Citat:
Ursprungligen postat av
cocacolapulver
Till er små små pojkar som förmodligen är avundsjuka på hans framgång, livsstil osv etc osv och sitter här som fega patetiska jävla nollor och hatar på hans kropp bara för att ert antagligen händelselösa liv suger och ni antingen är för jävla lata för att göra nå vettigt av saken eller kanske är ni redan fast i nån halvdan villa, kör Opel och är med nån trött brud som hade sin bästa tid i livet när hon gick i högstadiet, hon vill aldrig ligga och slutar aldrig tjata och gnälla på precis allt, har ni riktigt otur är hon väl vegan också och vägrar laga kött åt er så ni också tvingas äta bönor och linser för ni inte pallar eller kan laga mat själva för eran jävla morsa har fortfarande inte slutat hönsa med er trots att ni sitter där med åldersnoja delux och är 32 bast. Sen har ni säkert en jobbig jävla skitunge också som retar folk i skolan å kallar dom för bögar för att dölja sin egen osäkerhet samtidigt som han fortfarande äter grus fast han är typ 10 eller så äre kanske en sån där psykosunge som petar i näsan samtidigt som hon stirrar sönder folk och gallskriker varje gång ni är på Ica å handlar. Spelar ingen roll om ni så hade sett ut som fucking Johannes Leonidas - jag hade hellre knullat anis alla dagar i veckan än att vistas i samma säng som nån som beter sig värre än en osäker 10 årig snorunge.
Å ah, faktiskt så ä mitt liv rätt pundigt å händelselöst också men som ja behöver då fan inte hata på andras framgång för att ja hellre sitter här o drar ladd o pundskriver konstiga meddelanden på Flashback - som man bäddar får man ligga o hör sen
Hållet med helt!
Jag tillhör vanligtvis inte målgruppen för dessa YouTubers då jag är i 40årsåldern men anis sticker ut för mig. Vet inte riktigt hur jag fick hans video som förslag på Youtube men jag gillar både snubben och hans "content" (som det tydligen heter) rejält.
Han är otroligt jordnära och "sig själv" vilket skiljer sig från typ 99% av alla kändisar i sociala medier, han spelar liksom inte teater på samma sätt, han verkar låta sitt innehåll få vara det intressanta istället för att desperat jaga varje chans till uppmärksamhet genom att spela över eller försöka vara extrem på något sätt. Han verkar också vara rätt snäll, förbannat rolig, och han verkar ha en bra kommunikation med sina wievers (fan vad jag är bra på terminologin).
Sen är det intressant innehåll med, reaktionsvideorna är förbannat roliga och intervjun med odz är riktigt grym t.ex.
Fnissade lite när det skulle jämföra hur kontroversiella de var och anis berättade att han får klagomål för att han svär ibland

.
Han verkar vara en ganska snäll, mysig kille med ett sjuhelvetes driv och en grym förmåga att rikta sitt fokus och sin kreativitet. En skön kille helt enkelt, utan något behov av att vara någon annan än sig själv.