2019-07-21, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimpMyStrumpa
Ska tydligen vara två somaliegäng som bråkat. Skräll..
Citat:
Ursprungligen postat av Universell
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2019/juli/21/21-juli-0748-uppdatering-vastra-gotalands-lan/

Jag fattar inte varför de knivmördar när de vet att de får fängelse för det. Är de verkligen så höga att de inte fattar vad de gör
Om det nu är somalier så är de indelade i klaner som är i luven på varandra, och deras klantillhörighet är viktigare än något annat för många av dem. Då kan det bli så här, även framför övervakningskameror. Naturligtvis kan det finnas andra faktorer med i bilden. Pengar, knark, ”heder”.
Citera
2019-07-21, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Universell
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2019/juli/21/21-juli-0748-uppdatering-vastra-gotalands-lan/

Jag fattar inte varför de knivmördar när de vet att de får fängelse för det. Är de verkligen så höga att de inte fattar vad de gör

Finns väl ingen som tänker på straff i en allvarlig våldssituation, sen att gå omkring med kniv visar att dessa är bös, skitstövlar o drägg i ett!
Citera
2019-07-21, 10:32
Medlem
Så 2 st babbar knivhuggar varandra, en dör andra överlever.
Antar att både är kriminella, synd att de inte tog slut på varandra då.
Citera
2019-07-21, 11:09
Medlem
sqrt25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Finns väl ingen som tänker på straff i en allvarlig våldssituation, sen att gå omkring med kniv visar att dessa är bös, skitstövlar o drägg i ett!
Att gå omkring med kniv är det absolut tydligaste tecknet på att man är en riktig jävla loser.
Citera
2019-07-21, 11:11
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sqrt25
Att gå omkring med kniv är det absolut tydligaste tecknet på att man är en riktig jävla loser.

Nej det är det inte, i så fall är vi alla losers, man måste väl för fan få kunna få ha möjlighet att försvara sig.
Citera
2019-07-21, 11:18
Medlem
sqrt25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Nej det är det inte, i så fall är vi alla losers, man måste väl för fan få kunna få ha möjlighet att försvara sig.
Så du tror att alla måste bära kniv? Du är på väg att bli en loser.
Citera
2019-07-21, 11:20
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sqrt25
Så du tror att alla måste bära kniv? Du är på väg att bli en loser.

Jag bär inte ens kniv din idiot! Om du möter en somalieneger med kniv utan att ha kniv själv så får du nog räkna med ett du blir losern.
Citera
2019-07-21, 11:27
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Jag bär inte ens kniv din idiot! Om du möter en somalieneger med kniv utan att ha kniv själv så får du nog räkna med ett du blir losern.

Klanverksamhet hör hemma i Afrika. Packa väskorna och vänd hemåt.
Citera
2019-07-21, 11:35
Medlem
jack.danielss avatar
Två negrar som knivar varandra!? Jag ser det som en ickenyhet som inte berör mig det minsta, trots att det sker i ”min” stad.

Ungefär som att media skulle rapportera en kollision i somalia med dödlig utgång! So what?

Tycker dock att ”De Goda” skall bli berörda och fundera över varför kompetensregnet är ute på nätterna och knivar varandra!?
Senast redigerad av jack.daniels 2019-07-21 kl. 11:38.
Citera
2019-07-21, 11:37
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Klanverksamhet hör hemma i Afrika. Packa väskorna och vänd hemåt.

Negrerna och araberna har tagit med sig "klanverksamhet" hit ditt efterblivna dumhuvud! Saken jag skrev handlar inte om klanmentalitet utan om att kunna försvara sig och att man inte är en loser för att man i krigstid beväpnar sig. Åk till Rosengård eller Nordstan eller Rinkeby eller vá fan som helst i princip i Sverige och ta en promenad på natten!
Citera
2019-07-21, 11:57
Medlem
Vis av knivmordet strax innan på andra sidan älven köper jag inte rakt av att det handlar om Somalier, men Nordstan är stort, någon som sett eller hört något från händelsen?
Citera
2019-07-21, 12:10
Medlem
yz44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Stämmer, ingen normal person känner behov av att bära kniv i försvarssyfte.

OnT: Vem vill vistas i Nordstan nu för tiden, det var inte bra förr men det har blivit betydligt värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in