Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Så du erkänner att du särskrev och behärskar svenska dåligt? Bra!
Det är alltid bra att kunna erkänna sina misstag ja, önskvärt om fler kunde göra det :-)
Det är mänskligt att göra fel, och då kunna rätta till det och ta lärdomar av det är sunt.
Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Resten av din blaja & utläggning om " svenska språket " orkar jag inte kommentera! Patetiskt! När du själv är kass på svenska! Och du jag kan också skriva av Wikipedia & andra sidor!
Gjorde det enkelt för dig så du slipper leta fakta, noterar att du har många förutfattade meningar så lite fakta kan väl aldrig skada tänkte jag ;-)
Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Klart att du och dina meningsfränder sågar mig och mina argument! Så att du sågar min argumentation det imponerar inte ett dugg på mig grabben!
Visst, du kan alltid göra som strutsen, sticka huvudet i sanden och låtsas som ingenting. Fine. Men det förändrar inte faktumet att flera noterat att de resonemang du framför är svaga. Hävdar man dumma och felaktiga saker får man också räkna med att bemötas. Speciellt på ett diskussionsforum. Passar det inte kanske du borde blogga istället? Då får du ju en chans att kunna stå oemotsagd om det är det du önskar?
Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Gillar du inte mina svar och eller/ argument så skriv inte till mig! Det är mycket enkelt Ateister verkar mest ha vakuum mellan öronen då jag klargjort ett tvåsiffrigt antal gånger att jag är inte intresserad av att fortsätta diskutera!
Gillar och gillar, jag kanske inte håller med. Det är som sagt ett diskussionsforum du är inne på, då borde du rimligen räkna med att få kommentarer och åsikter av andra som inte tänker som du.
Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Ändå fortsätter ni svagbegåvade att skriva! Get a life!
Snacka om att inte bara skjuta sig själv i foten!
Inte alls, vi skriver ju till, för att använda ditt uttryck "svagbegåvade" i hopp om upplysning och insikt.
https://illvet.se/kultur/religion/darfor-ar-ateister-mer-intelligenta-an-religiosa-manniskor