2017-03-25, 23:24
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför då? killen har skrivit all musik klart han ska ha degen för allt jobb han lagt ner ingen välgörenhet han pysslar med precis.. sen har nog övriga medlemmar fått så dem klarar sig

Den svinrika snubben tar 90% (eller vad det var) och låter musikläraren och resten av bandet dela på resten.
Om det inte är självförklarande var girigheten ligger så ger jag upp.
Är du en fanboy av PG eller Ayn Rand?
Citera
2017-03-25, 23:50
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
. Han skev väl all musik?

Gessle och MP skrev låtarna tillsammans på första GT skivan och även vissa låtar på Moderna Tider.. MP skrev musiken till Listen to your heart...
Citera
2017-03-29, 06:35
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Den svinrika snubben tar 90% (eller vad det var) och låter musikläraren och resten av bandet dela på resten.
Om det inte är självförklarande var girigheten ligger så ger jag upp.
Är du en fanboy av PG eller Ayn Rand?

Talat av en riktig kommunist som aldrig skapat ett smack själv.
Citera
2017-03-30, 00:13
Medlem
Garth-Marenghis avatar
Brukar ses powerwalka (heter det så?) längst med vattenpromenaden som går längst med Nobelvägen på Östermalm på mornarna. Pratar ofta i öronsnäcka och ser ganska mycket ut som en gammal skönhetsopererad kvinna.
Citera
2017-04-15, 17:38
Medlem
http://www.expressen.se/noje/per-gessles-lyxliv--for-miljonerna/ Badar i pengar men vad ska han ha 6 ferraribilar till hinner han köra alla?
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
Men vad fan, han vadar ju fram i stålars och så ska han stjärta sina gamla kompisar. För pengar! Vilken kompis.
http://www.expressen.se/index.jsp?a=407414
Citera
2017-06-30, 19:23
Medlem
Är det sant... Gessle ska vara med i Mix Megapol, ev programledare ??? waw...
Hans första riktiga jobb.
Citera
2018-01-01, 17:56
Medlem
Harry_s avatar
Aftonbladet Plus

Per Gessle, 58, sin lön mellan 2015 och 2016, med nästan 2,5 miljoner kronor. Men den folkkära artisten drog ändå in så mycket pengar att han i genomsnitt tog ut nästan 1,1 miljoner kronor i lön varje månad.
Citera
2018-04-19, 18:47
Medlem
Någon mer än jag som tror att Gessle har peruk? Han har i stort sett haft samma "tant Asta frisyr" sedan början av 90-talet. Vem/vilka klipper honom i denna (i mitt tycke) anskrämliga frisyr? Vet ej exakt hur gammal han är, men han närmar väl sig 60 bast. Vid det laget brukar de flesta vara glesare på huvudet. Att han färgar håret syns ju, och är inte konstigt men att det ser lika dant ut år efter år och i samma längd är misstänkt.
Citera
2018-04-20, 06:59
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Någon mer än jag som tror att Gessle har peruk? Han har i stort sett haft samma "tant Asta frisyr" sedan början av 90-talet. Vem/vilka klipper honom i denna (i mitt tycke) anskrämliga frisyr? Vet ej exakt hur gammal han är, men han närmar väl sig 60 bast. Vid det laget brukar de flesta vara glesare på huvudet. Att han färgar håret syns ju, och är inte konstigt men att det ser lika dant ut år efter år och i samma längd är misstänkt.
Lite svenne Hedlund över stuket faktiskt. Hep Star är bäst att skriva för de som är unga.
Citera
2018-05-31, 20:36
Medlem
Citat:

Klart misstänkt peruk, annars är det konstigt att klippa sig på detta vis he he! Tänker på The Flintstones.
Citera
2018-06-01, 00:39
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Hans frisyr har förändrats mycket och många gånger sedan början på 90-talet... Jag tror inte det minsta på peruk. Även brorsan Bengt hade ett riktigt tjockt hårsvall.
Citera
2019-07-19, 18:35
Bannlyst
Rik som ett troll är Gessle men tänderna på karln ter sig det som om han vore fattig:

https://minfil.com/vb11i70cn7/B24A2F4E-AB9F-4A99-8741-62324FD020C2_png
Senast redigerad av avskildhet 2019-07-19 kl. 18:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in