Citat:
Några saker här, för det första har Jewels i några videos sagt sig inte vilja gå ut alternativt inte gå ut. Kan säkert ha ändrat sig nu det är rätt. Sedan har du fel, då den historien jag hänvisade till var just så att hon var ute själv, hon beskrev att hon sprang, inte att hon och Issy sprang, och inte fan skulle hon lämna Issy och rädda sig själv. Men det jag ville ha sagt i mitt inlägg var att de inte gillar att gå ut, och det är därför de inte går till stränder eller annat.
Citat:
Jag var då ute och gick bäst jag ville när jag bodde i Hovsjö, min rumskompis (tjej) var ute med sin vovve vid det mest konstiga tiderna i Hovsjö och trakten däromkring utan att hon kände sig så rädd. När jag bodde i Valsta kunde det väl hända att man träffade folk som ville prata med en vid knäppa tider, men förutom det så var det rätt lugnt. Där hade jag dock ingen kvinnlig rumskompis, men en granne, och hon påstod sig väl känna lite rädsla. Samtidigt kunde man träffa på henne däckad ute i trappen efter en kvällsfylla, så vet inte riktigt hur pålitlig den rädslan var, för i så fall skulle man väl gå in i en lägenhet och låsa dörren om sig.
Men som sagt, känn er gärna rädd för att gå omkring i Sverige ni, ni kommer ju få en chock om ni hamnar på något farligt "ställe". När jag var på utlandstjänst så förstår man ju att folk höll sig inne på kvällarna, där kunde man bli skjuten, men i Sverige.
Men som sagt, känn er gärna rädd för att gå omkring i Sverige ni, ni kommer ju få en chock om ni hamnar på något farligt "ställe". När jag var på utlandstjänst så förstår man ju att folk höll sig inne på kvällarna, där kunde man bli skjuten, men i Sverige.
Men vad är det du inte förstår med att Issy är 15? Spelar ingen roll om de bor i en liten håla långt ifrån storstad, man släpper inte ut sin 15åring mitt i natten.
Gör man det är man inte en ansvarstagande förälder.
Finns inga ursäkter för beteendet. Du kan fortsätta skriva hur många a4or du vill, du har inget att komma med.
Ni har ju större problem än dom vissa av er, Empati är ett av dem. Fb får inget högt betyg av mig i tråden nej...