

Jag är fullständigt övertygad om att Bella tipsade Expressen, som kontaktade bildbyrån, som i sin tur skickade ut en fotograf.
Citera
2019-07-24, 10:41
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Lilla fröken behöver inte tala om för mig hur man ser vem fotografen är.

Jag är fullständigt övertygad om att Bella tipsade Expressen, som kontaktade bildbyrån, som i sin tur skickade ut en fotograf.
Visst ligger Bellsan och hennes boendestödjare bakom bilderna. De tipsade Expressen.
Publiceringen har ju på känt Bellsanmanér föregåtts av postningar på bloggen och IG.
Tidpunkten är noga vald.

Det vore konstigt om tipsaren var Erik Selin.
Senast redigerad av DoraF 2019-07-24 kl. 10:55.
Citera
2019-07-24, 12:15
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Vad har du fått Möja ifrån???????? Pengarna kommer i alla fall inte så vitt är känt från fastighetsmiljardären i Göteborg!

1. Hon flög till Stockholm för att dels hämta sin bägge barn hos deras pappa.
2. Hon har en vännina som bor på Rådmansö som hon hälsade på.
Isabella var i Stockholm i ca 24 timmar innan hon och barnen flög tillbaka ner till Nice!

Vilket framgår av hennes blogg. https://www.isabellalowengrip.se/2019/07/22/fran-radmanso-till-rivieran/

Nu har jag bara skummat men det är ju uppenbart att hon har problem i huvudet, varför ens skryta med vip servicen på arlanda den har ju igentligen alla som jobbar råd med och är inget speciellt herregud barnen hon har är ju i en ålder där dom kan gå och bära sitt bagage själv till incheckningen det är ju inte alls svårt.

Nä fifaen för en sådan vidrig person som bara vill skryta med hur framgångsrik hon är hoppas att allt går utför när hennes följare fattar vad som försigår.

Citat:
Price list
All prices are exclusive of VAT. Amount in SEK.
VIP arrival or departure service with scheduled flights
Basic rate 1 passenger: 4,200
Charge per additional passenger: 1,100
Charge per additional child 2–12 years: 600
Transit 1–3 passengers (per additional see above): 7,400

Greeter >3 persons: 300
VIP Service private jet (for arrivals or departures)
Basic rate 1–5 passengers: 3,400
Basic rate 6–10 passengers: 4,500
Charge per additional passenger >10 passengers: 350/passenger
*Crew Express/flight 2 h prior departure: 2,000
*Additional charge Crew Express/flight >2 h prior departure: 1,000/h
Additional charge booking <12 h prior departure: 1,000

https://www.swedavia.com/arlanda/vip-services/#gref
Citera
2019-07-24, 18:25
Bannlyst
Vilken härlig dag vid poolen idag i st tropes. Härliga veckor framåt och gå på elton jons aidsgala för att stödja är fantastiskt av Isabelle. Sedan efyer semestern off to U S of A för att ta över kontinenten med krämerna 😎
Citera
2019-07-24, 19:53
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22

Hon har gjort precis som de thailändskorna du nedvärderat i feministforumet gjort. Du verkar dock inte se likheten, då hon råkar vara blond. Hon sålde sig som så många andra tidigare gjort.
Senast redigerad av Helge.Palmcrantz 2019-07-24 kl. 19:56.
Citera
2019-07-24, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Hon har gjort precis som de thailändskorna du nedvärderat i feministforumet gjort. Du verkar dock inte se likheten, då hon råkar vara blond. Hon sålde sig som så många andra tidigare gjort.
Du kan ej jämföra Isabelle med thaländskor. Till att börja med e hon svensk och prisbilden är hrlt annorlunds
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in