2019-07-20, 17:40
Avstängd
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Men alltså tror du att han skulle säga något annat? Trump vet om det här också. NI som inte fattar att Trump är väl medveten om detta har en IQ klart under 70

Exakt Trump vill bara vinna poäng från afro-amerikanerna
Citera
2019-07-20, 17:41
Bannlyst
Löfven efter valet i USA..
Jag hade hellre velat se att Hillary Clinton vann valet.
Det hade varit betydligt bättre av flera skäl.
Citera
2019-07-20, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Trumps förhållningssätt till Löfven är slående likt det förhållningssätt Trump i nuläget har till Nordkoreas store ledare Kim Jong-un.

Jag vet inte hur det skall tolkas.

Såg själv talet Trump höll, blev helt enkelt chockerad, att personen ifråga är president är helt obegripligt.
Citera
2019-07-20, 17:43
Medlem
OG81s avatar
Är det någon som vet om den individan som slog asaps bodyguard är häktad?
Citera
2019-07-20, 17:45
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Exakt Trump vill bara vinna poäng från afro-amerikanerna
Men so what , du tror att Löfven åker ut till invandrarna i förorten för att han tycker om dom ?
Vilka motiv han har spelar ingen roll , han har blandat sig i, han har ringt , de ska ha uppföljning inom 48 timmar , det har blivit en världsnyhet , diplomatisk kris ? Dåligt för Sverige ; bra för Trump .
Citera
2019-07-20, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Stämmer bra
Michael cohen twittrade imorse och erbjöd att ställla upp och vittna i kongressen om de senaste avslöjanden i hans mål. Det är FBI som buggat hans telefon och som nu kan visa på att Trump deltog i flera telefonsamtal där utbetalningar av "hush"money till Stormy och flera andra kvinnor diskuterades en vecka innan valet.

Federala domaren Sullivan har nu offentliggjort flera tusen sidor ifrån FBI:s förundersökning.

Det är även därför som Trump twittrar och distraherar upp till 10 ggr om dagen . Hans modus operandi är annars en morgontweet och en natt-tweet.

Jag är inte så värst insatt i alla turer kring detta, men det är väl han som sitter i fängelse för att ha blivit avslöjad som lögnare? Han ljög under ed inför senaten. Hans trovärdighet är förbrukad med andra ord. Får de amerikanska internerna twittra från fängelset? Aldrig hört talas om något liknande.
Senast redigerad av Pazzamo 2019-07-20 kl. 17:55.
Citera
2019-07-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Wag the dog - Trump kommer starta ett kring innan nästa val för ingen president röstas bort mitt i ett krig
Trump är affärsman inte politiker han startar inte krig. Obama är politiker han startar krig.
Citera
2019-07-20, 17:54
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG81
Är det någon som vet om den individan som slog asaps bodyguard är häktad?
Vad jag läst är en, tidigare straffad, 20åring eftersökt.

Trumps insinuationer om dåligt rättsväsende och sändande av diplomater för att granska fallet bör förstås i ljuset av att Sverige är symbolen som världens liberalaste land.

I efterhand kommer folk inte ihåg sakfrågan och detaljerna, bara att liberalismens högborg Sverige ansågs klandervärd.
Citera
2019-07-20, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Sant,, men jag är nog ungefär lika chockad över av vi har en svetsare som jobbar som Statsminister.

Möjligheternas land?

det är det som är fantastiskt. att inte bara broilers kommer fram i politiken.
Citera
2019-07-20, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Fittan Löfven gjorde inget för att stoppa utvisningen av ukrainskan som blev av med ett ben efter terrordådet på Drottninggatan.
Han begår tjänstefel om han blandar sig i Rocky-fallet, han kan inte göra ett skit, men det vågade han väl inte säga till Trump!

Ukrainskor är för vita, blonda och kristna för att kunna plocka några poäng i offer-olympiaden. De står långt ner på Löfven-regimens offer-pyramid.

Jag fullkomligt njuter utav all kognitiv disonans kring detta fall dock. Trump vände upp och ned på hela Sverigebilden med ett sketet tweet och fick hela rabies-vänstern att implodera utav syntax error. Peak clown world lol.

Det enda jag gillar med Trump är hur han hela tiden triggar sönder trigglypuffarna med lila hår och metallstavar i näsan.

https://youtu.be/CUtw0UpK1CY
Citera
2019-07-20, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Davit Isak är inte fälld. Det är det som är problemet. Han har suttit massor av år utan rättegång
Till skillnad från den här ASAP då?
Citera
2019-07-20, 17:59
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Fascinerande att kändisvännerna till ASAP försöker att få det till att vara ett rasproblem (påhejad av bloggen TMZ) när det handlar om rika personer som försöker få sin rika vän utsläppt eftersom att han är rik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in