• 1
  • 2
2019-07-20, 20:02
Medlem
http://huntsaboteurssweden.se/Hfeitreports.html

Vet inte riktigt om jag får länka adressen. Men dessa personer har vandaliserat min mark i Jönköpings trakten, så skulle gärna för de första vilja veta varför. Sen undrar jag hur dum är man för att inte inse att jakt är för att kontrollera antalet vilda djur.

Och detta postas i jakt för de är våra jakttorn som tagit smällen.
Citera
2019-07-20, 20:32
Medlem
Obviously för att de är emot all sorts jakt. där har du det allmänna svaret.
Senast redigerad av svamporganismen 2019-07-20 kl. 20:38.
Citera
2019-07-20, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svamporganismen
Obviously för att de är emot all sorts jakt. där har du det allmänna svaret.

Dock mer rädd av de faktum att vi såg en vit 740 glida in utan lampor några veckor sen, så de är organiserat. Sen måste inte de betyda något, men sjukt hur människor inte bryr sig om en annans egendom. Detta är jakttorn som funnits sen min uppväxt, det har ett sentimentalt värde.
Citera
2019-07-20, 21:55
Medlem
Det är väl huvudsakligen Richii Klinsmeister med fru och några hangarounds.
Citera
2019-07-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tenneres
Dock mer rädd av de faktum att vi såg en vit 740 glida in utan lampor några veckor sen, så de är organiserat. Sen måste inte de betyda något, men sjukt hur människor inte bryr sig om en annans egendom. Detta är jakttorn som funnits sen min uppväxt, det har ett sentimentalt värde.
wow, epa-erika är i farten och du skiter på dig, som markägare.. vad består ett jakttorn utav - fyra vertikala brädor och sen en liten horisontell brädbas..sentimentalt, suck.. bara ställa skiten upp igen och reparera den lilla brädan som ev. pajat. Sluta gråt över att någon har vält din lekstuga där du och dina förfäder dödat oskyldiga djur ifrån.
Citera
2019-07-20, 22:10
Medlem
BullensPilsners avatar
Det står på deras hemsida
Citat:
Vi skyr inga medel för att skydda djuren.
Det innebär väl att de kan tänka sig att skada människor/jägare. Det borde innebära att dessa vandaler är markerade hos SÄPO redan.

De kan nog bara hålla på med småbrott, som polisen ändå inte har tid med, men om de gör något grövre åker de dit direkt.
Citera
2019-07-20, 23:00
Medlem
Citat:
wow, epa-erika är i farten och du skiter på dig, som markägare.. vad består ett jakttorn utav - fyra vertikala brädor och sen en liten horisontell brädbas..sentimentalt, suck.. bara ställa skiten upp igen och reparera den lilla brädan som ev. pajat. Sluta gråt över att någon har vält din lekstuga där du och dina förfäder dödat oskyldiga djur ifrån.

Oj oj, jag bara faktiskt tycker inte folk ska förstöra saker på min fars mark. Speciellt när då någon har kollat läget någon vecka innan. Ser jag en bil åka in mitt i natten igen så kommer jag fan ut.
Citera
2019-07-20, 23:29
Medlem
Det är i huvudsak samma personer som agerar inom Djurfront.

Helt enkelt ett gäng starkt lågbegåvade personer, kriminella, flertalet utan några som helst vettiga inkomster med bidrag till samhället och välfärden, som genom hot, våld och ren kriminalitet tror de kan styra andras än sina egna liv.

Usch. Smuts är vad de är. De ”berättigar” sina handlingar genom att de påstås göra djuren en tjänst. Tyvärr är de så lågbegåvade att de inte förstår sin egen retorik och hur korkat det blir genom deras våldshandlingar.

De har sidor på Facebook.

GP gjorde under vår/tidig sommar bra reportage om dem, (Djurfront). Men det är som sagt samma personer många av dem i båda organisationerna.

Polisanmäl allt.
Senast redigerad av M.J.A 2019-07-20 kl. 23:31.
Citera
2019-07-20, 23:39
Medlem
Citat:

Sorglig människa du är. Jakt är nödvändigt för att hålla koll på populationen. Den naturliga vägen att dö för djur i naturen är inte särskilt trevlig för dem heller, ni verkar tro att de dör i frid med sin familj och får en begravning på en kyrkogård vid vattnet.

Jag ska åka till din hobby och vandalisera den, får se om du tycker det bara är att ”sluta gråta och reparera den”.

Till TS, riktiga jävla kräk som har gjort detta. Vänsterslödder som går på den första impulsen deras trötta hjärnor förmår att registrera. Hoppas det löser sig och att ni lyckas spåra idioterna sen.
Citera
2019-07-20, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Helt enkelt ett gäng starkt lågbegåvade personer, kriminella, flertalet utan några som helst vettiga inkomster med bidrag till samhället och välfärden, som genom hot, våld och ren kriminalitet tror de kan styra andras än sina egna liv.

Usch. Smuts är vad de är.

Ja man blir inte förvånad, finns bilder på deras hemsida. Feta, fula, kräk med hår i alla regnbågens färger och furry-masker. Sverige hade mått så mycket bättre utan dessa efterblivna individer på alla sätt, politiskt, ekonomiskt, kulturellt, ja vi hade till och med sluppit denna förbannade vandalism dessa fegisar håller på med.
Citera
2019-07-21, 02:24
Bannlyst
Vill du som markägare göra något åt detta?
konfrontera dessa personer istället för att skapa en tråd på flashback.

Den svenska fegheten får altså dig som jägare,som är van vid att locka till dig stora älgtjurar och skjuta dem på nära håll, att nu frukta ett par ungdomar som välter jakttorn.

En fråga.
Ni som läser denna tråd. Stör det er att det inte finns några med utländsk bakgrund på de bilder som finns på sabotörernas hemsida?
Citera
2019-07-21, 03:28
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Vill du som markägare göra något åt detta?
konfrontera dessa personer istället för att skapa en tråd på flashback.

Den svenska fegheten får altså dig som jägare,som är van vid att locka till dig stora älgtjurar och skjuta dem på nära håll, att nu frukta ett par ungdomar som välter jakttorn.

En fråga.
Ni som läser denna tråd. Stör det er att det inte finns några med utländsk bakgrund på de bilder som finns på sabotörernas hemsida?

Det bästa man kunde göra vore att skjuta av dom, men det är som bekant inte tillåtet. Vad för gott skulle komma ur en situation där man konfronterar personer med låg IQ, dålig impulskontroll, fyllda av adrenalin som fysiskt förstör andras egendom tror du? Låter det som ett vinnande recept i ett civiliserat samhälle?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in