2019-07-19, 19:12
Bannlyst
Både ser och hör hur hatet börjar öka. En kastrull med locket på. Snart kokar det över, på riktigt. Ett år, fem år eller tio spelar ingen roll, man ser segregeringen tokökar.

Utomhus ser man fallet av Sverige, araberna och afrikanerna och svenskarna. Det är en rejäl gryta. Sen ser man lite casual asiater och sånt ibland.

Nej hörrni, det här kommer inte sluta bra. Det finns inte ens något motstånd politiskt.
Citera
2019-07-19, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Både ser och hör hur hatet börjar öka. En kastrull med locket på. Snart kokar det över, på riktigt. Ett år, fem år eller tio spelar ingen roll, man ser segregeringen tokökar.

Utomhus ser man fallet av Sverige, araberna och afrikanerna och svenskarna. Det är en rejäl gryta. Sen ser man lite casual asiater och sånt ibland.

Nej hörrni, det här kommer inte sluta bra. Det finns inte ens något motstånd politiskt.

Gör man? Idag satt jag på min balkong och tittade ut över parken där en av mina vita grannar satt och hade det trevligt i timmar med an av mina grannar som inte är vit.
Citera
2019-07-19, 19:14
Bannlyst
Jag tänkte på det när jag gick förbi ett sunkigt område, detta är en vulkan som väntar på ett utbrott.
Citera
2019-07-19, 19:17
Medlem
Citat:
Jag tänkte på det när jag gick förbi ett sunkigt område, detta är en vulkan som väntar på ett utbrott.

Jag bor i ett sunkigt område inga problem bara på Flashback där svenskar hatar invandrare.
Citera
2019-07-19, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikudo
Jag bor i ett sunkigt område inga problem bara på Flashback där svenskar hatar invandrare.
Det kan bero på att du är en del av problemet. Du kanske aldrig har tänkt på det. Det är inte lätt att känna sin egen lukt ibland.
Citera
2019-07-19, 19:19
Medlem
Citat:
Det kan bero på att du är en del av problemet. Du kanske aldrig har tänkt på det. Det är inte lätt att känna sin egen lukt ibland.

Tycker du det är jobbigt att jag inte håller med dig?
Citera
2019-07-19, 19:21
Bannlyst
Citat:
Tycker du det är jobbigt att jag inte håller med dig?
Nej, det är inte jobbigt. Inte alls. Men det finns ju en väg som leder mot en bättre framtid och en som leder till en sämre. Du verkar vara inställd på att du vill ha den sämre, det är okej. Kom inte och be om en plats i livbåten sen bara.
Citera
2019-07-19, 19:22
Medlem
det är därför människor måste träffas.
Citera
2019-07-19, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
det är därför människor måste träffas.
Jag tror att folk har fått nog av att träffas om jag ska vara ärlig. Skadan är redan skedd så att säga. Nu väntar vi bara på det självklara, som alla blundar för.
Citera
2019-07-19, 19:27
Medlem
Citat:
Nej, det är inte jobbigt. Inte alls. Men det finns ju en väg som leder mot en bättre framtid och en som leder till en sämre. Du verkar vara inställd på att du vill ha den sämre, det är okej. Kom inte och be om en plats i livbåten sen bara.

Blir det sämre om människor utav olika raser träffas? Säger du ja så är du en idiot.
Citera
2019-07-19, 19:33
Medlem
ms18s avatar
Citat:

Och vad är det som gör ditt område sunkigt? Alla svenska barn som säljer droger och gör utländska flickor otrygga ?
Citera
2019-07-19, 19:33
Bannlyst
Citat:
Blir det sämre om människor utav olika raser träffas? Säger du ja så är du en idiot.
Det är inte dåligt att träffas. Turismen är en bra inkomst för landet. Problemet är när folk frågar om boende och medborgarskap.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in