Citat:
Moderna motorer är effektivare vilket gör att de släpper ut mindre vatten än äldre motorer. Den pseudoartikeln du länkar till är bara trams.
Jag vet inte om du spelar dum men om man lastar på 100 ton gods på ett flygplan så kommer de som lastar på detta inte att gå runt och säga: "dessa kem-tankar ser misstänkta ut, det är något skumt här".
Tror du att det går till på det sättet?
Även om en stressad lastare skulle ana oråd och misstänka något skulle denne snabbt bli tillrättavisad av en överordnad, kanske med hot om att förlora jobbet.
Vittnesmål kan ha ett mycket högt bevisvärde.
Jag vet inte om du spelar dum men om man lastar på 100 ton gods på ett flygplan så kommer de som lastar på detta inte att gå runt och säga: "dessa kem-tankar ser misstänkta ut, det är något skumt här".
Tror du att det går till på det sättet?
Även om en stressad lastare skulle ana oråd och misstänka något skulle denne snabbt bli tillrättavisad av en överordnad, kanske med hot om att förlora jobbet.
Vittnesmål kan ha ett mycket högt bevisvärde.
Han spelar definitivt dum, du och andra kan själva värdera detta mitt vittnesmål utifrån hans föga kvalitativa posthistorik där i princip allting i forumet "Konspirationer och alternativa teorier" förnekas!
Att det besprutas är ett faktum!
Geoengineering Watch skickar ett rop på hjälp: Det är dags för alla som är medvetna om besprutningen att agera. Det är kritiska lägen nu. (juni 2016)
Regeringen och vissa myndigheter i Sverige är JK-anmälda (april 2014) för uteblivna svar om aerosolbesprutning. Detta ledde sin tur till en KU-anmälan (juli 2014).
Markbrytande forskning om kopplingen mellan chemtrails och förgiftande nivåer av t.ex. aluminium (2015). Artikel 2
NASA erkänner chemtrails (2014) + Dokument med planer för geoengineering/chemtrails (1966!). + US Air Force erkänner vädermanipulering med HAARP (2014)
Regionfullmäktige i Shasta County i Kalifornien går med på att undersöka chemtrails, efter att ha lyssnat på experter 15 juli 2014. Presentationerna filmades: Kort och lång version.
Pilot varnar för eskalering + Geoengineering-forskare förskräckt över de möjliga negativa konsekvenserna.
Den "godkända" geoengineeringen närmar sig. (nov 2016) + viss lansering april 2017. Mer om normaliseringen >>>
http://skywatch-sweden.se/