2019-07-22, 15:27
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Ställer frågan till er som har bättre koll på alpra med tramadol än mig. Har käkat under dagen, samt dagarna innan ca 8-10 mg alpra (lägger siffran högt för säkerhetsskull) per dag. Jag har nu kommit över ca 100 mg röd tramadol, alltså en halv. Tänkte inte sova ännu men är det ok dos iom att tramadol-dosen är så liten?

Känner inte av benzon så mycket (klassisker) så jag tänkte boosta, är det safe eller bör jag undvika? Bör tilläggas att jag inte tagit tram sedan i vintras.

100mg tram med Alpra är hur lugnt som helst
Citera
2019-07-22, 15:56
Medlem
mr.aidss avatar
Tjena Flashback!

Sitter på cirka 1000mg tramadol samt 900mg lyrica som jag tänkte ha lite mysigt med ikväll. Vad tror ni jag bör slänga i mig för dosering för att ha riktgt mysigt?

Har redan lite tolerans på tramadol då jag behöver cirka 500/600mg för att verkligen känna av det. Lyrica är jag helt färsk på.

Har hört att båda två sänker kramprisken och kramp vill jag helst undvika.

Skulle 600mg tram + 600mg lyrica vara en bra dosering tror ni?
Citera
2019-07-22, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Finns inga rykten att det är fenta i dem vita, är endast i dem röda.

EDIT: Är dem röda HAB som det har funnits spår av fenta i.

Inte rört tram på flera år men att alla verkar föredra vita indiska tamol xx framför all annan tram är ett märkligt fenomen. Bara en pundare kan inte klara av att de luktar fishy, att ens lita på Indien igen är helt otroligt. Det får en än att fundera på om där befinner sig en stor förnekelse undermedvetet hos individen.
Citera
2019-07-22, 16:17
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Tjena Flashback!

Sitter på cirka 1000mg tramadol samt 900mg lyrica som jag tänkte ha lite mysigt med ikväll. Vad tror ni jag bör slänga i mig för dosering för att ha riktgt mysigt?

Har redan lite tolerans på tramadol då jag behöver cirka 500/600mg för att verkligen känna av det. Lyrica är jag helt färsk på.

Skulle säga att 600mg lyrica är på tok för mycket om du är helt färsk på det. Skulle rekommendera att börja med tramadol, i lite mindre mängd än vanligt. Och någon timme senare ca. 100mg lyrica. Brukar boosta på rätt rejält trots låga doser lyrica. Vissa är mer känsliga för lyrica än andra, mitt råd är att ta högst 100mg för att känna på det i den blandningen.
Citera
2019-07-22, 18:41
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Inte rört tram på flera år men att alla verkar föredra vita indiska tamol xx framför all annan tram är ett märkligt fenomen. Bara en pundare kan inte klara av att de luktar fishy, att ens lita på Indien igen är helt otroligt. Det får en än att fundera på om där befinner sig en stor förnekelse undermedvetet hos individen.

Dem vita är dem skönaste trammen enligt dem flesta, dem röda så är ruset ganska äckligt och obehagligt, det är vad jag har hört från andra som har testat dem röda iaf.
Citera
2019-07-22, 18:42
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Tjena Flashback!

Kör på 400-500mg tram & max 200mg Lyrica för en bra kväll.
Citera
2019-07-22, 18:49
Medlem
Citat:
Dem vita är dem skönaste trammen enligt dem flesta, dem röda så är ruset ganska äckligt och obehagligt, det är vad jag har hört från andra som har testat dem röda iaf.

Frågan man ska ställa sig är varför de är just de skönaste tramadolen, om ämnet är tramadol skall det inte spela någon större roll vilket land skiten kommer ifrån, vad som spelar roll är innehållet och Indien har redan visat hur deras tramadol marknad ser ut, men alla litar blint enbart för att det känns inte riktigt samma som de röda. Vet ni hur många rc-opiater som existerar och kan blandas med en tablett som också råkar innehålla tramadol.
Citera
2019-07-22, 18:51
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Frågan man ska ställa sig är varför de är just de skönaste tramadolen, om ämnet är tramadol skall det inte spela någon större roll vilket land skiten kommer ifrån, vad som spelar roll är innehållet och Indien har redan visat hur deras tramadol marknad ser ut, men alla litar blint enbart för att det känns inte riktigt samma som de röda. Vet ni hur många rc-opiater som existerar och kan blandas med en tablett som också råkar innehålla tramadol.

Helt ärligt så tycker jag själv att indiska vita tamol xx har mkt skönare rus än andra tramadol, t.e.x dem svenska tradolan som är 100mg, fast har vuxit ifrån tramadol, piss opiat imo.
Citera
2019-07-22, 19:27
Medlem
Citat:
Helt ärligt så tycker jag själv att indiska vita tamol xx har mkt skönare rus än andra tramadol, t.e.x dem svenska tradolan som är 100mg, fast har vuxit ifrån tramadol, piss opiat imo.

Vad jag försöker förmedla är att det förmodligen beror på att det finns annat än endast tramadol i indiska.
Citera
2019-07-22, 20:29
Medlem
Dem indiska är bra, smutsiga men bra, och man får mkt för pengarna! Men ingen kan säga att dem skulle va bättre än tex, svenska tramadol 100 ml hexal kapsel, absolut skönaste tramadolen!
Citera
2019-07-23, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Det är klart att man sänker kramptröskeln en del om man tagit ladd men håller man sig under 300mg tramadol så är det ingen fara såvidare man inte har naturligt låg kramptröskel.

Kanske man ska vänta 24h isåfall för att vara 100% safe?
Citera
2019-07-23, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoda23456
Kanske man ska vänta 24h isåfall för att vara 100% safe?
Det är nog det bästa. Iallafall om man tänker ta en större dos tram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in